740 / 940 osiągi dla danego silnika

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: 740 / 940 osiągi dla danego silnika

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

fonderal pisze:Zgadza się, pomodzone śmigają całkiem żwawo, ale ja myślę bartdziej o serii. Tu przypadłością jest dość lichy dół, ludzie kombinują z MBC, wałkami, kółkami rozrządu, przestawianiem zapłonu guzikiem itd. A są jeszcze różne mosty i różne skrzynie, M90 mogła być szybsza albo wolniejsza na pierwszych dwóch biegach.
Ogólnie jest co robić, redbloki są pod tym względem dość wdzięczne, bo i od razu widać efekty:)
Zbadza sie, skrzynie i mosty dają duże pole do popisu jesli chodzi o mody. Mój znajomy ma 740kombi z mostem 4,10 niby na trasy się nie nadaje bo strasznie wolny ale to tym autem z Wielkopolski jeździ latem nad morze lub w góry... A to dlatego, że ciągnie za sobą ogromna dwuosiowa przyczepę kempingowa...
0 x
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: 740 / 940 osiągi dla danego silnika

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Mnie tam wystarcza szalona moc B230F 8-) Mam dyfer 3,54 i kiedyś chodziło mi po głowie wymienienie go na 3,31 dla niższych obrotów na autostradzie, ale olałem temat. :P
0 x
ODPOWIEDZ