Volvo 960 2.0 16v turbo

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Milco pisze:
Sinuspi pisze:Tyle, ze zdjęcia za kilka tygodni / miesięcy znikną :?
Co masz na myśli?
Zginą zdjecia - serwer je usunie a Twoja informacja zostanie niepełna.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Sinuspi pisze:
Milco pisze:
Sinuspi pisze:Tyle, ze zdjęcia za kilka tygodni / miesięcy znikną :?
Co masz na myśli?
Zginą zdjecia - serwer je usunie a Twoja informacja zostanie niepełna.
Aha. A który serwer?
Podeślesz linka do tej informacji?
Nie ma mnie tu co dziennie i możliwe, że mi umknęło.
0 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Niebawem wleci nowy olej.
Coś tam luźno myślałem o zmianie i trochę poczytałem z tej okazji.
Jednak zostaję przy tym, co jest ;)
AE8852F7-E21D-44E3-9280-F45AB8AB889D.jpeg
AE8852F7-E21D-44E3-9280-F45AB8AB889D.jpeg (438.18 KiB) Przejrzano 5391 razy
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Milco pisze:Niebawem wleci nowy olej.
Coś tam luźno myślałem o zmianie i trochę poczytałem z tej okazji.
Jednak zostaję przy tym, co jest ;)
AE8852F7-E21D-44E3-9280-F45AB8AB889D.jpeg
Dzięki Waszej nowoczesnej technologii produkujecie olej dzięki któremu moje drzwi od stodoły otwierają się na prawdę dobrze !
;)
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Dawno nic nie wrzucałem z zewnątrz.
No to malutki up, że autko istnieje i ma się dobrze :P
74A896F2-2425-46E7-A415-4EDF8A40EE45.jpeg
74A896F2-2425-46E7-A415-4EDF8A40EE45.jpeg (1.33 MiB) Przejrzano 5338 razy
7 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Nagrałem sobie videło.
Ogólnie to chciałem zobaczyć, czy dymi po rozgrzaniu i jak brzmi przy dodaniu gazu, tam z tyłu.
Przed naprawą zawsze puszczał lekkiego dymka przy dodaniu gazu, a nawet na jałowym coś tam leciało. Myślałem, że to norma.
Rano, gdy jest zimny i temperatura niska na zewnątrz, wiadomo, że w wydechu wilgoć i oczywiście coś tam wylatuje.
Natomiast na filmiku sytuacja z silnikiem rozgrzanym po przejażdżce.
1 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Wiosenny up
D3411167-7877-42D8-9FB3-331C8970E5A1.jpeg
D3411167-7877-42D8-9FB3-331C8970E5A1.jpeg (1.44 MiB) Przejrzano 5044 razy
7 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Ale mu te Gemini siedzą. Kurde. Trochę zazdroszczę.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Warszawa Krasińskiego / 2019 rok
(na powiększeniu w przeglądarce widać naniesioną datę w kilku miejscach).
Znalezione dziś przypadkiem :P
7ECA867F-E0A5-4763-A130-67698E19AF5B.jpeg
7ECA867F-E0A5-4763-A130-67698E19AF5B.jpeg (444.24 KiB) Przejrzano 4741 razy
16696F3B-E652-4B76-91C6-F2D0AFD29186.jpeg
16696F3B-E652-4B76-91C6-F2D0AFD29186.jpeg (396.97 KiB) Przejrzano 4741 razy
D7C95EC2-6223-4656-9612-CFC3154FD837.jpeg
D7C95EC2-6223-4656-9612-CFC3154FD837.jpeg (457.85 KiB) Przejrzano 4741 razy
7 x
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Volvo 960 2.0 16v turbo

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

75395B48-5A5D-418E-9F41-FB9B01803F00.jpeg
75395B48-5A5D-418E-9F41-FB9B01803F00.jpeg (448.58 KiB) Przejrzano 3469 razy
Cześć.
Kilka news’ów:

Jakiś czas temu, niedługo po wymianie turbiny strzeliła mi rurka zasilania turbo olejem. W silniku miałem wtedy świeży olej, który miał przejechane może z kilkaset kilometrów i sobie niestety w większości wyleciał..
Stało się to podczas wieczornej przejażdżki, która…niestety skończyła się na lawecie. Na szczęście kulałem się wtedy 40/h i po prostu usłyszałem przez otwarty dach, że jest mało oleju. Od razu zjechałem na bok, wyłączyłem silnik i zobaczyłem pod autem wyciek.
Następnie samochód sporo stał, a ja szukałem rurki.
Okazało się, że nowa rurka zamiennik to koszt około 8 stówek.. :roll:
Zdecydowałem się na zlecenie dorobienia / zakucia nowej w metalowym oplocie, co wyszło o wiele taniej.
Udało się to zrobić, co wcale nie było takie pewne że względu na małą ilość miejsca i specyficzne ukształtowanie. Tutaj za pomoc w ogarnięciu tematu dzięki dla Mateusza / saabauto.

No i co dalej? Od wymiany turbiny i rurki zrobiłem w ramach testowania z 1500 km nierzadko z gazem w podłodze. Spostrzeżenia - nie wziął nic oleju. Pod wozem sucho. Silnik suchy. I w zasadzie tyle.
Jestem bardzo zadowolony.

Na jesień prawdopodobnie jeszcze będę wymieniał sprzęgło, bo jeszcze tego nie ruszałem, a chyba się zbliża pora, oraz rozrusznik dam do regeneracji.

A tak poza tym…to chodzi mi po głowie nowsze daily (nie wiem czy Volvo), ale to jeszcze zobaczymy…
Czy 'złoty' ze mną zostanie? Jeszcze nie zdecydowałem…
;)
76E4A26B-2625-4D7F-9BC3-F71B9153D85F.jpeg
76E4A26B-2625-4D7F-9BC3-F71B9153D85F.jpeg (584.18 KiB) Przejrzano 3469 razy
2 x
ODPOWIEDZ