dajcie znak wpadne ja i Kuba yankesem :]nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje
Volvo 760 Turbo Intercooler
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Może uda się zajechać na zlot, pytanie czy też się wybierasz.re5pect pisze:
Zapraszam Bardzo chętnie zobaczyłbym Twoje 780.
Co do żaluzji - jeżeli byś pomierzył wymiary szyby to byłbym w stanie Ci powiedzieć czy coś by się dało wykombinować.
Co do zderzaka - o ile się nie mylę zderzaki w 780 i w poliftowych 7setach/9setach są zamienne.
Zderzak z 780 bardzo robi robotę -> chętnie bym taki przygarnął
Odnośnie pompowania -> w moim setupie (automat + duże turbo) przyspieszenie 0-40km/h to porażka. Dopiero potem robi się wesoło.
Ze starą turbiną auto znacznie lepiej startowało (trochę mi tego brakuje), z GT28 nie ma problemu przy wyprzedzaniu przy każdej prędkości Niestety coś za coś.
Co do oglądania to nie bardzo jest co oglądać ale zawsze to coś innego
Szybę pomierzę i dam znać.
Z tą wymiennością zderzaka to nie byłbym pewien - wydaje mi się że 780 z przodu jest węższe, a na wstawionym foto chyba widać, że chromowane listwy zderzaka są pod błotnikiem - choć to może złudzenie.
Mimo wszystko ciekawi mnie jakby dołożyć do tego adona co by z tego wyszło
Nie no Wujku nie wolno się wyżywać na słabszychwujek pisze:dajcie znak wpadne ja i Kuba yankesem :]nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
No spoko, powącham sobie Wasze spalinywujek pisze:dajcie znak wpadne ja i Kuba yankesem :]nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje
Ze zlotem raczej lipa, muszę wtedy cały tydzień siedzieć w Brukseli, najprawdopodobniej wracam do Polski dopiero w sobotę po południu :Cnckpol pisze: Może uda się zajechać na zlot, pytanie czy też się wybierasz.
Ale jeszcze walczę...
Przy okazji pomiarów szyby, zmierz też zderzak z dołu (szerokość, "głębokość", obydwa wymiary od spodu). Można sprawdzić czy jakaś dokładka przypasuje.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Mając chwilę zrobię mały nudny update. Dawno nic tu się nie działo.
Na wstępie wrócę do problemów opisanych 2 strony wcześniej:
Dziwne strzały i brak mocy spowodowany był świecami, nowymi świecami. Także bardzo nie polecam świec Boscha, po zmianie na NGK auto ożyło. Cudownie zainwestowane 25zł. Przy okazji zmiany świec wpakowałem nowe szpilki kolektora + miedziane nakrętki:
Oprócz tego od czasu zakupu czasem przy trzaśnięciu maską auto na sekundę traciło równe obroty, zmieniłem okablowanie cewki i jest ok.
Do wnętrza udało mi się kupić "drewnianą" tylną popielniczkę:
W końcu zamontowałem roletę tylnej szyby:
Oprócz tego na montaż czeka termometr do zegarów, no i coś ambitniejszego -> tempomat Mam już skompletowaną całą układankę (a nawet dwa zestawy), zobaczymy czy uda mi się to kiedykolwiek uruchomić.
Pod maskę wpadł karbonowy airbox simoty:
A dlaczego? Przy bardzo mocnej jeździe pod maską jest naprawdę ciepło:
Ze spraw wizualnych, na auto wleciały pasy boczne (kiepskie foto):
Co więcej... Zimówki (Hydry) założyłem przedwczoraj (a wczoraj spadł pierwszy śnieg), auto bardzo dzielne śmiga, od czasu spalenia skrzyni nic poważnego się nie działo
Słowami podsumowania: auto świetnie sobie radzi w roli daily i jestem z niego mocno zadowolony
Na wstępie wrócę do problemów opisanych 2 strony wcześniej:
Tarcze się dotarły i jest git, nie wiem czy to urok nacinanych i nawiercanych tarcz że świeżo po zakupie nimi telepiere5pect pisze: Jednak żeby nie było tak kolorowo, trochę ciemnej strony:
- po zmianie tarcz przy hamowaniu przy 100km/h+ trzęsie kierownicą. Nie wiem czy to kwestia dotarcia tarcz (nawiercane i nacinane), czy kupiłem jakieś trefne (paragon oczywiście zdążyłem zgubić).
- czasem auto przy przyspieszaniu traci moc -> gaz w podłogę, auto jedzie OK, potem się dusi, strzela z wydechu, potem dalej wkręca się OK...Mam wrażenie że problem pojawił się po zmianie świec na nowe -> może to tylko zbieg okoliczności. Będę się bawił w wolnej chwili.
Dziwne strzały i brak mocy spowodowany był świecami, nowymi świecami. Także bardzo nie polecam świec Boscha, po zmianie na NGK auto ożyło. Cudownie zainwestowane 25zł. Przy okazji zmiany świec wpakowałem nowe szpilki kolektora + miedziane nakrętki:
Oprócz tego od czasu zakupu czasem przy trzaśnięciu maską auto na sekundę traciło równe obroty, zmieniłem okablowanie cewki i jest ok.
Do wnętrza udało mi się kupić "drewnianą" tylną popielniczkę:
W końcu zamontowałem roletę tylnej szyby:
Oprócz tego na montaż czeka termometr do zegarów, no i coś ambitniejszego -> tempomat Mam już skompletowaną całą układankę (a nawet dwa zestawy), zobaczymy czy uda mi się to kiedykolwiek uruchomić.
Pod maskę wpadł karbonowy airbox simoty:
A dlaczego? Przy bardzo mocnej jeździe pod maską jest naprawdę ciepło:
Ze spraw wizualnych, na auto wleciały pasy boczne (kiepskie foto):
Co więcej... Zimówki (Hydry) założyłem przedwczoraj (a wczoraj spadł pierwszy śnieg), auto bardzo dzielne śmiga, od czasu spalenia skrzyni nic poważnego się nie działo
Słowami podsumowania: auto świetnie sobie radzi w roli daily i jestem z niego mocno zadowolony
5 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
A dlaczego? Przy bardzo mocnej jeździe pod maską jest naprawdę ciepło:
Może być zbyt uboga mieszanka?
Warto to skontrolować.
Może być zbyt uboga mieszanka?
Warto to skontrolować.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Turbo świeciło tak przy świecach Boscha, nie byłem wtedy pewny co jest przyczyną wszystkich problemów (świece były nowe, niby markowe), także trochę czasu zleciało zanim to ogarnąłem
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
roleta,żaluzja,trzeci stop...niby od przybytku głowa nie boli,ale nie ma też co przesadzać,za dużo tego naraz...
sprzedaj mi roletę
sprzedaj mi roletę
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
nie mam trzeciego stopu Roletę mam tylko jedną, już jej nie mogę oddać bo zostaną mi dziury w półeczce.
Przy okazji mały update czegoś co mnie mocno irytuje. Zawsze na lewarku automatu mam jakiś minimalny luz. Ogólnie system łącznia skrzyni z lewarkiem jest bardzo prymitywny, także właśnie kupiłem takie cudo:
To powinno rozwiązać problem
Przy okazji mały update czegoś co mnie mocno irytuje. Zawsze na lewarku automatu mam jakiś minimalny luz. Ogólnie system łącznia skrzyni z lewarkiem jest bardzo prymitywny, także właśnie kupiłem takie cudo:
To powinno rozwiązać problem
0 x
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 11 listopada 2017, 18:30
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Kocham to auto całym serduszkiem, widzialbym tylko wieksza glebe mniejsze kolo z 90s i balon no i mam nadzieje ze po zimie jak wyjade 740 dailydrift to gdzies sie miniemy i obczaje sobie 760 na zywo :p
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Większa gleba już odpada, teraz jest jak dla mnie idealny kompromis. Jest sztywno, da się normalnie jeździć, tylko czasem haczę o różne rzeczy podłogą / wydechem
Mniejsze koło z 80's mam w zapasie, o takie, świeżo zregenerowane (był plan założyć je do złotej 744):
Z tym że w 760 mam tarcze 302mm i muszę mieć felgę minimalnie 16"
Tak trochę w temacie: po przesiadce z Polarisów na Hydry jest dla mnie za miękko, serio jeżdżę znacznie wolniej w zakrętach. Znów zaczynam myśleć o 18"
Mniejsze koło z 80's mam w zapasie, o takie, świeżo zregenerowane (był plan założyć je do złotej 744):
Z tym że w 760 mam tarcze 302mm i muszę mieć felgę minimalnie 16"
Tak trochę w temacie: po przesiadce z Polarisów na Hydry jest dla mnie za miękko, serio jeżdżę znacznie wolniej w zakrętach. Znów zaczynam myśleć o 18"
0 x