Volvo 940 Turbo 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Tą siatkę bym przykleił klejem na gorąco żeby przetopił się przez siatkę. Uprzednio porządnie czyszcząc powierzchnię klejenia.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3047
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Obrazek

Pacjent poskładany. Na razie nie cieknie, a deszcz pada w dużych ilościach i z dużą częstotliwością.
Sprawdziliśmy więc czy w lesie są jeszcze grzyby. Są.
Po drodze był też mały jubileusz:

Obrazek
9 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 485
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

1.000.000 km. Z okazji jubileuszu.
Ach te jesienne grzybobrania 8-)
2 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3047
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Dobra, minęło sporo miesięcy, a ja nic nie robię, tylko kupuję sobie graty na półkę i nie mam na nic czasu. Dziś postanowiłem to chociaż troszkę zmienić.

Od dość dawna wściekałem się na permanentny niestyk w tylnym prawym stopie. A to nie działało pozycyjne, a to stop, a to oba naraz. Zmieniałem oprawkę, żarówki, światło działało mniej lub bardziej. Problemem okazało się miernej jakości światło marki Depo, ciepło emitowane przez żarówkę wytopiło plastik pod stykiem:

Obrazek

Doginanie blaszki w oprawce żarówki nie pomagało na długo. Można było próbować dolutować tam jakąś dodatkową warstwę przewodzącą, ale na szczęście Szwedzi mają trochę fajnych zapasów magazynowych, i to za nieduże pieniądze:

Obrazek

Obrazek

Normalnie ta lampa czekała sobie cierpliwie 21 lat na montaż. Milutko. W komplecie były nawet oprawki żarówek.
Niestety, to światło do 745, bez gniazda na oprawkę przeciwmgielnego w górnym segmencie. No trudno, będę mieć je tylko po lewej stronie.

Obrazek

A potem spełniłem marzenie o zakryciu wnęki koła zapasowego i tylnego tłumika:

Obrazek

Obrazek

Dorwałem fartuch pod tylny zderzak w fajnym stanie za niewielką kwotę. Serce mi krwawiło podczas wycinania dziur na hak, ale i tak wyszło dość estetycznie.

A poza tym zaliczyliśmy kolejny jubileusz, bo stuknęło 50 tysięcy kilometrów razem.
W nadchodzących dniach czekają mnie jeszcze nowe przednie zaciski i nowe klocki na obu osiach.
I mam do pokazania jeszcze co najmniej jeden ładny gadżet :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ