Volvo 940 Turbo 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

dom?n pisze:Kurde, zrobiłem sobie dziś fotoszopkę "Co by było gdybym znalazł kompletny fabryczny bodykit?" i teraz będzie mi smutno że nie da się go dostać...

Obrazek

Jak to się nie da, jak miałem tym pół mieszkania zawalone? :D

Mam nadzieję że niedługo uda mi się wrócić do Volvo na większą skalę to możemy coś poogarniać.

Mega ładne to 945. Zazdroszczę kombinacji kolorystycznej ;)
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

re5pect pisze:
dom?n pisze:Jak to się nie da, jak miałem tym pół mieszkania zawalone? :D

Mam nadzieję że niedługo uda mi się wrócić do Volvo na większą skalę to możemy coś poogarniać.

Mega ładne to 945. Zazdroszczę kombinacji kolorystycznej ;)
Przód to nawet pamiętam, a resztę też miałeś, boki i tył?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Przód i boki miałem, tył można dokupić u Szwedów, ale są bardzo drogie i brzydkie :)

Może kiedyś.
1 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Może mi się przód przydać przedni add on w niedługim czasie.... :twisted:

Mam fabrycznego Haussera do 940, kpl przód+ tył + boki, jakieś 1500E gdyby cuś...
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

V945turbo pisze: Mam fabrycznego Haussera do 940, kpl przód+ tył + boki, jakieś 1500E gdyby cuś...
O ile Haussser do 740 jest ekstra, to do 940 wydaje mi się zbyt kwadratowy i grubo ciosany.

Obrazek

Niemniej gratuluję celnej inwestycji, takich kompletów nie ruszy żadna inflacja :D
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

dom?n pisze:
V945turbo pisze: Mam fabrycznego Haussera do 940, kpl przód+ tył + boki, jakieś 1500E gdyby cuś...
O ile Haussser do 740 jest ekstra, to do 940 wydaje mi się zbyt kwadratowy i grubo ciosany.

Obrazek

Niemniej gratuluję celnej inwestycji, takich kompletów nie ruszy żadna inflacja :D
jakoś do mnie nie przemawiają te aftermarketowe kity.
oryginalne, jak najbardziej.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

baron pisze:jakoś do mnie nie przemawiają te aftermarketowe kity.
oryginalne, jak najbardziej.
740 było wdzięczniejsze jako baza do takich działań. Haas zrobił taki komplet, jest znacznie fajniejszy niż fabryczne:

Obrazek

Niestety, 940 nie miało tyle szczęścia.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

dom?n pisze:
baron pisze:jakoś do mnie nie przemawiają te aftermarketowe kity.
oryginalne, jak najbardziej.
740 było wdzięczniejsze jako baza do takich działań. Haas zrobił taki komplet, jest znacznie fajniejszy niż fabryczne:

Obrazek

Niestety, 940 nie miało tyle szczęścia.
ale zobacz jak fajnie wygląda fabryczny pakiet.
wcale niezgorzej niż te aftermarkety, a nawet lepiej.
i jeszcze samochód dziewięćset w tym kolorze!

a te aftermarkety pasowałyby idealnie do fabrycznej, sportowej tapicerki, którą dało się kupić nawet do samochodu dwieście.
Załączniki
IMG_4010 Large.jpeg
IMG_4010 Large.jpeg (251.56 KiB) Przejrzano 2240 razy
IMG_4006 Large.jpeg
IMG_4006 Large.jpeg (349.3 KiB) Przejrzano 2240 razy
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

baron pisze: ale zobacz jak fajnie wygląda fabryczny pakiet.
wcale niezgorzej niż te aftermarkety, a nawet lepiej.
i jeszcze samochód dziewięćset w tym kolorze!
Tenże fabryczny bodykit sfotoszopowałem sobie własnie na tę wizualkę z poprzedniej strony. Do 940 nie widziałem nic lepszego, to fakt.
A tę tapicerkę w fikuśnie paseczki to nawet bym chciał, chociaż nie do bordowego wozu.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Oprócz add-on'a przedniego i lotki /snowcapa nie było nic wiecej do 9xx, wertując katalogi....fakt najlepsze optycznie rozwiązanie, bo lekko sie na to patrzy robi swoje i jest dostępne do dziś.

Mam jakieś nakładki na progi z którego "dawcy" ale moim zdaniem najsensowniej wrzucić nakładki z 960mkII które da się jeszcze kupić a seryjne progi w 7/9xx są średnio ładne.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ODPOWIEDZ