Volvo 940 Turbo 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

V945turbo pisze:Oprócz add-on'a przedniego i lotki /snowcapa nie było nic wiecej do 9xx, wertując katalogi....
A kuku:

Obrazek

Katalog akcesoriów z 1998 :) Mam skan całego zwinięty z internetu, ale sklejałem to z dwóch osobnych stron, stąd ten czarny pasek pośrodku.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

dom?n pisze:
V945turbo pisze:Oprócz add-on'a przedniego i lotki /snowcapa nie było nic wiecej do 9xx, wertując katalogi....
A kuku:

Obrazek

Katalog akcesoriów z 1998 :) Mam skan całego zwinięty z internetu, ale sklejałem to z dwóch osobnych stron, stąd ten czarny pasek pośrodku.
heheszki :) chcesz sobie zrobić porządnie skan bez tego paska?

no i nie jestem pewien, ale kombi chyba nie ma dokładki, tylko polakierowany standardowy plastik?
muszę przekopać wszystkie katalogi, ale ztcp nie miałem lepszych zdjęć
Załączniki
IMG_4022 Large.jpeg
IMG_4022 Large.jpeg (483.01 KiB) Przejrzano 2138 razy
IMG_4021 Large.jpeg
IMG_4021 Large.jpeg (297.98 KiB) Przejrzano 2138 razy
IMG_4020 Large.jpeg
IMG_4020 Large.jpeg (318.36 KiB) Przejrzano 2138 razy
IMG_4019 Large.jpeg
IMG_4019 Large.jpeg (398.17 KiB) Przejrzano 2138 razy
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

Gamonie ;)

fotoszopowali zdjęcia zanim to było modne!
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

dom?n pisze:Jeden miły gość, nawet bywa tu na forum, miał taki zestaw: radio Volvo SR-701 i odtwarzacz kaset TP-701.
ten gość uważa, że SR-701 to najfajniejsze radio do zabytkowych volvo.
spójne stylistycznie z resztą auta, a przy tym mające duży i do tego graficzny wyświetlacz.
więc gość zakupił znowu SR-701 :) i może zrobi z niego użytek :)
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Obrazek

Ogólnie nic się tu nie dzieje.
W tym roku może uda się wyprać mu wnętrze i zabrać na wakacyjną wycieczkę do kraju produkcji.
Strasznie nudny wóz, jeździ, nie psuje się, nie wymaga interwencji. Jeśli sam czegoś nie psuję, to wszystko jest ok. Usterek typu "chronicznie nieświecące tylne światło mijania" nie liczę, bo to duperele.
Nie powinienem tego pisać, pewnie za tydzień coś się schrzani :)
4 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
grodek75
Posty: 288
Rejestracja: 23 sierpnia 2021, 16:55
Lokalizacja: Warszawa / Gdynia

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grodek75 »

dom?n pisze:Obrazek

Ogólnie nic się tu nie dzieje.
W tym roku może uda się wyprać mu wnętrze i zabrać na wakacyjną wycieczkę do kraju produkcji.
Strasznie nudny wóz, jeździ, nie psuje się, nie wymaga interwencji. Jeśli sam czegoś nie psuję, to wszystko jest ok. Usterek typu "chronicznie nieświecące tylne światło mijania" nie liczę, bo to duperele.
Nie powinienem tego pisać, pewnie za tydzień coś się schrzani :)
To może z nudów jakiś spot w połowie drogi między POZ a WAW…?
Cegły działają, na kawę dojedziemy…
:D
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Awatar użytkownika
baron
Posty: 663
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: baron »

dom?n pisze:Ogólnie nic się tu nie dzieje.
W tym roku może uda się wyprać mu wnętrze i zabrać na wakacyjną wycieczkę do kraju produkcji.
Strasznie nudny wóz, jeździ, nie psuje się, nie wymaga interwencji.
zasadnicze pytanie :) to czy jeździ na tyle, że ma szansę się popsuć? :)
w sensie - ile jeździ?
dom?n pisze:Jeśli sam czegoś nie psuję, to wszystko jest ok. Usterek typu "chronicznie nieświecące tylne światło mijania" nie liczę, bo to duperele.
Nie powinienem tego pisać, pewnie za tydzień coś się schrzani :)
jak kiedyś jeździłem autami dziewięćset kombi to bardzo lubiłem rotować tylnymi światłami.
tzn pozycje rozdzielałem od hamulca, pakując je w miejsce przeciwmgłowych (albo na odwrót; hamulec w przeciwmgłowe).
zasadniczo najlepiej było dublować, bo siedemset i dziewięćset kombi ma strasznie liche te światełka z tyłu.
no i nawet jak się jedna pozycja zgubiła, to zostawała w tym rzędzie jeszcze jedna.
skoro w sedanie volvo chwaliło się takim rozwiązaniem ze zdublowaną żarówką, że niby bezpieczne, to dlaczego nie robić go w kombiu.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

dom?n pisze:... Usterek typu "chronicznie nieświecące tylne światło mijania" nie liczę....
Oj walczyłem z tym chyba z tydzień! Myłem oprawkę w myjce ultradźwiękowej - syfu co nie miara... W końcu, mała szlifierką wyczyściłem blaszki do stopnia, że własne odbicie było widać, skasowałem luzy tych blaszek, wyczyściłem pasek przy lampie. W końcu zaczęły świecić o działać jak trzeba.
A tego projektanta co wymyślił otwór pod żarówki to chyba bym grubo prześwięcił! :)
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

baron pisze:
dom?n pisze:Ogólnie nic się tu nie dzieje.
W tym roku może uda się wyprać mu wnętrze i zabrać na wakacyjną wycieczkę do kraju produkcji.
Strasznie nudny wóz, jeździ, nie psuje się, nie wymaga interwencji.
zasadnicze pytanie :) to czy jeździ na tyle, że ma szansę się popsuć? :)
w sensie - ile jeździ?
Teza.
No za raz zaraz, masz wozidło 240, które nie jeździ o własnym napędzie a jest posiute.
Twierdzenie.
Zatem musisz jeździć, jeździć aby było sprawne.*

* - nie dotyczy aut wydumanych na wtryskarkach sterowanych numerycznie za pomocą mikroprocesorów zaprogramowanych za pomocą ciągów algorytmicznych, które zostały bezmyślnie skopiowane i sformatowane przez dział księgowo-marketingowy.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

baron pisze:
dom?n pisze:Ogólnie nic się tu nie dzieje.
W tym roku może uda się wyprać mu wnętrze i zabrać na wakacyjną wycieczkę do kraju produkcji.
Strasznie nudny wóz, jeździ, nie psuje się, nie wymaga interwencji.
zasadnicze pytanie :) to czy jeździ na tyle, że ma szansę się popsuć? :)
w sensie - ile jeździ?
Nakulałem 25 tysięcy, z czego 9 w ostatnim roku. Ja więcej jeżdżę komunikacją publiczną niż samochodem.
baron pisze:jak kiedyś jeździłem autami dziewięćset kombi to bardzo lubiłem rotować tylnymi światłami.
tzn pozycje rozdzielałem od hamulca, pakując je w miejsce przeciwmgłowych (albo na odwrót; hamulec w przeciwmgłowe).
zasadniczo najlepiej było dublować, bo siedemset i dziewięćset kombi ma strasznie liche te światełka z tyłu.
no i nawet jak się jedna pozycja zgubiła, to zostawała w tym rzędzie jeszcze jedna.
skoro w sedanie volvo chwaliło się takim rozwiązaniem ze zdublowaną żarówką, że niby bezpieczne, to dlaczego nie robić go w kombiu.
Myślałem w sumie żeby stop zapalał się niezależnie od pozycji, ale wtedy nie wiadomo co zrobić z przeciwmgłowym. W sumie to nawet nie wiem czy to standard w 900 że przeciwmgielne tylne świecą po obu stronach, a nie tylko z lewej. Może rocznik 1990 tak miał? W 240 też miałem jakieś różnice między egzemplarzami.

Światełka nie są liche o ile klosze są czyste i świeże. Moje były i przestały, może trzeba tam podejść ze sprężonym powietrzem żeby wróciły do tego stanu.
AOW pisze:Myłem oprawkę w myjce ultradźwiękowej - syfu co nie miara... W końcu, mała szlifierką wyczyściłem blaszki do stopnia, że własne odbicie było widać, skasowałem luzy tych blaszek, wyczyściłem pasek przy lampie. W końcu zaczęły świecić o działać jak trzeba.
A tego projektanta co wymyślił otwór pod żarówki to chyba bym grubo prześwięcił! :)
Alkohol izopropolowy dobrze czyści śniedź. Kontakt U w sprayu również. U mnie pomogło, tylko nie wiem na jak długo.
grodek75 pisze: To może z nudów jakiś spot w połowie drogi między POZ a WAW…?
Cegły działają, na kawę dojedziemy…
:D
Poznań i Warszawę łączy najnudniejsza i najdroższa autostrada w środkowej Europie. Nie lepiej gdzie indziej?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ