Volvo 240, 1988, kombi

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Kavinsky
Posty: 37
Rejestracja: 04 stycznia 2020, 19:23

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kavinsky »

bnw pisze:Hmm, ciekawi mnie, czy wóz był od nowości w Polsce - może to po prostu wersja na Eastern Europe?
Jak się dowiedziałem z samej dokumentacji i od właściciela poprzedniego to cegłówka dobrą połowę swojego życia spędziła w Szwecji, gdzie w 2005 r. trafiła na eksport do Polski, mam to odnotowane w papierach. Tak tutaj miała już trzech właścicieli, co jest przedstawione w umowach kupna-sprzedaży. Wychodzi na to, jeżeli nic nie brakuje, że ja jestem jej 5. właścicielem.
0 x
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

MarcinS pisze:Przede wszystkim pilnować wymiany paska rozrządu. :)
kolizyjny nie-kolizyjny przecież to i tak będzie zawsze zależało od tego jakie części zastosujemy i czy będziemy pilnować okresów od wymiany do wymiany... :)
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
MarcinS
Posty: 439
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Chodziło mi o to, że powinna to być pierwsza rzecz po kupnie auta. Ja zazwyczaj nie daję wiary, że "było robione". W innych, bezkolizyjnych redblockach można zaryzykować, dać wiarę i jeździć, bo jak pasek strzeli, to auto zgaśnie i tyle. W kolizyjnym może już być nieciekawie.
1 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

AOW pisze:
MarcinS pisze:Przede wszystkim pilnować wymiany paska rozrządu. :)
kolizyjny nie-kolizyjny przecież to i tak będzie zawsze zależało od tego jakie części zastosujemy i czy będziemy pilnować okresów od wymiany do wymiany... :)
Nie będziemy śmiecić Autorowi.
http://www.volvorwd.pl/viewtopic.php?f= ... start=2760
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Kavinsky
Posty: 37
Rejestracja: 04 stycznia 2020, 19:23

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kavinsky »

MarcinS pisze:Chodziło mi o to, że powinna to być pierwsza rzecz po kupnie auta. Ja zazwyczaj nie daję wiary, że "było robione". W innych, bezkolizyjnych redblockach można zaryzykować, dać wiarę i jeździć, bo jak pasek strzeli, to auto zgaśnie i tyle. W kolizyjnym może już być nieciekawie.
Ja osobiście nie próbuje ryzykować i każdy samochód, który czy to tata kupił lub teraz ja, zawsze na początku mechanik wymieniał rozrząd, bo po co ryzykować, a potem płakać i bulić kasę ;)

U mnie na dobrą sprawę jest to w rodzinie pierwszy, pełnokrwisty szwed. Tak to panuje kult TDI, dawno temu tata sprowadził z Niemiec Sierrę, czerwoną ze spojlerem :) A Volvo to spełnienie marzeń, w szczególności ten model, nadwozie kombi, kolor... i felgi Corony :D
2 x
to_masz
Posty: 72
Rejestracja: 16 lutego 2017, 13:56
Lokalizacja: LPU

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: to_masz »

mam nadzieję, że Corony i do nas kiedyś zawitają, a czerwone kombi to klasyka klasyki - Maciek to potwierdzi
1 x
Kavinsky
Posty: 37
Rejestracja: 04 stycznia 2020, 19:23

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kavinsky »

to_masz pisze:mam nadzieję, że Corony i do nas kiedyś zawitają, a czerwone kombi to klasyka klasyki - Maciek to potwierdzi
Aaa widziałem, widziałem. Wygląda zjawiskowo :o
1 x
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

Kavinsky pisze:...zawsze na początku mechanik wymieniał rozrząd, bo po co ryzykować....A Volvo to spełnienie marzeń, w szczególności ten model, nadwozie kombi, kolor... i felgi Corony :D
Zdrowe podejście. U mnie marzeniem jest 740 sedan 90' granatowy z kołpakami i obojętnie jakim silnikiem benzynowym :) taki sen z dzieciństwa :)
Gratulacje że spełnienia marzeń!
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Kavinsky
Posty: 37
Rejestracja: 04 stycznia 2020, 19:23

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kavinsky »

AOW pisze:
Kavinsky pisze:...zawsze na początku mechanik wymieniał rozrząd, bo po co ryzykować....A Volvo to spełnienie marzeń, w szczególności ten model, nadwozie kombi, kolor... i felgi Corony :D
Zdrowe podejście. U mnie marzeniem jest 740 sedan 90' granatowy z kołpakami i obojętnie jakim silnikiem benzynowym :) taki sen z dzieciństwa :)
Gratulacje że spełnienia marzeń!
Życzę powodzenia w odnalezieniu wymarzonego egzemplarza. Ja już wcześniej po prawdzie kupiłem cegłę... ale w skali 1:18 ;) No ale od czegoś trzeba zacząć :D
IMG_1054.jpeg
IMG_1054.jpeg (653.09 KiB) Przejrzano 4386 razy
2 x
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Volvo 240, 1988, kombi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

Jaka jest jakość tych modeli? Mam na myśli ten w skali 1:18?
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
ODPOWIEDZ