18.04.2022r. - przebieg ???
Wielkanocny progres
- Przygotowanie zwrotnic do skręcenia
- Odświeżenie belki (nie mylić z odmalowaniem jak należy)
- Nowe tuleje w wahaczach i tylnych mocowaniach wieszaka
- Paczki z elementami zawieszenia (dokładnie taki sam komplet przodu jak w RED245)
- Umycie kilku wiązek, zbiorniczków, mocowań etc.
- Montaż serwa hamulcowego "na gotowo"
- Montaż zbiorniczków od spryskiwaczy, chłodniczego, silniczka wycieraczek, pompki tempomatu, przekaźników, tacki akumulatora, montaż głównej belki zawieszenia, uszczelek grodzi
- Z "problemów" urwane/odcięte wtyczki kierunków (same konektory zgnite do cna, podobny problem jak w 850- tkach)
- 278380057_449133550299972_204636235288960543_n.jpg (258.35 KiB) Przejrzano 1796 razy
- DSC_7567.JPG (478.21 KiB) Przejrzano 1796 razy
- DSC_7568.JPG (424.26 KiB) Przejrzano 1796 razy
- DSC_7569.JPG (446.41 KiB) Przejrzano 1796 razy
- 278452462_1538396563222143_1778564038959228678_n.jpg (237.6 KiB) Przejrzano 1796 razy
- DSC_7573.JPG (437.06 KiB) Przejrzano 1796 razy
Już na pierwszym etapie można stwierdzić że sporo rzeczy odbiega od "standardu" względem wersji z ABS - zwłaszcza położenie wiązek, każdy z wozów ma inne wyposażenie co trochę utrudnia dobieranie wtyczek i śrubek.
W kwestii śrubek na szczęście na ten moment większość z nich udaje się wstawić na miejsce (zakładając że wzór nie ma wielu zmian od zjechania z taśmy)
Najbliższe plany: wjechać z zawieszeniem by wóz był "mobilny", podpięcie reszty wiązek by sprawdzić działania elementów pokroju wycieraczek, elektryki, nawiewu, świateł, klaksonów, grzania dup/szyby, podświetlenia, radia itd...
PS: akumulator trup, służy tylko do "trzymania" klem na miejscu i dopasowania elementów dookoła
PS2: Widzisz jakieś rozbieżności z umiejscowieniem elementów? Może jakaś śrubka jest w niewłaściwym miejscu? Bądź coś zostało zamontowane zbyt wcześnie i na finalnych etapach zablokuje prace? Daj nam znać