Volvo 240 '92 "Feniks"

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

bnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...

Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264? ;)
Dobrze Wam idzie to zapewne tak :-)
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Tps do sprawdzenia lub jego wtyczka jak trzyma takie obroty.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

bnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...

Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264? ;)
No w sumie padła w 245 :lol:
No jasne że tak, jakoś będziemy musieli się ugadać na reanimację :P
0 x
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Volvo 745 turbo pisze:Tps do sprawdzenia lub jego wtyczka jak trzyma takie obroty.
Mówisz? A to nie będą objawy właśnie przepływki? TPS był raczej nie tykany nie mniej jednak w tym przypadku nic nie mozna wykluczyć... Gorzej że zapasowy TPS jest roztrzaskany :(
Tak czy siak sprawdzimy - jak go kręciłem to klikał po dotknięciu i reagował na ścieżkę testową z migadła
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Jak trzyma równy 1000 i nic poza tym się nie dzieje to będzie on. Lubią się wypiąć piny w kostce i też tak będzie.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Volvo 745 turbo pisze:Jak trzyma równy 1000 i nic poza tym się nie dzieje to będzie on. Lubią się wypiąć piny w kostce i też tak będzie.
Właśnie różnie: 1200, 1100, 1000 dodasz gazu on się wiesza na 900. Odpala znów i wraca na 1100 żeby pójść na 1200. Sprawdzę dziś TPS po raz kolejny i podłączę przepływkę ze scantecha - (mam nową w stosie części), rzekomo na niskich obrotach w miarę ogarnia temat lub podepnę ori używkę inną.
0 x
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Jak się wieszają obroty to przepływka.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Maciek4530 pisze:
Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
1. Chłodnica zapchana ot zmurszała ;) lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarce :lol: ;)
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Sinuspi pisze:
Maciek4530 pisze:
Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
1. Chłodnica zapchana ot zmurszała ;) lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarce :lol: ;)
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.
AD1. Muszę wyjąć i przepłukać, wstdy przyznać ale nie sprawdzaliśmy - jedno pewne, do dolnego węża spływa.
AD2. Jak sprawdzić czy nowa pompa nie domaga skoro płyn nie trafia do bloku jak mniemam
AD3. Masz na myśli przewody z bloku do wnętrza? Tak
0 x
ODPOWIEDZ