Lotniskowe 240 '92
Re: Lotniskowe 240 '92
Eska wymagała deko prostowania, bo była zagięta - pewnie stąd różnica. A wieszaki - wydają się być z innego tłumika, są też znacznie bardziej skorodowane - jakby ktoś przespawał je ze starego tłumika do jakiegoś uniwersalnego. Ale może to po prostu tak wygląda? Jeśli jest prawilny, to jeszcze lepiej.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Lotniskowe 240 '92
Update na dzisiaj: czyszczenie świec powoduje, że silnik pracuje równo, ale po chwili znowu kuleje. Podejrzenie numer jeden - stara benzyna. W sobotę mam dzwonić znowu, zobaczymy, czy to pomogło. Jeśli pomoże i auto z odpiętym przepływomierzem będzie pracować przyzwoicie, to warsztat zaczyna walkę z dolotem.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Lotniskowe 240 '92
3mam kciuki
Na razie LH 2.4 1:0 Warsztat
Na razie LH 2.4 1:0 Warsztat
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Lotniskowe 240 '92
Jutro/pojutrze odbieram "na próbę". Wygląda na to, że silnik pracuje równo i fajnie - pomogło wypompowanie całego starego paliwa i czyszczenie świec. Mam objechać i potem wracamy do tematu walki z przepływomierzem.
3 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Lotniskowe 240 '92
Przepływkę:
a) można pomierzyć wartości
b) można zamienić obecną na inną
c) można a + b
place a photo
Z pamięci - raczej z pinów 2 i 3 czujnika MAF, zaciski 2 pinu i 3 pinu powinny mierzyć 2,5-4,0 ohmolera.
place a photo
a) można pomierzyć wartości
b) można zamienić obecną na inną
c) można a + b
place a photo
Z pamięci - raczej z pinów 2 i 3 czujnika MAF, zaciski 2 pinu i 3 pinu powinny mierzyć 2,5-4,0 ohmolera.
place a photo
3 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Lotniskowe 240 '92
O, dzięki za to - sprawdzę je sobie. Może wiązka uszkodzona...
Podmiana już była - ale nie było poprawy. Może drugą mam też zepsutą? Zastanawiam się jeszcze, czy nie mam trzeciej gdzieś. W 230FK będzie 016, czy inna? Mam takie sprawne auto za chałupą, mogę spróbować wkładać niepewne przepływki tam i sprawdzać.
Podmiana już była - ale nie było poprawy. Może drugą mam też zepsutą? Zastanawiam się jeszcze, czy nie mam trzeciej gdzieś. W 230FK będzie 016, czy inna? Mam takie sprawne auto za chałupą, mogę spróbować wkładać niepewne przepływki tam i sprawdzać.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Lotniskowe 240 '92
016 ale możesz mieć LH 2.2 na 007bnw pisze:O, dzięki za to - sprawdzę je sobie. Może wiązka uszkodzona...
Podmiana już była - ale nie było poprawy. Może drugą mam też zepsutą? Zastanawiam się jeszcze, czy nie mam trzeciej gdzieś. W 230FK będzie 016, czy inna? Mam takie sprawne auto za chałupą, mogę spróbować wkładać niepewne przepływki tam i sprawdzać.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Lotniskowe 240 '92
Tej... a jak się włoży 016 za 007, to silnik będzie zdychać? Bo może moje 200 powinno mieć 007, a ma 016
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
- Maciek4530
- Posty: 1236
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Lotniskowe 240 '92
Na bank nie, w '92 było już tylko LH 2.4 z 016 oraz klekot. Dodatkowo masz migadło pod maską, nic nie mówi?bnw pisze:Tej... a jak się włoży 016 za 007, to silnik będzie zdychać? Bo może moje 200 powinno mieć 007, a ma 016
http://www.nuceng.ca/bill/volvo/database/ecu.htm
Sprawdź numer ecu i czy pasuje. Takie problem z przepływką jest od odpalenia czy po jakimś czasie się zaczął?
0 x
Re: Lotniskowe 240 '92
Od momentu przywiezienia nie pracował z przepływką. Migadło pomacam, ECU sprawdzę.
Właśnie przywiozłem od mechanika. Jedzie raczej chętnie, wszystkie biegi fajnie wchodzą, do 90 km/h na pewno dociąga. W weekend wjeżdża na górę posesji i podmieniamy drzwi. Potem trochę pokręcę się po posesji, a jeśli wszystko będzie żyć - jedzie na dwa miesiące do stajni do pracy.
Właśnie przywiozłem od mechanika. Jedzie raczej chętnie, wszystkie biegi fajnie wchodzą, do 90 km/h na pewno dociąga. W weekend wjeżdża na górę posesji i podmieniamy drzwi. Potem trochę pokręcę się po posesji, a jeśli wszystko będzie żyć - jedzie na dwa miesiące do stajni do pracy.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano