940 GLT 16V

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 940 GLT 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Zważywszy, że te beżowe plastiki płowieją każdy w inny odcień, to dobór koloru jest ułatwiony ;) Wyszło nieźle.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: 940 GLT 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

dom?n pisze:Zważywszy, że te beżowe plastiki płowieją każdy w inny odcień, to dobór koloru jest ułatwiony ;) Wyszło nieźle.
Dokładnie, sam tunel środkowy na długości metra ma przejście z koloru jasnego w ciemniejszy, widać któryś poprzedni właściciel miał stałe miejsce parkingowe, a napewno ciagle stawał lewą stroną na południe ;)
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 940 GLT 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

O fpytę to jest, o wiele ładniejsze, niż konwersja z polifta, co ją mam u siebie w 960. Gratuluję!
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
ODPOWIEDZ