Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Polecam najpierw wyczyścić kanały wentylacyjne. U mnie w 740 nie ma filtra, i syf do środka nie leci. A no i snowcap mam, to może też coś daje.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy piasty, klocki i tarcze hamulcowe od 940 z ABS (280 mm średnicy, 26 mm grubości), pasują plug & play do modelu bez ABS (również 280 mm średnicy, ale 22mm grubości) i vice versa? Różnicy w zaciskach nie widzę, działanie lub nie działanie ABS w tym wypadku nie ma dla mnie znaczenia.
Jeśli tak, to czym rekompensuje się grubość tarczy? Jedynie stopniem wysunięcia tłoczka?
Jeśli tak, to czym rekompensuje się grubość tarczy? Jedynie stopniem wysunięcia tłoczka?
Ostatnio zmieniony 16 maja 2020, 13:09 przez czk, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie w 245 rozbierałem całą nagrzewnicę z której wypadło litrowe pudełko liści i innego syfu. Wszystko było idealnie wyczyszczone. Jeszcze auto za dużo nie stało pod drzewami, ani w innych miejscach, gdzie by mogło dużo syfu nalecieć, a problem mam ten sam. Ostatnio jak dmuchawe na maxa włączyłem to w powietrzu sporo syfu się pojawiło.Volvo 745 turbo pisze:Polecam najpierw wyczyścić kanały wentylacyjne. U mnie w 740 nie ma filtra, i syf do środka nie leci. A no i snowcap mam, to może też coś daje.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć,
Czy moglibyście polecić w Warszawie lub okolicach jakiś warsztat, w którym poradziliby sobie z geometrią mulitlinka I w 760 '89?
Czy moglibyście polecić w Warszawie lub okolicach jakiś warsztat, w którym poradziliby sobie z geometrią mulitlinka I w 760 '89?
0 x
760 Turbo '89 B230FT M46
-
OnlineMaciek4530
- Posty: 1228
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Poliftowe 240, czy spinki mocujące wąska listwę wzdłuż całego progu to te z linku? Czy jest ich dokładnie 26 (po 13 na stronę) jak wskazuje skandix? Brać OEM czy aftermarket? (może ktoś ma porównanie jakości)? Na zdjęciu miejsca do których potrzebne są spinki.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/b ... t/1006869/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/b ... t/1006869/
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć! Spryskiwacz tylnej szyby w Volvo 940 - 1991 - gdzieś mam zablokowany wężyk pomiędzy grodzią i wyjściem na tylną klapę. Czy wie ktoś którędy dokładnie jest on poprowadzony? Czy gdzieś ewentualnie jest tam zaworek zwrotny (który pewnie jest zablokowany) i którędy się do niego dostać? Dzięki!
EDIT: niby już wszystko znalazłem, ale widać, że było "grzebane". Zaworek zwrotny powinien być na wysokości tylnego reflektora, ale go nie ma wcale i wężyk idzie bezpośrednio dalej. Szukam dalej.
EDIT: niby już wszystko znalazłem, ale widać, że było "grzebane". Zaworek zwrotny powinien być na wysokości tylnego reflektora, ale go nie ma wcale i wężyk idzie bezpośrednio dalej. Szukam dalej.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wężyk do tylnego spryskiwacza wchodzi do kabiny za schowkiem, przez kabinę idzie przy prawym progu do tylnej kanapy i potem po nadkolu do bagażnika. Jeśli ktoś demontował zwijacz pasa bezpieczeństwa to jest spora szansa że montując pas z powrotem przycisnął wężyk do progu i go zablokował.
0 x
-
OnlineMaciek4530
- Posty: 1228
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dziękujęjinx pisze:https://www.draken.com.pl/volvo/element ... 0-200.html
26 spinek.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hej, dzięki za info. Rozebrałem oczywiście wszystko od grodzi do klapy. Ktoś kiedyś kombinował i zaworek przesunął w gorsze miejsce czyli za boczną tapicerką bagażnika. Póki co z przedłużką, ale działabarrtek pisze:Wężyk do tylnego spryskiwacza wchodzi do kabiny za schowkiem, przez kabinę idzie przy prawym progu do tylnej kanapy i potem po nadkolu do bagażnika. Jeśli ktoś demontował zwijacz pasa bezpieczeństwa to jest spora szansa że montując pas z powrotem przycisnął wężyk do progu i go zablokował.
0 x