Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

BASSRIDE pisze:
Sinuspi pisze:
BASSRIDE pisze:A jak sprawdzić czy działa, jakieś napięcie? Opór?
Krótko. Korzysta z efektu Halla.

Toś pomógł
Bardzo dobra pomoc. Szybkie naprowadzenie. Wpisujesz w google i heja.
3 x
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Czy przekaźnik od centralnego zamka w 940 też Wam tak się grzeje podczas jazdy? Praktycznie nie da się na nim utrzymać palca.
Screenshot_20220803-223012_Chrome.jpg
Screenshot_20220803-223012_Chrome.jpg (343.73 KiB) Przejrzano 955 razy
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Mitek91 pisze:Czy przekaźnik od centralnego zamka w 940 też Wam tak się grzeje podczas jazdy? Praktycznie nie da się na nim utrzymać palca.Screenshot_20220803-223012_Chrome.jpg
Bez sprawdzania na postoju i podczas jazdy powinien mieć temperaturę otoczenia w którym jest.
A obok przekaźniki mają niższą temperaturę ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Sinuspi pisze:
Mitek91 pisze:Czy przekaźnik od centralnego zamka w 940 też Wam tak się grzeje podczas jazdy? Praktycznie nie da się na nim utrzymać palca.Screenshot_20220803-223012_Chrome.jpg
Bez sprawdzania na postoju i podczas jazdy powinien mieć temperaturę otoczenia w którym jest.
A obok przekaźniki mają niższą temperaturę ?
Pozostałe są standardowo przyjemnie ciepłe, może poza tym od świateł- jest trochę bardziej ciepły. Wyjmę ten od centralnego i spróbuję przelutować styki.
0 x
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

endriugto pisze:
BASSRIDE pisze:
Sinuspi pisze:
Krótko. Korzysta z efektu Halla.

Toś pomógł
Bardzo dobra pomoc. Szybkie naprowadzenie. Wpisujesz w google i heja.
niestety czujnik w mojej 240 jest 2 pinowy a nie 3 jak na załączonym filmie
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

BASSRIDE pisze:
endriugto pisze:
BASSRIDE pisze:

Toś pomógł
Bardzo dobra pomoc. Szybkie naprowadzenie. Wpisujesz w google i heja.
niestety czujnik w mojej 240 jest 2 pinowy a nie 3 jak na załączonym filmie
Podano do stołu.
Ogarniesz przy okazji czujniki ABS. Zasada 2 ; 3 stykowych jest ta sama.

https://www.tiepie-automotive.com/en/ar ... ensor-hall
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Mitek91 pisze:
Sinuspi pisze:
Mitek91 pisze:Czy przekaźnik od centralnego zamka w 940 też Wam tak się grzeje podczas jazdy? Praktycznie nie da się na nim utrzymać palca.Screenshot_20220803-223012_Chrome.jpg
Bez sprawdzania na postoju i podczas jazdy powinien mieć temperaturę otoczenia w którym jest.
A obok przekaźniki mają niższą temperaturę ?
Pozostałe są standardowo przyjemnie ciepłe, może poza tym od świateł- jest trochę bardziej ciepły. Wyjmę ten od centralnego i spróbuję przelutować styki.
Popieram "przelutowanie".
Ciepły przekaźnik od świateł to najczęściej wiąże się ze słabym połączeniem masowym zasilania kinoli.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

Sinuspi pisze:
BASSRIDE pisze:
endriugto pisze: Bardzo dobra pomoc. Szybkie naprowadzenie. Wpisujesz w google i heja.
niestety czujnik w mojej 240 jest 2 pinowy a nie 3 jak na załączonym filmie
Podano do stołu.
Ogarniesz przy okazji czujniki ABS. Zasada 2 ; 3 stykowych jest ta sama.

https://www.tiepie-automotive.com/en/ar ... ensor-hall
Brawo Ty, dziękuję
1 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

BASSRIDE pisze:
Sinuspi pisze:
BASSRIDE pisze:
niestety czujnik w mojej 240 jest 2 pinowy a nie 3 jak na załączonym filmie
Podano do stołu.
Ogarniesz przy okazji czujniki ABS. Zasada 2 ; 3 stykowych jest ta sama.

https://www.tiepie-automotive.com/en/ar ... ensor-hall
Brawo Ty, dziękuję
Ja ? autorem tamtych informacji nie jestem....
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Jak składacie pompę do wody w B23*- na sucho bez żadnej chemii czy smarujecie uszczelką w płynie?
0 x
ODPOWIEDZ