Jak się dobrać do rozdzielacza w B27/B28 trzeba wykręcić wtrysk? Mało tam miejsca.
Ogólnie auto nie pali na jednym cyl. Cewka dobra.
B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
Re: B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
Nie grzebałem, ale może to pomoże, str. 47.
http://www.240.se/litteratur/tp30432_2.pdf
A jak nie pomoże to i tak może się przydać, jest tam sporo ciekawych informacji.
http://www.240.se/litteratur/tp30432_2.pdf
A jak nie pomoże to i tak może się przydać, jest tam sporo ciekawych informacji.
0 x
Re: B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
patrzyłem wcześniej na tą stronę, fakt niby rozpisane jest, ale sądziłem że jest inny/łatwiejszy sposób (
0 x
Re: B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
masz na myśli rozdzielacz zapłonu czy wtrysku ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
zapłonu
wg/mnie żeby się tam dobrać najlepiej zdemontowac wtrysk (czy jest tam jakaś uszczelka lub można rozregulować pracę wtrysków?)
wg/mnie żeby się tam dobrać najlepiej zdemontowac wtrysk (czy jest tam jakaś uszczelka lub można rozregulować pracę wtrysków?)
0 x
Re: B27/ B28 V6 Jak się dobrać do rozdzielacza?
Regulację ciśnienia wtrysku możesz tylko regulować i skład mieszanki na wolnych obrotach.luksp pisze:zapłonu
wg/mnie żeby się tam dobrać najlepiej zdemontowac wtrysk (czy jest tam jakaś uszczelka lub można rozregulować pracę wtrysków?)
Jak wyjmiesz cały rozdzielacz, bez połowienia go, to nie musisz nowej uszczelki zakładać i nic do regulowania nie ma.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego