Witam posiadam volvo 760 2.8 88r chce wymienić nivomaty na zwykłe amory.
Jakie amortyzatory i sprężyny musze kupić może ktoś z was robił taki zabieg na swojej cegle.
Wymiana Nivomatów na zwykłe amortyzatory
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3037
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Wymiana Nivomatów na zwykłe amortyzatory
Sztywny most czy multilink?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Wymiana Nivomatów na zwykłe amortyzatory
Multilnik mk1 nie ma zamienników pod zwykłe amortyzatory, oryginalnie zawsze było nivo. W razie W mam takie amorki.
0 x
Re: Wymiana Nivomatów na zwykłe amortyzatory
Potwierdzam zamienników brak, żeby to obejść jest metoda dość inwazyjna - przejście na sztywny most z 740 lub 940. Rozwiązuje problemy z zawieszeniem w przyszłości ale utrata komfortu w początkowym okresie jest zauważalna, później się człowiek przyzwyczaja i zapomina o temacie.mikomaxi pisze:Multilnik mk1 nie ma zamienników pod zwykłe amortyzatory, oryginalnie zawsze było nivo. W razie W mam takie amorki.
0 x
Re: Wymiana Nivomatów na zwykłe amortyzatory
Jak najbardziej można pomodzić bez wymiany wielowahaczów na most ale nie polecam i nie zniechęcam.xjtdi pisze:Potwierdzam zamienników brak, żeby to obejść jest metoda dość inwazyjna - przejście na sztywny most z 740 lub 940. Rozwiązuje problemy z zawieszeniem w przyszłości ale utrata komfortu w początkowym okresie jest zauważalna, później się człowiek przyzwyczaja i zapomina o temacie.mikomaxi pisze:Multilnik mk1 nie ma zamienników pod zwykłe amortyzatory, oryginalnie zawsze było nivo. W razie W mam takie amorki.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego