Poczytaj dobrze tego Haynesaxjtdi pisze:Sprawdziłem i w instrukcji Haynesa dla Volvo 440/460 jest podana maksymalna dopuszczalna długość śrub. Mocno mi się wydaje, że starym wydaniu Haynesa dla Volvo 740 i 760 tez taka informacja była, niestety książkę pożyczyłem i jeszcze jej nie odzyskałem więc od reki nie sprawdzę. W nowym wydaniu Haynesa dla Volvo 940 w dziale o głowicy są momenty dokręcania i kolejność ale żadnej wytycznej co do wymiany lub użycia starych śrub nie ma.Sinuspi pisze:Śledzę z uwagąxjtdi pisze:Sruby sa dobre dopóki nie przekroczą dopuszczalnej długości. Zobacze w moich szpargałach, gdzieś coś miałem o dopuszczalnych długościach śrub, w każdym razie ja używałem starych jeśli nie były rozciągnięte i miały dobre łby i auta jeżdzą na nich już po kilka/kilkanascie lat i nic sie nie dzieje.
Poza tym nie Haynes a VIDA czy VADIS są tu wyrocznią - myślisz że wydawca książki typu ‚sam naprawiam’ podał ostrzejsze normy niż producent auta?