Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
misica
Posty: 111
Rejestracja: 25 marca 2019, 20:50
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: misica »

zachatąwujta pisze:Nagrzewnica TYLKO ori miedziana. Zamiennik nie grzeje na wolnych i niskich obrotach. Mam jakby co cały piec z 940 ze sprawną nagrzewnicą do zabrania w cenie samej nagrzewnicy. Wersja z aut. klimą.
Chapnąłbym dyski sterujące klapami gdyby doszło do transakcji, a nie byłyby potrzebne.
0 x
Awatar użytkownika
zzjacek
Posty: 45
Rejestracja: 13 czerwca 2017, 23:10
Lokalizacja: Szczecin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zzjacek »

Ja mam od roku i 11kkm nagrzewnicę NRF. Żadnych problemów z ogrzewaniem zimą nie zauważyłem. Ile pociągnie? Zobaczymy.
0 x
Obrazek S80 Executive 2004 D5244T
ex V40 2.0LPT / 945 2.4TD / V70 I 2.5TDI / 764 2.4TD / V70 III 2.0D / 945 2.3Ti
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

zachatąwujta pisze:Mam jakby co cały piec z 940 ze sprawną nagrzewnicą do zabrania w cenie samej nagrzewnicy. Wersja z aut. klimą.
Nagrzewnica - tylko nowa. Zabawa w używki w tym przypadku to pomyłka według mnie.
Co do reszty - nie potrzebuję.
0 x
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Również mam założoną nagrzewnice NRF po tym jak stara puściła soki. Grzeje jak głupia. Kwestia dobrze ją dopasować i by nie miała przewiewu między nią, a obudową. Jeździ już 2 lata i jakieś 25tys km. Oczywiście na dobrym jakościowo płynie chłodniczym, a nie tandetą z marketu.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

kapsel pisze:Również mam założoną nagrzewnice NRF po tym jak stara puściła soki. Grzeje jak głupia. Kwestia dobrze ją dopasować i by nie miała przewiewu między nią, a obudową. Jeździ już 2 lata i jakieś 25tys km. Oczywiście na dobrym jakościowo płynie chłodniczym, a nie tandetą z marketu.
Nie spotkałem się by jakiś zamiennik - nawet Nissensa, Behra, NRF pasował P&P do wersji z klimą, zawsze coś trzeba było kombinować z ostrożnością, by króćce :) się nie puściły jak końcówki węży w chłodnicach.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Jedyna różnica z zamiennikiem była taka że jest ciut węższa i tą przestrzeń trzeba było zniwelować gąbką na taśmie która była do niej dołączona. A króćce? Nie zauważyłem problemu. ;)
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Wytargałem padnięty wentylator dmuchawy - numer 5049284, a na "śmigle" 3094174. Za bardzo tego konkretnego elementu nie widzę w sprzedaży... czy da się wentylator w 760 GLE podmienić na inny? Z tego co widzę są inne dmuchawy tego kształtu..
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Bałuch 79
Posty: 268
Rejestracja: 09 kwietnia 2019, 21:37
Lokalizacja: KRA
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bałuch 79 »

Czym się różnią te obrotomierze. Benzyna diesel?
a_resize_resize.jpg
a_resize_resize.jpg (83.66 KiB) Przejrzano 5400 razy
b_resize.jpg
b_resize.jpg (60.25 KiB) Przejrzano 5400 razy
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Bałuch 79 pisze:Czym się różnią te obrotomierze. Benzyna diesel?
Ten z żółtym polem przy 5500RPM jest dedykowany do PRV.

Ten z żółtym polem przy 6000RPM jest dedykowany do benzynowych, czterocylindrowych redblocków.

Volvo nie oferowało tego obrotomierza do diesla, dopiero poliftowe (D24 pojawił się w 1979).
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Bałuch 79
Posty: 268
Rejestracja: 09 kwietnia 2019, 21:37
Lokalizacja: KRA
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Bałuch 79 »

Czyli ten pierwszy będzie pasował do mojego silnika B19A?
0 x
ODPOWIEDZ