Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:
Sinuspi pisze:
dom?n pisze:
Wie. Ma MK1 bo poznaje.
Też miałem styczność z MKI z tą różnicą że 80% bebechów było z MKII. Również Szwajcar z 1992 :-) stąd rozszerzenie tematu :D
Nie no, widzę po wtyczkach, że mam tę pierwszą pokazaną, jednoznacznie :)
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-9 ... Position=7

945 MKI - TAK
a tapicerka z MK II - TAK

https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-9 ... osition=11

MKI - zewnętrzne TAK
To po diapła mu tapicerkę z MK I włożyli, listwy błotników tylnych i maczugę do aftomata ;)

Zatem ze Szwajcarami nie jest prosto co się spodziewać po wersji :D
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
JakubMierz
Posty: 1
Rejestracja: 05 października 2022, 13:09
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JakubMierz »

może wiesz, co może być tutaj. silnik emituje kłęby niebieskiego dymu po zapłonie i przed wyłączeniem, chociaż olej jest pełny.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

JakubMierz pisze:może wiesz, co może być tutaj. silnik emituje kłęby niebieskiego dymu po zapłonie i przed wyłączeniem, chociaż olej jest pełny.
Uszczelniacze zaworowe obstawiam
0 x
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1237
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

JakubMierz pisze:może wiesz, co może być tutaj. silnik emituje kłęby niebieskiego dymu po zapłonie i przed wyłączeniem, chociaż olej jest pełny.
Po jakiemu to :shock:
2 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Maciek4530 pisze:
JakubMierz pisze:może wiesz, co może być tutaj. silnik emituje kłęby niebieskiego dymu po zapłonie i przed wyłączeniem, chociaż olej jest pełny.
Po jakiemu to :shock:
:lol: :D :mrgreen:

Pytanie sugeruje ablaabla w endzin D24 ale Kuba trafnie zdiagnozował, chyba, zę ilość oleju w endzinie to ok 6l.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

JakubMierz pisze:może wiesz, co może być tutaj. silnik emituje kłęby niebieskiego dymu po zapłonie i przed wyłączeniem, chociaż olej jest pełny.
Nie wiem skąd jesteś dobry człowieku ale zmień ustawienie translatora na polski, teraz masz wybrany język zulu-gula...
1 x
Awatar użytkownika
BASSRIDE
Posty: 300
Rejestracja: 27 grudnia 2021, 18:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BASSRIDE »

Jaki olej zalecany do wspomagania w 240? Mam wlane coś czerwonego.
0 x
Awatar użytkownika
jinx
Posty: 268
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jinx »

ATF typ F
2 x
Obrazek245 1992 B230F M47
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Czy ktoś dorabiał rury silikonowe (zamiast gumowych) osprzętu silnika 940 FK/FT.
Coś mi skacze po orzeszku, że był Człek w Starachowicach ale może błądzę.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Sinuspi pisze:Czy ktoś dorabiał rury silikonowe (zamiast gumowych) osprzętu silnika 940 FK/FT.
Coś mi skacze po orzeszku, że był Człek w Starachowicach ale może błądzę.
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/
1 x
ODPOWIEDZ