Tak jak rozmawialiśmy, zacznij od uszczelki. Jak pompa podaje jak trzeba, nie ma problemów z temperatura to kwestia uszczelki tej (co wysłałeś) albo którejś z gumowych (pod głowicę/do rurki która idzie wzdłuż bloku). Nie mniej jednak skoro leje się spod pompy to zapewne masz dobrą od ręki, jak nie to dwie pozostałe powinienem mieć z którejś z wielu pompBASSRIDE pisze:Pacjent 230 benzyna
Dziś zaczął gubić wodę widzę ze kapie w okolicach pompy wody.
Ktoś przerabiał? Wystarczy jakiś zestaw uszczelek czy może cała pompa?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1234
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sam sobie odpowiadam:
Jakimś cudem znalazłem w paczce z zakupami z draken uszczelkę pompy, której z lenistwa nie wymieniłem przy wymianie UPG.
Przy pomocy mojego 6 letniego syna wykręciłem pompę i wymieniłem uszczelkę.
Delikatnie liznąłem silikonem wiec z zalaniem i próbą szczelności poczekam do rana
Pozdro
Jakimś cudem znalazłem w paczce z zakupami z draken uszczelkę pompy, której z lenistwa nie wymieniłem przy wymianie UPG.
Przy pomocy mojego 6 letniego syna wykręciłem pompę i wymieniłem uszczelkę.
Delikatnie liznąłem silikonem wiec z zalaniem i próbą szczelności poczekam do rana
Pozdro
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Epopei wodnej co:
Niestety dalej cieknie, położyłem się pod autem i widzę i płynie po wałku.
Chyba zakup pompy mnie czeka
Niestety dalej cieknie, położyłem się pod autem i widzę i płynie po wałku.
Chyba zakup pompy mnie czeka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Spotkał się ktoś z was z czymś takim? Mam 240 późne 1992 (VIN już na 93) i zauważyłem taki ficzer - jak przepali się jakaś żarówka z przodu, to inna przejmuje jej rolę. Jak kiedyś przepalił mi się kierunek z lewej strony, to zaczęło mrugać pozycyjne, szybciej bo to 5W a nie 21, ale mrugało. Dzisiaj przepaliło mi się przednie prawe światło mijania, zapaliła się kontrolka ale obie lampy nadal się świeciły (prawa jakby jaśniej lekko). Okazało się, że rolę mijania przejęło światło długie, ale świecące słabiej niż w swoim normalnym trybie. Są dwie opcje - albo Volvo przeszło samo siebie w kwestii bezpieczeństwa, albo coś mam nie tak z instalacją .
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siemanko.
Podpowie ktoś,
czy listwy przedniej szyby Volvo 960 mk2 podejdą do Volvo 940 mk2 ?
Czy gałka zmiany biegów w automacie jest kompatybilna 960 mk2 i 940 mk2 ?
Czy fotele i kanapa kombi 960 mk2 i 940 mk2 są kompatybilne ?
Podpowie ktoś,
czy listwy przedniej szyby Volvo 960 mk2 podejdą do Volvo 940 mk2 ?
Czy gałka zmiany biegów w automacie jest kompatybilna 960 mk2 i 940 mk2 ?
Czy fotele i kanapa kombi 960 mk2 i 940 mk2 są kompatybilne ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ad1. Listwy w 960 mk2 wygladają zupełnie inaczej niż w 940 z tego samego rocznika, nie przekładałem ale raczej nie podejda.witteg pisze:Siemanko.
Podpowie ktoś,
czy listwy przedniej szyby Volvo 960 mk2 podejdą do Volvo 940 mk2 ?
Czy gałka zmiany biegów w automacie jest kompatybilna 960 mk2 i 940 mk2 ?
Czy fotele i kanapa kombi 960 mk2 i 940 mk2 są kompatybilne ?
Ad.2 z automatem nie mam doświadczenia ale manual M90+wajcha z 940mk2 wszystko pasowało p&p do 940mk1;
Ad.3. Fotele i kanapa sa 100% kompatybilne, problemy zaczynają się jak chcesz kanapę z 960mk2 lub 940mk2 zapodać do starszego wozu, nie pasuje wysokość oparcia i punkty mocowań oparcia.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przy okazji wymiany pompy naszła mnie myśl żeby wywalić to pierunskie wisko i założyć wentylator odpalany termowlącznikiem.
Znalazłem idealne miejsce na chłodnicy do montażu takiego włącznika. I teraz pytanie. Bo być może wyważam otwarte drzwi:
W wersjach z klimą chyba nie ma wiska i pewnie taki czujnik jest gdzieś montowany. Dobrze myśle?
Miejsce w chłodnicy wydaje się być przygotowane na taki montaż, ktoś ma numer seryjny czujnika który tu powinien przychodzić ?
Znalazłem idealne miejsce na chłodnicy do montażu takiego włącznika. I teraz pytanie. Bo być może wyważam otwarte drzwi:
W wersjach z klimą chyba nie ma wiska i pewnie taki czujnik jest gdzieś montowany. Dobrze myśle?
Miejsce w chłodnicy wydaje się być przygotowane na taki montaż, ktoś ma numer seryjny czujnika który tu powinien przychodzić ?
- Załączniki
-
- CF83DE19-098C-42FE-942A-74095EC57C62.jpeg (353.22 KiB) Przejrzano 666 razy
-
- CAA13CCE-EB46-4B35-943F-C4423798D10D.jpeg (427.04 KiB) Przejrzano 666 razy
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kiedyś na fejs-zbuku ktoś pisał, że kanapy 960 mkII /940 mkII nie są zamienne, dlatego pytam bo z 960-ką nie miałem do czynienia. A montaż kanap do przed liftów z przed liftów i odwrotnie 940/960 to się zgadza i podobnie sytuacja wygląda z metalowymi kratami. Tylne lampy do kombiaków 940/960 po liftowe też podobno różnią się jakąś duperelką na dole lampy.xjtdi pisze:
Ad.3. Fotele i kanapa sa 100% kompatybilne, problemy zaczynają się jak chcesz kanapę z 960mk2 lub 940mk2 zapodać do starszego wozu, nie pasuje wysokość oparcia i punkty mocowań oparcia.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam 960mk2 z sierpnia 1995 i 940 z lutego 1996, pytanie od kiedy 940 to mk2? W każdym razie kanapy pod względem wymiarów, sposobów mocowania są identyczne i na 99% mogłbym je zamienić miejscami.witteg pisze:Kiedyś na fejs-zbuku ktoś pisał, że kanapy 960 mkII /940 mkII nie są zamienne, dlatego pytam bo z 960-ką nie miałem do czynienia. A montaż kanap do przed liftów z przed liftów i odwrotnie 940/960 to się zgadza i podobnie sytuacja wygląda z metalowymi kratami. Tylne lampy do kombiaków 940/960 po liftowe też podobno różnią się jakąś duperelką na dole lampy.xjtdi pisze:
Ad.3. Fotele i kanapa sa 100% kompatybilne, problemy zaczynają się jak chcesz kanapę z 960mk2 lub 940mk2 zapodać do starszego wozu, nie pasuje wysokość oparcia i punkty mocowań oparcia.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W cegłach z LH2.4 i wyżej , wentylator chłodnicy włącza ECU (pin 10 wolny i pin 11 szybki bieg went.) na bazie sygnału z czujnika temp w głowicy (ten sam, który do wtrysku i zapłonu)BASSRIDE pisze:Przy okazji wymiany pompy naszła mnie myśl żeby wywalić to pierunskie wisko i założyć wentylator odpalany termowlącznikiem.
Znalazłem idealne miejsce na chłodnicy do montażu takiego włącznika. I teraz pytanie. Bo być może wyważam otwarte drzwi:
W wersjach z klimą chyba nie ma wiska i pewnie taki czujnik jest gdzieś montowany. Dobrze myśle?
Miejsce w chłodnicy wydaje się być przygotowane na taki montaż, ktoś ma numer seryjny czujnika który tu powinien przychodzić ?
Jak to jest w gaźnikowych nie wiem.
Wujek dobra rada: ten korek czarny w chłodnicy jest na wcisk. Weź go chyć trytytką chociaż, bo możesz stracić płyn i UPG.
trzm się
Sambo
2 x