Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

Mi się zawsze udawało odblokować i wyciągnąć przy użyciu kluczyka od auta, idealnie pasuje :)
Najpierw jedna strona, potem druga i wychodzi.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
Masz za krótki śrubokręt. Wydaje się że dosięgasz i powinno wyjść ale dłuższy śrubokręt załatwia sprawę.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

endriugto pisze:
dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
Masz za krótki śrubokręt. Wydaje się że dosięgasz i powinno wyjść ale dłuższy śrubokręt załatwia sprawę.
Demontaż zegarów w 940 jest bajecznie prosty i nie zajmuje więcej niż 2 min jesli wiesz co i jak nadusić/odkręcić. Są filmiki jak to zrobić na necie, kluczowe jest odpowiednie wduszenie bocznych sprężyn, żeby uwolnić metalową maskownice, później 4 śrubki i gotowe. Ciesz się że nie musisz wyciągać zegarów z 960mk2, tam to już jest trochę roboty.
0 x
Awatar użytkownika
sqbn
Posty: 45
Rejestracja: 04 kwietnia 2015, 21:44
Lokalizacja: PŁD

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: sqbn »

Cześć Wam,

Poszukuje takich sprytnych klipsów bo przedniej ramki szyby do starej cegłówki... https://www.skandix.de/en/spare-parts/b ... n/1021918/

Niestety w scandixie i polskich sklepach nie ma... a to niestety jako stalowy element lubi sobie skorodować i jest problem. Ktoś ma pomysł gdzie to można dostać? Lub ktoś ma u siebie? A może pasują inne, z innego modelu/wozu? Potrzebuje kompletu...

Dzięki za pomoc.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sinuspi pisze:po lewej i prawej
Mitek91 pisze:Druga para rąk
monter87 pisze:kluczyka od auta
endriugto pisze:Masz za krótki śrubokręt
xjtdi pisze:bajecznie prosty
Dziękuję, za trzecim podejściem wyszło.
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
0 x
MarcinS
Posty: 443
Rejestracja: 14 marca 2016, 21:47

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinS »

Można spróbować zastrzyków z kleju cyjanoakrylowego czy jakiegoś innego, którym da się "zastrzyk" zrobić.
3 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

MarcinS pisze:Można spróbować zastrzyków z kleju cyjanoakrylowego czy jakiegoś innego, którym da się "zastrzyk" zrobić.
Cyjanoakrylat, ale żelowy, żeby dłużej łapał. Ewentualnie jakiś płynny dwuskładnikowy, jak ten do kopyt, ale to masakrycznie drogie i duże opakowania.

Strzykawka insulinowa, do tego gruba igła, żeby klej łatwo nie zastygł. Dwunastka maybe.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
misica
Posty: 111
Rejestracja: 25 marca 2019, 20:50
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: misica »

Mitek91 pisze:Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
Hey,
Ja rozciąłem kierę na ok 5 cm, lujnąłem kleju, obszyłem skórą z alle( nie taniochą) i efekt jest naprawdę OK.
1 x
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

misica pisze:
Mitek91 pisze:Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
Hey,
Ja rozciąłem kierę na ok 5 cm, lujnąłem kleju, obszyłem skórą z alle( nie taniochą) i efekt jest naprawdę OK.
W golfie 3 poduche z airbagiem obszyłem w zakładzie, wyszło elegancko, w 940 też bym tak zrobił, tylko że ciężko ładnie to zrobić z tymi poprzeczkami czy tam ramionami równoległymi w kierze.

Wskocze do sklepu z łożyskami, zapytam o jakiegoś loctite do iniekcji.
0 x
ODPOWIEDZ