Mi się zawsze udawało odblokować i wyciągnąć przy użyciu kluczyka od auta, idealnie pasuje
Najpierw jedna strona, potem druga i wychodzi.
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Masz za krótki śrubokręt. Wydaje się że dosięgasz i powinno wyjść ale dłuższy śrubokręt załatwia sprawę.dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Demontaż zegarów w 940 jest bajecznie prosty i nie zajmuje więcej niż 2 min jesli wiesz co i jak nadusić/odkręcić. Są filmiki jak to zrobić na necie, kluczowe jest odpowiednie wduszenie bocznych sprężyn, żeby uwolnić metalową maskownice, później 4 śrubki i gotowe. Ciesz się że nie musisz wyciągać zegarów z 960mk2, tam to już jest trochę roboty.endriugto pisze:Masz za krótki śrubokręt. Wydaje się że dosięgasz i powinno wyjść ale dłuższy śrubokręt załatwia sprawę.dom?n pisze:Czy jest jakiś knyf na wyjęcie zegarów w 940? Co robię źle, że nie mogę nawet ruszyć metalowej ramki zakrywającej śruby?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć Wam,
Poszukuje takich sprytnych klipsów bo przedniej ramki szyby do starej cegłówki... https://www.skandix.de/en/spare-parts/b ... n/1021918/
Niestety w scandixie i polskich sklepach nie ma... a to niestety jako stalowy element lubi sobie skorodować i jest problem. Ktoś ma pomysł gdzie to można dostać? Lub ktoś ma u siebie? A może pasują inne, z innego modelu/wozu? Potrzebuje kompletu...
Dzięki za pomoc.
Poszukuje takich sprytnych klipsów bo przedniej ramki szyby do starej cegłówki... https://www.skandix.de/en/spare-parts/b ... n/1021918/
Niestety w scandixie i polskich sklepach nie ma... a to niestety jako stalowy element lubi sobie skorodować i jest problem. Ktoś ma pomysł gdzie to można dostać? Lub ktoś ma u siebie? A może pasują inne, z innego modelu/wozu? Potrzebuje kompletu...
Dzięki za pomoc.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sinuspi pisze:po lewej i prawej
Mitek91 pisze:Druga para rąk
monter87 pisze:kluczyka od auta
endriugto pisze:Masz za krótki śrubokręt
Dziękuję, za trzecim podejściem wyszło.xjtdi pisze:bajecznie prosty
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Można spróbować zastrzyków z kleju cyjanoakrylowego czy jakiegoś innego, którym da się "zastrzyk" zrobić.
3 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cyjanoakrylat, ale żelowy, żeby dłużej łapał. Ewentualnie jakiś płynny dwuskładnikowy, jak ten do kopyt, ale to masakrycznie drogie i duże opakowania.MarcinS pisze:Można spróbować zastrzyków z kleju cyjanoakrylowego czy jakiegoś innego, którym da się "zastrzyk" zrobić.
Strzykawka insulinowa, do tego gruba igła, żeby klej łatwo nie zastygł. Dwunastka maybe.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hey,Mitek91 pisze:Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
Ja rozciąłem kierę na ok 5 cm, lujnąłem kleju, obszyłem skórą z alle( nie taniochą) i efekt jest naprawdę OK.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W golfie 3 poduche z airbagiem obszyłem w zakładzie, wyszło elegancko, w 940 też bym tak zrobił, tylko że ciężko ładnie to zrobić z tymi poprzeczkami czy tam ramionami równoległymi w kierze.misica pisze:Hey,Mitek91 pisze:Czy jest jakiś patent na usztywnienie kierownicy z tworzywa obracajacej się na drucie?
Myślałem o obszyciu skórą, ale w 940 trochę to słabo wg mnie wygląda. No i o zdobyciu nówki pewnie nie mowy?
Ja rozciąłem kierę na ok 5 cm, lujnąłem kleju, obszyłem skórą z alle( nie taniochą) i efekt jest naprawdę OK.
Wskocze do sklepu z łożyskami, zapytam o jakiegoś loctite do iniekcji.
0 x