Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

MarcinNog pisze:Fonderal, saabauto dzięki za podpowiedzi. W takim razie sam raczej nie będę tego sprawdzał wg opisu bo na 99% coś zrobię źle. W grę wchodzi kupno nowej. W sumie to nowej używanej ( tylko czy będzie sprawna) bądź nowej nowej ale zamiennika bo Ori to spory koszt. Szkoda że ludzie którzy się dobrze znają na tych samochodach tak daleko ode mnie mieszkają !;);) Bede walczył z tymi objawami może mi się uda to ogarnąć. Pozdrawiam
Zamiennik nowy możesz sobie włożyć w zadnią część ciała, jeśli lubisz wyzwania, do niczego więcej się specjalnie ona nie nadaje, a juz na pewno nie do założenia do turbobenzyny.

Zamiennik przepływomierz ma emulator zamiast drucika pomiarowego. Szukaj używanego oryginalnego, procedurę do sprawdzenia masz opisaną łopatologicznie.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
MarcinNog
Posty: 124
Rejestracja: 17 grudnia 2018, 13:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinNog »

saabauto pisze:
MarcinNog pisze:Fonderal, saabauto dzięki za podpowiedzi. W takim razie sam raczej nie będę tego sprawdzał wg opisu bo na 99% coś zrobię źle. W grę wchodzi kupno nowej. W sumie to nowej używanej ( tylko czy będzie sprawna) bądź nowej nowej ale zamiennika bo Ori to spory koszt. Szkoda że ludzie którzy się dobrze znają na tych samochodach tak daleko ode mnie mieszkają !;);) Bede walczył z tymi objawami może mi się uda to ogarnąć. Pozdrawiam
Zamiennik nowy możesz sobie włożyć w zadnią część ciała, jeśli lubisz wyzwania, do niczego więcej się specjalnie ona nie nadaje, a juz na pewno nie do założenia do turbobenzyny.

Zamiennik przepływomierz ma emulator zamiast drucika pomiarowego. Szukaj używanego oryginalnego, procedurę do sprawdzenia masz opisaną łopatologicznie.

Tak też myślałem i szczerze mówiąc nie chciałem zamiennika więc tylko mnie o tym upewniles. Zabieram się za szukanie.
0 x
MarcinNog
Posty: 124
Rejestracja: 17 grudnia 2018, 13:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinNog »

saabauto pisze:
MarcinNog pisze:Fonderal, saabauto dzięki za podpowiedzi. W takim razie sam raczej nie będę tego sprawdzał wg opisu bo na 99% coś zrobię źle. W grę wchodzi kupno nowej. W sumie to nowej używanej ( tylko czy będzie sprawna) bądź nowej nowej ale zamiennika bo Ori to spory koszt. Szkoda że ludzie którzy się dobrze znają na tych samochodach tak daleko ode mnie mieszkają !;);) Bede walczył z tymi objawami może mi się uda to ogarnąć. Pozdrawiam
Zamiennik nowy możesz sobie włożyć w zadnią część ciała, jeśli lubisz wyzwania, do niczego więcej się specjalnie ona nie nadaje, a juz na pewno nie do założenia do turbobenzyny.

Zamiennik przepływomierz ma emulator zamiast drucika pomiarowego. Szukaj używanego oryginalnego, procedurę do sprawdzenia masz opisaną łopatologicznie.

Tak też myślałem i szczerze mówiąc nie chciałem zamiennika więc tylko mnie o w tym upewniles. Zabieram się za szukanie.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Zanim kupisz poszukaj, może ktoś jest z takim w okolicy i dałoby radę podmienić na chwilę, bo to może nie jest jego sprawa. Ja gdzieś mam i bym nawet wysłał, ale od jakiegoś czasu żyję na walizkach i cholera wie, gdzie on jest...
Btw przekaźnik wtrysków możesz przelutować profilaktycznie, od niego zależy działanie nie tylko wtrysków, ale i przepływomierza, sondy (a konkretnie jej grzałki), zaworu powietrza wolnych obrotów i pewnie jeszcze czegoś, o czym nie pamiętam. Nie zaszkodzi a pomóc może tym bardziej, że zimne luty w starych autach to chleb powszedni.
0 x
MarcinNog
Posty: 124
Rejestracja: 17 grudnia 2018, 13:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinNog »

fonderal pisze:Zanim kupisz poszukaj, może ktoś jest z takim w okolicy i dałoby radę podmienić na chwilę, bo to może nie jest jego sprawa. Ja gdzieś mam i bym nawet wysłał, ale od jakiegoś czasu żyję na walizkach i cholera wie, gdzie on jest...
Btw przekaźnik wtrysków możesz przelutować profilaktycznie, od niego zależy działanie nie tylko wtrysków, ale i przepływomierza, sondy (a konkretnie jej grzałki), zaworu powietrza wolnych obrotów i pewnie jeszcze czegoś, o czym nie pamiętam. Nie zaszkodzi a pomóc może tym bardziej, że zimne luty w starych autach to chleb powszedni.
Pisałem już na forum odnośnie podmianki na chwilę ale niestety nikt nie posiada...Będę szukał po kolei przyczyn. Ale ze względu na brak czasu niestety trochę to potrwa. Gorsza sprawa że muszę to zrobić do marca bo wtedy volvo stanie się moim jedynym samochodem...Będę pisał o postępach. Mam nadzieję że mi się uda.
0 x
ana
Posty: 205
Rejestracja: 16 czerwca 2017, 15:07
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ana »

endriugto pisze:
ana pisze:
endriugto pisze: Nie widziałem. Podeślij link.
Endriu, ponoć wiocha, nie było pytania :D

https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... mrc&uact=8
Dlaczego wiocha? Nie spotkałem się z tym jeszcze ale na zdjęciach wygląda świetnie.
Endriu , powiem Ci szczerze że nie wiem dlaczego wiocha :D Ciekawa jestem jak to wygląda na żywo. Brak mi nocą '' jasności ''zegarów , może wystarczy wymienić żarówkę? Części ogarnięte, teraz tylko mechanik i dokończenie blacharki :D Środek zostawiam na później , ale tak tak wiem, daleko jest mu do waszych ideałów .... ;) Ale dla mnie najpiękniejszy... I ma chlapacze :D
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

ana pisze:
endriugto pisze:
ana pisze:
Endriu, ponoć wiocha, nie było pytania :D

https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... mrc&uact=8
Dlaczego wiocha? Nie spotkałem się z tym jeszcze ale na zdjęciach wygląda świetnie.
Endriu , powiem Ci szczerze że nie wiem dlaczego wiocha :D Ciekawa jestem jak to wygląda na żywo. Brak mi nocą '' jasności ''zegarów , może wystarczy wymienić żarówkę? Części ogarnięte, teraz tylko mechanik i dokończenie blacharki :D Środek zostawiam na później , ale tak tak wiem, daleko jest mu do waszych ideałów .... ;) Ale dla mnie najpiękniejszy... I ma chlapacze :D
Na moje oko wygląda to bardzo dobrze. Gdyby kosztowało 100 a nie 200 zł to pewnie bym się skusił z samej ciekawości. Zastanawiam się tylko jak się to montuje. Rozbierałem zegary i chyba trzeba zdjąć wskazówki i przykleić jakoś na wierzch te nowe tarcze.
0 x
ana
Posty: 205
Rejestracja: 16 czerwca 2017, 15:07
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ana »

Endriu,'' Cena nie zawiera inwertera niezbędnego do świecenia tarcz. Inwerter jest dostępny na naszej innej aukcji. Koszt to 73zł.''
Tarcze wkłada się pod wskazówki .
Ostatnio zmieniony 13 lutego 2019, 10:43 przez ana, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Indiglo :)
0 x
MarcinNog
Posty: 124
Rejestracja: 17 grudnia 2018, 13:38

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MarcinNog »

Fonderal, saabauto przyczyną wysokich obrotów i ciężkiego odpalania był czujnik temperatury płynu :/ (okazało się że nowy który kupiłem już był wadliwy). Wymieniłem go na sprawnego i już jest prawię wszystko ok. Prawię bo zostały mi do usunięcia jeszcze falujące obroty. Obroty na postoju mam ok 600. Falują bardzo delikatnie także puki co zostawiam tak jak jest ze względu na brak czasu. Dziękuję bardzo za podpowiedzi w szukaniu usterki. Pozdrawiam
0 x
ODPOWIEDZ