To są ori lampy czy zamiennik?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
wujek pisze:To są ori lampy czy zamiennik?
to lampy z polifta tj.model po 90-92r , wyygooglaj sobie albo ppaczaj na stronie volvofana czy innego scandicaru
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Za dużo wiedzy na raz do przyswojenie a tak mało czasu he he he hewyygooglaj sobie albo ppaczaj na stronie volvofana czy innego scandicaru
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
nckpol pisze:
Panowie - przeróbka wałka z serii b2x pod serię b2xx to "tylko" zrobienie nacięcia czy należy też wyfrezować odpowiednio otwór którego starsze wałki nie mają? co z średnicą końcówki wałka (stary ma mniejszą) to nie przeszkadza ?
to jak to jest z tymi wałkami ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
nckpol
1 wałek bez frezu jest z silnika gdzie aparat zapłonowy jest na wałku pośrednim , 2 wałek ma frez na aparat a zatem głowice B2X i B2XX się różnią .
Czy długości wałków sa identico ?
1 wałek bez frezu jest z silnika gdzie aparat zapłonowy jest na wałku pośrednim , 2 wałek ma frez na aparat a zatem głowice B2X i B2XX się różnią .
Czy długości wałków sa identico ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja już cos takiego robiłem , jeżdżą w autach ludzie chwalą więc chyba się da. Tyle że....ja miałem wałek A z frezem na kopiał i chyba 4 szt wałków bez freza, oddałem w rece fachowca i powiedział że wszystkie beda identyczne ot taka różnica.nckpol pisze:nckpol pisze:
Panowie - przeróbka wałka z serii b2x pod serię b2xx to "tylko" zrobienie nacięcia czy należy też wyfrezować odpowiednio otwór którego starsze wałki nie mają? co z średnicą końcówki wałka (stary ma mniejszą) to nie przeszkadza ?
to jak to jest z tymi wałkami ?
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja mam identyczny plan z tym że nie wiem co mam mu kazać zrobić - tylko to nacięcie na czele czy potrzebne jest też zabranie materiału "z środka"? Domyślam się ze ten 1 mm różnicy w średnicy nie ma znaczenia?V945turbo pisze:Ja już cos takiego robiłem , jeżdżą w autach ludzie chwalą więc chyba się da. Tyle że....ja miałem wałek A z frezem na kopiał i chyba 4 szt wałków bez freza, oddałem w rece fachowca i powiedział że wszystkie beda identyczne ot taka różnica.nckpol pisze:nckpol pisze:
Panowie - przeróbka wałka z serii b2x pod serię b2xx to "tylko" zrobienie nacięcia czy należy też wyfrezować odpowiednio otwór którego starsze wałki nie mają? co z średnicą końcówki wałka (stary ma mniejszą) to nie przeszkadza ?
to jak to jest z tymi wałkami ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
[2x0]
Poniżej zdjęcie. Czy między boxem filtra powietrza a przednim pasem powinna być jakaś rura z tworzywa?
Jeśli tak to chętnie zakupię.
Pozdrawiam!
Poniżej zdjęcie. Czy między boxem filtra powietrza a przednim pasem powinna być jakaś rura z tworzywa?
Jeśli tak to chętnie zakupię.
Pozdrawiam!
- Załączniki
-
- rura.jpg (135.03 KiB) Przejrzano 6148 razy
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W 240 '87 z B200K było tam kolanko, ale zupełnie niewpasowane w swoje miejsce.
0 x