+T
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: +T
sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: +T
Marcindeejay.ftb pisze:sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?
- reduktor stabilny ciśnieniowo o mocy w zapasie conajmniej 50KM!
- wtryskiwacze - Dragony, Napoleony, Medy, Keihiny
- faro grube albo miedź min. 8mm średnicy
- podłączona sonda lambda do sterownika gazu!!
- 100% sprawny układ zasilania paliwem - czujniki, przepływomierz, listwa wtryskowa etc.
Tyle na początek.
Jest/był na Ochocie gość, co za 1,2Kpln sprzedawał silnik z kolektorami, turbo, komputerami itd.
Myślę, że to tańsza opcja niż rzeźbienie własnego silnika, no, chyba że ktoś ma czas i możliwości.
0 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: +T
Tak był/jest ale ja zakupiłem już ten zestaw do siebie;)saabauto pisze:Marcindeejay.ftb pisze:sambo, czy instalacja gazowa w tak zmodyfikowanym silniku wymaga jakichs szczegolnych komponentow?
- reduktor stabilny ciśnieniowo o mocy w zapasie conajmniej 50KM!
- wtryskiwacze - Dragony, Napoleony, Medy, Keihiny
- faro grube albo miedź min. 8mm średnicy
- podłączona sonda lambda do sterownika gazu!!
- 100% sprawny układ zasilania paliwem - czujniki, przepływomierz, listwa wtryskowa etc.
Tyle na początek.
Jest/był na Ochocie gość, co za 1,2Kpln sprzedawał silnik z kolektorami, turbo, komputerami itd.
Myślę, że to tańsza opcja niż rzeźbienie własnego silnika, no, chyba że ktoś ma czas i możliwości.
0 x
Re: +T
Faktycznie +T jest to bardziej DD niz drift , high performance cos tam.
W moim przypadku doladowanie powyzej 0,5 - 0,6 bara ( mierzone za IC) prowadzilo do spalania stukowego.
Ten sam zestaw (turbina + walek + sterownik + chip + swiece + paliwo) w B230FT znosil spokojnie 1,2 bara.
Moje +T ma za soba ponad 20kkm i nadal sie kula
Planuje odprezyc go odrobine poprzez zmiane glowicy na 531.
sambo
ps
przepraszam za brak polskich znakow
W moim przypadku doladowanie powyzej 0,5 - 0,6 bara ( mierzone za IC) prowadzilo do spalania stukowego.
Ten sam zestaw (turbina + walek + sterownik + chip + swiece + paliwo) w B230FT znosil spokojnie 1,2 bara.
Moje +T ma za soba ponad 20kkm i nadal sie kula
Planuje odprezyc go odrobine poprzez zmiane glowicy na 531.
sambo
ps
przepraszam za brak polskich znakow
0 x