Moje poprzednie volvo sprzedałem i jeżdżę sobie teraz takim ,,siwym''
Kupiłem go od kolegi w strasznym stanie, wywaloną uszczelką pod głowicą z wieloma pierdołkami które wymagały naprawy, akryl zszedł z lakieru i duża ilością ptasich kup na karoserii . Generalnie człowiek z zdrowym rozsądkiem by nie kupił go, więc ja go kupiłem i nie żałuję
Na dzień dzisiejszy ogarnąłem silnik (idzie jak dzik po sośnie/bądź jak kuna w agrest) lekko usztywnione zawieszenie (z tyłu i z przodu po dwa stabilizatory i jedna rozpórka pod silnikiem i obcięte po zwoju hihi) troszkę poprawione zawieszenie (bo tłukło że ja.....)
szybki opis
-mocarne b234f
-wspaniała m46
-najwygodniejsze pół skóry
-paliwo biedy
-zdrowa buda
plany na tą furę? pomalować go, turbo z 16v brzmi fajnie, jakiś zawias dobry i żeby brzmiał i straszył dzieci
744 16v
Re: 744 16v
O super auto, biorąc pod uwagę w jaki stanie go kupiłeś. Kolorek też fajny.... Może zdjęcia wnętrza na przyszłość, poproszę..Pozdrawiam:)
0 x
Re: 744 16v
Lepsze dobre cięte niż obniżane miekkie nietanie gówno
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: 744 16v
To wszytko zależy od człowieka jednemu może sie spodobać a drugiemu nie, ja w tym uciąłem bo tył strasznie wysoko stał chciałem by siedział równo to tam różnicy nie odczułem. A z doświadczenia wiem ze maksymalnie można uciąć 2 zwoje wtedy auto jest twardsze i niższe.raff940 pisze:Jak się jeździ na obciętych sprężynach?
Słyszałem wiele skrajnie różnych opinii.
0 x
Re: 744 16v
fura dostała felgi (multi-x) i sprężyny ''obniżające'' które za dużo nic nie dały (musiałem poprawić fabrykę i zrobić korektę zwoi ) i nowy amortyzatory, teraz sie auto 2 razy lepiej prowadzi jest niższe i twardsze.
i zdjęcie środka bo kolega prosił
i zdjęcie środka bo kolega prosił
0 x