Ok wszystko jasne. Dziękuję bardzosaabauto pisze:Wszystko na tacy byś chciał? Nie ma tak lekkoendriugto pisze:Wielkie dzięki. Mógłbyś mi jeszcze podesłać jakieś zdjęcie czy aukcję z alledrogo żebym zobaczył jak to powinno wyglądać?saabauto pisze:
bezcokołowe 1,2W, i tylko takie można włożyć, żarówka 2,1W potopi obudowy. Możesz włożyć białe ciepłe diody z soczewką rozpraszającą - będzie na zawsze.
http://allegro.pl/zarowka-led-t5-r5-w1- ... 81039.html - to trzeba wlutować/włożyć w oprawkę.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Panowie czy taki front to jakiś unikat?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ostatnie 740 miały front taki, jak 940. Jeśli do tego dołożysz reflektory USA, to wyjdzie coś takiego, jak na zdjęciu. Czy unikat? Chyba nie...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
760 USA od 88 roku nie miały standardowo takiego przodu?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Hammerykansky on Ci.wujek pisze:Panowie czy taki front to jakiś unikat?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Standardowy front w poliftowej 760 i przedliftowej 960 na rynek USA. W 940 zazwyczaj były "przejściówkowe" lampy 740, tyle że z mlecznymi szkłami i USA kierunkowskazami. Poliftowe 740 na USA też zazwyczaj kończyły się na przejściówkach.wujek pisze:Panowie czy taki front to jakiś unikat?
Wujek - jak coś to szukam takich lamp, jeżeli masz takie do załatwienia to chętnie odkupię cały zestaw (z kierunkami, oprawkami itp).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A ja się z Mateuszem nie zgodzęendriugto pisze:Ok wszystko jasne. Dziękuję bardzosaabauto pisze:Wszystko na tacy byś chciał? Nie ma tak lekkoendriugto pisze: Wielkie dzięki. Mógłbyś mi jeszcze podesłać jakieś zdjęcie czy aukcję z alledrogo żebym zobaczył jak to powinno wyglądać?
http://allegro.pl/zarowka-led-t5-r5-w1- ... 81039.html - to trzeba wlutować/włożyć w oprawkę.
Polecam zwykłe gotowe (volvofan ok 12zł) lub do wlutowania z długimi wąsami. Te są mniejszej mocy ale nie widać różnicy. Ledy nie rozpraszają strumienia światła, dają zauważalną jasną smugę, czasem nie współpracują ze ściemniaczem (brak opornika) . Do zapalniczki i tunelu środkowego - schowek kupisz zielone kondomkli lub pomalujesz zielonym lakierem (na jakiś czas będzie OK).
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pogadaj z Norbim.re5pect pisze:wujek pisze: jak coś to szukam takich lamp, jeżeli masz takie do załatwienia to chętnie odkupię cały zestaw (z kierunkami, oprawkami itp).
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
re5pect pisze:Standardowy front w poliftowej 760 i przedliftowej 960 na rynek USA. W 940 zazwyczaj były "przejściówkowe" lampy 740, tyle że z mlecznymi szkłami i USA kierunkowskazami. Poliftowe 740 na USA też zazwyczaj kończyły się na przejściówkach.wujek pisze:Panowie czy taki front to jakiś unikat?
Wujek - jak coś to szukam takich lamp, jeżeli masz takie do załatwienia to chętnie odkupię cały zestaw (z kierunkami, oprawkami itp).
dzięki wszystkim za odpowiedzi, ten front po prostu mi sie podoba a kombinuje co wykminiv u siebie i tak sobie dumam
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Proszę Cie, tylko spawarek Marianowi nie wpakuj...wujek pisze:dzięki wszystkim za odpowiedzi, ten front po prostu mi sie podoba a kombinuje co wykminiv u siebie i tak sobie dumam
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego