P.S.
Endru,
nie gadaj że to się nie buja
Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Mam w moim 745 z standardowym zawieszeniem b230f z aw70.wujek pisze:W moim przypadku pochodzi z porównania z nowszymi autami którymi jeżdżę na co dzień
Poza tym - chodzi nam tu o modyfikacje do np. latania bokiem. Swoim tego nie zrobisz sprawnie i szybko bo i nie po to trzymasz swoją cegłę, czyż nie? Mi nie zależy na komforcie, mam od tego nowe v70. A 700seta ma się wścikać na torze, i nocą na rondach - do tego musi być twardo. Na "nowych amortyzuatorach i standardowych sprężynach" - nie da rady.
Wjeżdżam na rondo. Wciskam pedał gazu do kick down i robię rundkę bokiem. Nie widzę problemu...
Jak ktoś nie umi jeżdżać to bedzie se różne wytłumaczenia wymyślać a że to za mało ma pałera a że to za mientkie ma sprenżyny...
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
czekalem na ten argument w dyskusji...no ale jak sie ma nowe amory i jest sie Hamiltonem w 115 konnym automacie to co ja sie moge tu produkowac. Chodz tym autem na tor polatamy w parach
koniec ot, co tam z tym kombi dalej?
koniec ot, co tam z tym kombi dalej?
2 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
To był taki niewinny żarcik z mojej strony.wujek pisze:czekalem na ten argument w dyskusji...no ale jak sie ma nowe amory i jest sie Hamiltonem w 115 konnym automacie to co ja sie moge tu produkowac. Chodz tym autem na tor polatamy w parach
koniec ot, co tam z tym kombi dalej?
Wiadomo że jak się chce profesjonalnie coś robić to trzeba tu i ówdzie co nie co dłubnać
0 x
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Za sposób wstawiania fotek przepraszam, niestety mają za duży rozmiar żeby wstawić je przez forum, jednocześnie nie mogę "skopiować adresu zdjęcia", żeby je tu wstawić za pomocą komendy img, więc jedyna opcja jaka mi zostaje to wstawianie ich w ten sposób :/
Co do wyboru zawieszenia to cóż... pierwsze auto, pierwsze mody, pierwszy gwint, a człowiek jak wiadomo uczy się na błędach... najczęściej swoich Ale proszę mnie tu nie dołować, ja tam jak narazie jestem z gwintu zadowolony
Co do zbliżających się prac, będą wymieniane poduchy i łożyska amorów oraz wszystkie gumy zawieszenia. Polecicie jakiś sklep gdzie bym dostał wszystko za jednym zamachem?
Co do wyboru zawieszenia to cóż... pierwsze auto, pierwsze mody, pierwszy gwint, a człowiek jak wiadomo uczy się na błędach... najczęściej swoich Ale proszę mnie tu nie dołować, ja tam jak narazie jestem z gwintu zadowolony
Co do zbliżających się prac, będą wymieniane poduchy i łożyska amorów oraz wszystkie gumy zawieszenia. Polecicie jakiś sklep gdzie bym dostał wszystko za jednym zamachem?
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
A propos fotek, to jest takie cuś jak zmniejszacz.pl, a jak jesteś nieco bardziej kumaty to wyszukaj w google "photoshop online".
0 x
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
No więc wpadły nowe poduchy amorów, razem z łożyskami (które rozsypały się podczas wyjmowania ) oraz nowe gumy w zawieszeniu. W sumie już daaawno temu to zrobiłem ale jakoś zapomniałem się pochwalić
Ale ja tu w innej sprawie. Obecnie mam silnik 112KM, przy czym na benzynie chyba pali na 3 gary, na gazie też szału nie ma, od 0 do v max rozpędza się w jeden księżyc... ogólnie bida. Chciałem zrobić swapa na b230ft i jeszcze go troszkę podrasować, żeby miał ponad 200KM, ale jak zacząłem liczyć koszty to troszkę się załamałem, do tego nie mogę nigdzie tego silnika dorwać. I tu moje pytanie, co byście doradzili? Dalej szukać b230ft/fk i złożyć na nowych częściach, czy może da się coś ulepić z mojego b200f? Czy może jeszcze jakieś inne rozwiązanie? Chociaż z góry mówię, że chciałbym redblocka, ze względu na opinię niezawodnych, niepsujących się kloców
Ale ja tu w innej sprawie. Obecnie mam silnik 112KM, przy czym na benzynie chyba pali na 3 gary, na gazie też szału nie ma, od 0 do v max rozpędza się w jeden księżyc... ogólnie bida. Chciałem zrobić swapa na b230ft i jeszcze go troszkę podrasować, żeby miał ponad 200KM, ale jak zacząłem liczyć koszty to troszkę się załamałem, do tego nie mogę nigdzie tego silnika dorwać. I tu moje pytanie, co byście doradzili? Dalej szukać b230ft/fk i złożyć na nowych częściach, czy może da się coś ulepić z mojego b200f? Czy może jeszcze jakieś inne rozwiązanie? Chociaż z góry mówię, że chciałbym redblocka, ze względu na opinię niezawodnych, niepsujących się kloców
0 x