Dzięki. Bluźnisz ale zgadzam się z TobąV945turbo pisze:Ten front w serii 2xx bije na łeb na szyje nawet usański 245 który widze z okna salonu codziennie. Szacun.
Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
0 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Kilka stron wcześniej napisałem to co powyżej i co ja mam teraz zrobićMiś pisze:Oj Panie... jak będziesz miał okrągłe lampy na przedzie to nam wszystkim powietrze z przednich kół zejdzie w pokłonie!
Szacun Janusz!
0 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Wygląda pięknie, największy sztos na rewirze, nie mogę się doczekać żeby zobaczyć go na żywo
0 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Dzięki Bartek. Sam nie spodziewałem się, że ta zmiana zdobędzie u Was takie uznanie choć od początku był taki cel i powoli kompletowałem zestaw.Miś pisze:Kilka stron wcześniej napisałem to co powyżej i co ja mam teraz zrobićMiś pisze:Oj Panie... jak będziesz miał okrągłe lampy na przedzie to nam wszystkim powietrze z przednich kół zejdzie w pokłonie!
Szacun Janusz!
Front miał być zgodny z rocznikiem i z wycieraczkami. Stąd też nadstan opraw kloszy, ramek i grilli. U jednego kupujesz coś dla jednego fantu a u drugiego inny zestaw z brakującą częścią. Szanuje i to bardzo pierwsze wydanie lamp okrągłych z początku produkcji serii 200 ale w kompletnym zestawie z listewkami aluminiowymi dookoła migaczy i grilla. Wiercenie w błotnikach i masce już dawno skutecznie mnie zniechęciło do takiego zabiegu. Sama zmiana na pierwszy front z początku produkcji 200 jest banalna. To tylko kwestia odkręcenia ośmiu śrub i wyciągnięcia dystansu spod metalowych opraw kloszy. Dlatego jak zajdzie potrzeba mam i takie najstarsze ramki oraz grill na podmianę. Potrzeba okazjonalna ponieważ obecny front zostanie na stałe bo z pomarańczowymi kierunkami i halogenami tworzą udany zestaw.
Dzięki Marcin R., Jack Sz. i Radek U. za pomoc
Miło. Będzie chyba okazja w czwartek pod stadionem się pokazać. Widzimy się?jinx pisze:Wygląda pięknie, największy sztos na rewirze, nie mogę się doczekać żeby zobaczyć go na żywo
2 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Naturalnie, niemniej będę dopiero około godziny 20 - mam wyścig kolarski na torze PoznańJoeM pisze:Miło. Będzie chyba okazja w czwartek pod stadionem się pokazać. Widzimy się?
0 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Umowna godzina startu PKN to 20.00. Ja zapewne będę chwile po. Do zobaczenia.jinx pisze:Naturalnie, niemniej będę dopiero około godziny 20 - mam wyścig kolarski na torze PoznańJoeM pisze:Miło. Będzie chyba okazja w czwartek pod stadionem się pokazać. Widzimy się?
1 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
I zainstalowałem w końcu nowe zgarniacze od Bartona. Dużym atutem tych gumiaków jest długość która daje możliwość podcięcia pod profil uszczelek prowadnic. Przy pomocy dremela nieco dopasowałem gumy minimalizując szpary. Wcięcie wystarczy symboliczne. Zalecana ostrożność aby nie przedobrzyć i żeby było ciasno a nie z luzem. Jeśli guma będzie nie dość długa to oczywiście nie róbcie z tym nic bo pewnie z czasem się skurczy.
Ostatnio zmieniony 30 maja 2023, 23:34 przez JoeM, łącznie zmieniany 2 razy.
3 x
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Stara historia ale dopiero teraz natknąłem się na te zdjęcia które mi zaginęły. Jesienią poszedł mi przekaźnik/przerywacz wycieraczek. W serii 200 jest przy lewej nodze kierowcy pod czarna blachą. Wyjąłem, kupiłem drugi. Przekręcam stary przekaźnik a tam woda wylewa się z niego. Co jest ?! Dywany suche. Tylko rdzawe plamy na grodzi i podłodze. Okazało się że w górnym narożniku przy ciągadle zamka maski jest wyciek. Sączyło się tam i leciało po kablach. Pod masą uszczelniającą rdza. Po wydłubaniu dziurka na pół centa. Po naradzie sztabu kryzysowego postanowiłem nie ściągać zderzaka, kierunkowskazu, chlapacza, błotników itp. Rdzawe miejsce oczyściłem, wyciąłem najbardziej chore okolice dziurki, poddałem konwerterowi rdzy i zabezpieczyłem farbą antykorozyjną. Małą dziurę zaślepiłem widocznymi blaszkami z aluminium. Jedną blaszkę przepuściłem przez otwór. Zalał masą poliuretanową z jednej i z drugiej strony, a następnie docisnąłem. Po zaschnięciu drut obciąłem i zagiąłem. Na to masa uszczelniająca. Duciarstwo ale myślę że skuteczne i na jakiś czas starczy:)
1 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 245 DL AUTOMATIC 1980 r.
Jest dobrze
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW