Z tą rzeczą jest ciekawa sytuacja, bo ciężko to znaleźć. Ja kiedyś w ogóle nie wiedziałem, że takie z „960” były. Przypadkiem znalazłem 1 grafikę, ale bez numeru. Później numer sam przypadkiem się znalazł. Proszsz 3538439.clarksontop pisze:to jeszcze niech Kolega poda Ci numer czesci, bedzie szybciej
Volvo 960 2.0 16v turbo
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
1 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Dzięki! Czy przypadkiem znalazłeś powiększoną wersję tej grafiki, którą mam w podpisie?
Wrzucający podpisał, że widział je w... Indonezji. Sparowane z 2.5. Pewnie oryginalnie był tam sam 2.5 i ktoś sobie ściągnął i dokleił. Inna sprawa - że się mu chciało...
Wrzucający podpisał, że widział je w... Indonezji. Sparowane z 2.5. Pewnie oryginalnie był tam sam 2.5 i ktoś sobie ściągnął i dokleił. Inna sprawa - że się mu chciało...
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Tak (to chyba jedyny wynik graficzny w Google). Przed zakupem musiałem się upewnić co zamawiam i jak już był numer, to poszło szybciej. Według tabeli z częściami, ten emblemat szedł do 960 z B204ft. To jedyny fabryczny turbo motor w tym modelu. * edit / było jeszcze 960 z B230ft.bnw pisze:Dzięki! Czy przypadkiem znalazłeś powiększoną wersję tej grafiki, którą mam w podpisie?
Wrzucający podpisał, że widział je w... Indonezji. Sparowane z 2.5. Pewnie oryginalnie był tam sam 2.5 i ktoś sobie ściągnął i dokleił. Inna sprawa - że się mu chciało...
Ostatnio zmieniony 25 września 2018, 23:06 przez Milco, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Ciekawe zatem, że nie udało się upolować żadnego zdjęcia wozu z takim emblematem -> szło przez bardzo krótki okres, czy na specjalne zamówienie?
Co ciekawe, katalog części podaje dwa emblematy, 3538439-5 i 3538445-2. Ten pierwszy ma być do sedana, ten drugi - do kombi. Jest też emblemat 16 valve, ale nie mam pojęcia, czy szedł z B204FT czy B234F.
Co ciekawe, katalog części podaje dwa emblematy, 3538439-5 i 3538445-2. Ten pierwszy ma być do sedana, ten drugi - do kombi. Jest też emblemat 16 valve, ale nie mam pojęcia, czy szedł z B204FT czy B234F.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Nie wiem. W „740”, „940” przykładowo jest jeden rodzaj do sedana i kombi. Wygląda jak ten do „960ki” (układ itd.) Nie mam pomysłu, czym mogą się różnić i czy faktycznie się różnią w „960”.. Ale wszystko jest możliwe „16 valve” do B204ft i do B234f pewnie opcjonalnie.bnw pisze:Ciekawe zatem, że nie udało się upolować żadnego zdjęcia wozu z takim emblematem -> szło przez bardzo krótki okres, czy na specjalne zamówienie?
Co ciekawe, katalog części podaje dwa emblematy, 3538439-5 i 3538445-2. Ten pierwszy ma być do sedana, ten drugi - do kombi. Jest też emblemat 16 valve, ale nie mam pojęcia, czy szedł z B204FT czy B234F.
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
- Załączniki
-
- 7D31A659-677C-44CB-A1DC-BD3CC5CD513C.jpeg (122.47 KiB) Przejrzano 7082 razy
6 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Cześć.
Ogólnie to nic specjalnego się nie dzieje ostatnio, poza tym, że stuknęło 444 444 km nalotu. Przez ten rok był względnie spokój.
Z nowinek, jakiś czas temu wleciało radio. To co było zaczęło grymasić, stąd zmiana. No i chciałem jednak ori. Coś mi wpadło w oko i...nie mogłem nie wziąć.
Wymieniłem również TPS na nowy. Po takim przebiegu ten element bywa mocno zużyty (nie tylko w Volvo), a bywały okazjonalne problemy z obrotami - przy gwałtownym zdjęciu nogi z gazu na wciśniętym sprzęgle potrafił gasnąć, bo nie trzymał poziomu obrotów (chyba pisałem w innym wątku). To był strzał w 10-tkę, z czego bardzo się cieszę. Obroty są teraz w każdej sytuacji wzorcowe i reakcja na gaz lepsza.
Z rzeczy mniej przyjemnych, ostatnio coś mnie naszło, aby zajrzeć pod pokrywy pasków rozrządu. Pomyślałem sobie: "Dwa lata minęły, zobaczmy, czy myszy nie zeżarły." No i okazało się, że balansowy poszedł sobie w piz*u . Leżał sobie na dole obudowy poskręcany, a główny sobie o te resztki tarł (na szczęście główny pasek nietknięty). Narobiło to sporo pyłu z gumy i włókien wewnątrz obudowy. Szczęście w nieszczęściu, że nie wkręcił się w główny pasek, bo wtedy wiadomo, co by było.. . Przy robieniu rozrządu odradzano mi zakładanie tego. Ja chciałem mieć ori... Tak więc aktualnie jeżdżę bez napędu balansów. Oczywiście różnica na minus jest żadna (nawet nie wiem, kiedy strzelił), a nawet bym powiedział, ze jest lepiej (ale to może być placebo, lub efekt innych czynników, ale jakby nie patrzeć mniej żelastwa do napędzenia). W każdym razie jest to zbędny ficzer. Zdecydowałem, że nie będę tego shitu zakładał już, a na przyszłość, gdy silnik wyleci z komory przy okazji innych prac, jest plan, żeby w ogóle te wałki wywalić. No ale zobaczymy.
Na koniec dodam, że z okazji świąt zrobiłem trasę około 750 km obchodząc się dosyć płynnie z pedałem gazu i jadąc 80-110 km/h i jestem bardzo zadowolony ze spalania, które wyszło poniżej 8L (co mnie utwierdziło jeszcze bardziej w tym, że LPG...to nie dla mnie)
Ogólnie to nic specjalnego się nie dzieje ostatnio, poza tym, że stuknęło 444 444 km nalotu. Przez ten rok był względnie spokój.
Z nowinek, jakiś czas temu wleciało radio. To co było zaczęło grymasić, stąd zmiana. No i chciałem jednak ori. Coś mi wpadło w oko i...nie mogłem nie wziąć.
Wymieniłem również TPS na nowy. Po takim przebiegu ten element bywa mocno zużyty (nie tylko w Volvo), a bywały okazjonalne problemy z obrotami - przy gwałtownym zdjęciu nogi z gazu na wciśniętym sprzęgle potrafił gasnąć, bo nie trzymał poziomu obrotów (chyba pisałem w innym wątku). To był strzał w 10-tkę, z czego bardzo się cieszę. Obroty są teraz w każdej sytuacji wzorcowe i reakcja na gaz lepsza.
Z rzeczy mniej przyjemnych, ostatnio coś mnie naszło, aby zajrzeć pod pokrywy pasków rozrządu. Pomyślałem sobie: "Dwa lata minęły, zobaczmy, czy myszy nie zeżarły." No i okazało się, że balansowy poszedł sobie w piz*u . Leżał sobie na dole obudowy poskręcany, a główny sobie o te resztki tarł (na szczęście główny pasek nietknięty). Narobiło to sporo pyłu z gumy i włókien wewnątrz obudowy. Szczęście w nieszczęściu, że nie wkręcił się w główny pasek, bo wtedy wiadomo, co by było.. . Przy robieniu rozrządu odradzano mi zakładanie tego. Ja chciałem mieć ori... Tak więc aktualnie jeżdżę bez napędu balansów. Oczywiście różnica na minus jest żadna (nawet nie wiem, kiedy strzelił), a nawet bym powiedział, ze jest lepiej (ale to może być placebo, lub efekt innych czynników, ale jakby nie patrzeć mniej żelastwa do napędzenia). W każdym razie jest to zbędny ficzer. Zdecydowałem, że nie będę tego shitu zakładał już, a na przyszłość, gdy silnik wyleci z komory przy okazji innych prac, jest plan, żeby w ogóle te wałki wywalić. No ale zobaczymy.
Na koniec dodam, że z okazji świąt zrobiłem trasę około 750 km obchodząc się dosyć płynnie z pedałem gazu i jadąc 80-110 km/h i jestem bardzo zadowolony ze spalania, które wyszło poniżej 8L (co mnie utwierdziło jeszcze bardziej w tym, że LPG...to nie dla mnie)
- Załączniki
-
- 965_int.jpg (381.36 KiB) Przejrzano 6941 razy
3 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Bardzo fajna fura, 960 + kombi +16V turbo + manual. Do tego ten kolor to nie za częsta konfiguracja. Jeździłbym
U mnie w b230ft rekord to okolice 10l LPG 500km na jednym tankowaniu i zostało trochę zapasuMilco pisze: Na koniec dodam, że z okazji świąt zrobiłem trasę około 750 km obchodząc się dosyć płynnie z pedałem gazu i jadąc 80-110 km/h i jestem bardzo zadowolony ze spalania, które wyszło poniżej 8L (co mnie utwierdziło jeszcze bardziej w tym, że LPG...to nie dla mnie)
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Troszeczkę zazdroszczę tej fury. Dobrze że dbasz
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Dzięki. Po prostu lubię poruszać się sprawnym wozem. Lubię jak działa. Lubię nie mieć we wnętrzu syfu. Wiadomo, że te auta mają 20-pare lat i aby zrobić z niego nówkę, trzeba by władować kilkadziesiąt tysięcy minimum.dom?n pisze:Dobrze że dbasz
...Ale po tym, co ostatnio widziałem, co niektórzy „fani” marki są w stanie zrobić z takim autem ...to tak, muszę przyznać.. dbam.
0 x