Siemanko, miałem w moim B200FT M90 które dokonało żywota i ze względów $$ kupiłem M47 z wałem i kołem zamachowym.
Poskładałem i od tamtej pory auto bardzo ciężko pali(śmierdzi benzyną jakby go zalewało), ledwo wkręca się na obroty, silnik bardzo szybko się nagrzewa i chodzi nie równo. do tego cały czas słychać jakby blowoff upuszczał ciśnienie (i brak podciśnienia na wskaźniku). Jak się już wkręca na obroty to bardzo powoli i na wskaźniku od turbo pokazuje prawie 0.5bara. Dopiero powyżej 2,5tys. obr. przy stabilnym trzymaniu gazu na wskaźniku widać podciśnienie jak normalnie. Kolektor wydechowy i turbo "święcą" mocną czerwienią...
Czy posiada ktoś wiedzę jaki jest prawidłowy proces zamiany koła zamachowego z dwumasy na sztywne? czy da się przekręcić koło w złe miejsce (przez co czujnik położenia wału ma zły sygnał), przez co jest przestawiony zapłon?
Dodam że świece nowe(przerwa sprawdzona szczelinomierzem), palec nowy.
POMOCY bo już ręce załamuję...
Kłopot po konwersji z M47 na M90
Re: M90-->M47 problem POMOCY
tak, jest możliwość zamontowania koła zamachowego w złej pozycji ( prawdopodobieństwo 7/8)
0 x
Re: M90-->M47 problem POMOCY
Jeżeli masz LH2.4 lub 3.1 to koło powinno być 58/2 (otwory) i montuje się w TDC jak na foto poniżej
Zanim zrzucisz skrzynię upewnij się, że czujnik położenia wału jest w porządku
powodzenia
sambo
Zanim zrzucisz skrzynię upewnij się, że czujnik położenia wału jest w porządku
powodzenia
sambo
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: M90-->M47 problem POMOCY
dokładnie, przerwa na kole ma być w miejscu rozrusznika , przerobiłem podobny problem
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: M90-->M47 problem POMOCY
tylko wał dobrze ustaw , a i bez zrzucania skrzyni możesz sprawdzić ściągając rozrusznik
0 x
Re: M90-->M47 problem POMOCY
udało się, "machnąłem się za pierwszym razem o dwie śruby do przodu
dzięki wszystkim za pomoc
dzięki wszystkim za pomoc
0 x
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kłopot po konwersji z M47 na M90
Spróbuj być bardziej precyzyjny podczas dobierania tytułów swoich Tematów. Dzięki. .
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW