Volvo 240 GLT 1990
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Dokładnie tak. Trochę nie wiem co poradzić na dziwne osadzenie, ET0 z tyłu i ET16 z przodu.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GLT 1990
Osadzenie powinno być spoko, z tyłu w nadkolach raczej jest więcej miejsca niż z przodu, przynajmniej w 700.
Za to problem z rozstawem, bo adapter automatycznie nam wysunie felgę poza obrys.
Za to problem z rozstawem, bo adapter automatycznie nam wysunie felgę poza obrys.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Przyszło dzisiaj do mnie takie ładne pudełko. Ma też ładną zawartość. Teraz mam dwie takie zawartości i żadnego radia które to obsługuje
Jeden będzie do wzięcia jak już zdobędę to piekielne radio
Jeden będzie do wzięcia jak już zdobędę to piekielne radio
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Cały czas brakuje mi siedmiozakresowego EQ, radia ze sterowaniem zmieniarką i telefonu pokładowego. Nie jest źle
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Na razie cztery, żeby było sens żonglować głośnikami potrzeba sensownego wzmacniacza i jednostki centralnej. Będę składać to na akcesoriach Volvo, a kiedy coś będzie odstawać jakością od reszty (np. głośniki HT-2014 które teraz mam) - wymieniać na nowoczesne komponenty. Podoba mi się Twój pomysł na głośnik basowy w boczku bagażnika, zastanawiam się tylko na ile ma to sens kiedy jest tylko jeden i grający prosto w przeciwległą szybę. Trzeba będzie trochę akustyki pojąć żeby przeanalizować dokładnie.
Equalizer jest pierwszą rzeczą której potrzeba do jakiejkolwiek ingerencji w dźwięk. Paradoksalnie przyjemnie brzmiąca muzyka jest do osiągnięcia odpowiednim podbiciem i podcięciem odpowiednich pasm dźwięku a nie żonglowaniem komponentami. Dobre komponenty są elementami składowymi, od nich zależy jak nisko jest w stanie zejść bas albo jak wyraźna jest góra. Ale bez nich można dojść do poziomu kiedy nie jest idealnie, ale już zupełnie dobrze.
A najważniejszym elementem składowym jest głowa odbiorcy i to, co w niej siedzi, czyli gusta i preferencje
Equalizer jest pierwszą rzeczą której potrzeba do jakiejkolwiek ingerencji w dźwięk. Paradoksalnie przyjemnie brzmiąca muzyka jest do osiągnięcia odpowiednim podbiciem i podcięciem odpowiednich pasm dźwięku a nie żonglowaniem komponentami. Dobre komponenty są elementami składowymi, od nich zależy jak nisko jest w stanie zejść bas albo jak wyraźna jest góra. Ale bez nich można dojść do poziomu kiedy nie jest idealnie, ale już zupełnie dobrze.
A najważniejszym elementem składowym jest głowa odbiorcy i to, co w niej siedzi, czyli gusta i preferencje
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Będę Cię informował jak przyjdzie pora
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Znalazłem idealną wysokość dla mojego 240:
Volvo 240 31.8.2013 1845 by orangevolvobusdriver4u, on Flickr
Muszę zawiesić swojego na takim subtelnym obniżeniu (+ dodać dystans z tyłu) i ogarnąć resztę wizualnych bzdetów żeby też wyglądał tak cukierkowo. Wczoraj dzwonił do mnie pan od którego dokładnie rok temu kupiłem drugi zestaw Virgo i do tej pory nie udało się nam ich przesłać do mnie - zrobię z dwóch kompletów jeden niewymagający poprawek typu obdarte ranty itp.
Z racji że na dworze wiosna, a Rupieciowi skończył się przegląd wyjąłem z garażu GLT i parę dni sobie nim pojeżdżę. Byliśmy w Gdańsku w odwiedzinach na pół dnia, musiałem zrobić sobie to zdjęcie:
Volvo 240 31.8.2013 1845 by orangevolvobusdriver4u, on Flickr
Muszę zawiesić swojego na takim subtelnym obniżeniu (+ dodać dystans z tyłu) i ogarnąć resztę wizualnych bzdetów żeby też wyglądał tak cukierkowo. Wczoraj dzwonił do mnie pan od którego dokładnie rok temu kupiłem drugi zestaw Virgo i do tej pory nie udało się nam ich przesłać do mnie - zrobię z dwóch kompletów jeden niewymagający poprawek typu obdarte ranty itp.
Z racji że na dworze wiosna, a Rupieciowi skończył się przegląd wyjąłem z garażu GLT i parę dni sobie nim pojeżdżę. Byliśmy w Gdańsku w odwiedzinach na pół dnia, musiałem zrobić sobie to zdjęcie:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW