944 turbo - Kaban
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: 944 turbo - Kaban
Deskę ma równie dobrą co kombi .Mareek pisze:Twój egzemplarz jest dowodem na to, że Volvo nie musi być kombi. Pięknie się prezentuje!
Faktycznie porządki robią wrażenie!
Tylko ta osłonka na kierownicy mi tu zupełnie nie pasuje.
0 x
Re: 944 turbo - Kaban
Ładnie wyszło.Kaban pisze:Trochę dziś odszczurzyłem kanta:
I blachy masz jedyne słuszne
Tylko ten pokrowiec na kierownice ...
Chcesz dobry kontakt do obszycia tej kiery?
Automat już się kończy, że chcesz przekładać?Mam też już zaklepaną M90, akcja przekładka na wiosnę
0 x
Re: 944 turbo - Kaban
To tylko glinka i wosk Korekta na wiosnę, aczkolwiek nie wiem czy ruszać, bo jakimś cudem nigdzie nie znalazłem na nim wiecej jak 60-70um i skończy się to wizytą u lakiernika...
Skórka na fajerce też mi się nie widzi, ale jak już zrobi się ciemno to jeździ się zdecydowanie lepiej z nią niż na tym plastiku Szukam kierownicy fabrycznie w skórze, ale to ciężki temat... Nie wiem czy tą da radę tak wykończyć, żeby wyglądała na OE.
Jakbym chciał automat, to kupiłbym Lexa albo Merca tu przy takim spalaniu i możliwościach b230fk jest niedopuszczalny
Skórka na fajerce też mi się nie widzi, ale jak już zrobi się ciemno to jeździ się zdecydowanie lepiej z nią niż na tym plastiku Szukam kierownicy fabrycznie w skórze, ale to ciężki temat... Nie wiem czy tą da radę tak wykończyć, żeby wyglądała na OE.
Jakbym chciał automat, to kupiłbym Lexa albo Merca tu przy takim spalaniu i możliwościach b230fk jest niedopuszczalny
0 x
.
Re: 944 turbo - Kaban
Ja robiłem jakoś pod koniec lata. U mnie też warstwa lakieru cieniutka więc i korekta była mega delikatna.Kaban pisze:To tylko glinka i wosk Korekta na wiosnę, aczkolwiek nie wiem czy ruszać, bo jakimś cudem nigdzie nie znalazłem na nim wiecej jak 60-70um i skończy się to wizytą u lakiernika...
Na to 3 warstwy wosku i do lata powinno wytrzymać.
W lato zmycie całości porządne i albo znów kilka warstw wosku zwykłego, albo zarzucę jakiś dobry koloryzujący.
Lakierowania nie chcę robić.
Szukaj. niektórym się udało :]Skórka na fajerce też mi się nie widzi, ale jak już zrobi się ciemno to jeździ się zdecydowanie lepiej z nią niż na tym plastiku Szukam kierownicy fabrycznie w skórze, ale to ciężki temat... Nie wiem czy tą da radę tak wykończyć, żeby wyglądała na OE.
To trzeba było od razu manual kupićJakbym chciał automat, to kupiłbym Lexa albo Merca tu przy takim spalaniu i możliwościach b230fk jest niedopuszczalny
0 x
Re: 944 turbo - Kaban
Mało czasu, mało się dzieje...
"Jurek z Olx" przywiózł komplet swapa na M90 do redblocka, staby na wzór, lampy do regeneracji, gwizdki seryjne w podszybie... Niby nie grają a jednak różnica i chociaż wiadomości idzie teraz posłuchać. (Dzięki Jurku )
Czapka poszła w górę iiii okazało się, że w Polsce zdążyli oprócz głośników w półce, zdemontować głowę z motoru, oczom ich ukazała się uszczelka do roboty, więc złożyli to z powrotem i nalali wody. Głowica miała zarąbiste wżery a uszczelka kruszyła się w palcach.
Oprócz tego, była w perfekcyjnym stanie dlatego postanowiłem ją zostawić, oddać do spawania. Koszt 270zł z planowaniem. Dwa zaworki zostały dotarte, nowe uszczelniacze oraz absorbery. Wałek został seryjny. Zero modyfikacji.
Po złożeniu, jeździe próbnej płyn unosił się pod sam korek. Test na CO2 nie wykazał 'spieprzonej roboty' więc skoczyłem po korek do ASO i wreszcie zapomniałem o problemach z upg. Zalane Prestone'm, olej Shell Helix 5w40 (dużo dodatków myjących, na zimę styknie). Nowy układ zapłonowy, została tylko cewka, nowa pompa wody, filtry, UPG Goetze z zestawu Payen, śruby Victor Reinz. Przez automat przeleciało też 7,5l nowego Dextrona III Valvoline. Do wymiany została poduszka pod skrzynią, powinna wpaść w poniedziałek.
Wyciąłem kata i odwiedziłem hamownię z mbc. Nie wiadomo czemu, nie dochodziłem jeszcze do tego ale w serii wyszło całe 116km na kołach. Z sondą w wydechu i zastrzeżeniem, że ma być mega bezpiecznie wyszło 160km i ponad 300nm. Nie mam pojęcia na jakim doładowaniu. AFR nie przekracza 11,5. Maska zatrzaśnięta' i plan jest taki, żeby otwierać ją tylko w celu dolania płynu do spryskiwaczy aż do kolejnej zimy.
I tak te auto powinno jeździć w serii. No dobra, wałek powinien wylecieć, widać jak pięknie moment leci w dół a tylko momentem te auto jedzie. Zmierzona kompresja, od rozrządu: 12; 11.8; 12; 12.3. Sprawdzę jeszcze szczelność dolotu jak dosztukuję sobie zaślepki i zaworek.
Nie mogłem znaleźć fajery w skórze, więc obszyłem obecną. Oczywiście pojawiła się na Olx takowa tego samego dnia, co przyszła obszyta.
Podłokietnik od Michała, który też powinien być montowany w każdej 900. Swoją drogą, cupholdery w nim są tak delikatne, że strach wsypywać cukier do kawy.
Rozgrzebałem dziś hamulce z tyłu, są nowe TRW ale przeraźliwie piszczały. Już jest cisza
Udało się upolować grill turbo:
Zamówiłem końcówki, drążki, osłony do magla. Przed wyjazdem już tego nie zrobię, więc znów będę musiał liczyć na łaskę kumpla. Ja w tym czasie mogę kompletować zawias, a za to trochę beknę... I koła na wiosnę z oponami by się zdały... Damy radę
PS. Może ktoś ma M90 do whiteblocka a potrzebuje do redblocka?
"Jurek z Olx" przywiózł komplet swapa na M90 do redblocka, staby na wzór, lampy do regeneracji, gwizdki seryjne w podszybie... Niby nie grają a jednak różnica i chociaż wiadomości idzie teraz posłuchać. (Dzięki Jurku )
Czapka poszła w górę iiii okazało się, że w Polsce zdążyli oprócz głośników w półce, zdemontować głowę z motoru, oczom ich ukazała się uszczelka do roboty, więc złożyli to z powrotem i nalali wody. Głowica miała zarąbiste wżery a uszczelka kruszyła się w palcach.
Oprócz tego, była w perfekcyjnym stanie dlatego postanowiłem ją zostawić, oddać do spawania. Koszt 270zł z planowaniem. Dwa zaworki zostały dotarte, nowe uszczelniacze oraz absorbery. Wałek został seryjny. Zero modyfikacji.
Po złożeniu, jeździe próbnej płyn unosił się pod sam korek. Test na CO2 nie wykazał 'spieprzonej roboty' więc skoczyłem po korek do ASO i wreszcie zapomniałem o problemach z upg. Zalane Prestone'm, olej Shell Helix 5w40 (dużo dodatków myjących, na zimę styknie). Nowy układ zapłonowy, została tylko cewka, nowa pompa wody, filtry, UPG Goetze z zestawu Payen, śruby Victor Reinz. Przez automat przeleciało też 7,5l nowego Dextrona III Valvoline. Do wymiany została poduszka pod skrzynią, powinna wpaść w poniedziałek.
Wyciąłem kata i odwiedziłem hamownię z mbc. Nie wiadomo czemu, nie dochodziłem jeszcze do tego ale w serii wyszło całe 116km na kołach. Z sondą w wydechu i zastrzeżeniem, że ma być mega bezpiecznie wyszło 160km i ponad 300nm. Nie mam pojęcia na jakim doładowaniu. AFR nie przekracza 11,5. Maska zatrzaśnięta' i plan jest taki, żeby otwierać ją tylko w celu dolania płynu do spryskiwaczy aż do kolejnej zimy.
I tak te auto powinno jeździć w serii. No dobra, wałek powinien wylecieć, widać jak pięknie moment leci w dół a tylko momentem te auto jedzie. Zmierzona kompresja, od rozrządu: 12; 11.8; 12; 12.3. Sprawdzę jeszcze szczelność dolotu jak dosztukuję sobie zaślepki i zaworek.
Nie mogłem znaleźć fajery w skórze, więc obszyłem obecną. Oczywiście pojawiła się na Olx takowa tego samego dnia, co przyszła obszyta.
Podłokietnik od Michała, który też powinien być montowany w każdej 900. Swoją drogą, cupholdery w nim są tak delikatne, że strach wsypywać cukier do kawy.
Rozgrzebałem dziś hamulce z tyłu, są nowe TRW ale przeraźliwie piszczały. Już jest cisza
Udało się upolować grill turbo:
Zamówiłem końcówki, drążki, osłony do magla. Przed wyjazdem już tego nie zrobię, więc znów będę musiał liczyć na łaskę kumpla. Ja w tym czasie mogę kompletować zawias, a za to trochę beknę... I koła na wiosnę z oponami by się zdały... Damy radę
PS. Może ktoś ma M90 do whiteblocka a potrzebuje do redblocka?
0 x
.
Re: 944 turbo - Kaban
Dziwna sprawa z tym pomiarem, ze 135 zostało 116 a teraz 160 i 320Nm to masz jakieś na oko 0,7-0,8.
Na wykresie widać dwie rzeczy jak pięknie ciągnie seryjne wałek na dole.... i jak szybko umiera, on jednak jest warty nie więcej jak 2zł(3kg x 0,5zł/kg= 1,5zł). Wkładaj jakiś męski wałeczek i poczuj jak się jeździ tym pontonem.
Jaki zawias??? Jakiż to? No zdradź mi!
Na wykresie widać dwie rzeczy jak pięknie ciągnie seryjne wałek na dole.... i jak szybko umiera, on jednak jest warty nie więcej jak 2zł(3kg x 0,5zł/kg= 1,5zł). Wkładaj jakiś męski wałeczek i poczuj jak się jeździ tym pontonem.
Jaki zawias??? Jakiż to? No zdradź mi!
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14