[740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Nooo Wujek powiem Tobie jest pięknie! Mega cieszy oko. Powiedz tylko grill uzupełniasz o belkę i znaczek? Jak dla mnie to tylko tego brakuje.
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
To ja się powtórzę, przekozak fura A i fajne dodatki
No i mega ciekawy jestem wyników z hamowni, jakoś bardziej mnie to Ciekawi w Twoim aucie niż w moim
No i mega ciekawy jestem wyników z hamowni, jakoś bardziej mnie to Ciekawi w Twoim aucie niż w moim
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Oooo to to. Bo prawdziwa fura musi palić paliwo, olej i kapcie!wujek pisze:
PS. Volvo Kocur. Trzeba się będzie kiedyś na korepetycje do Lublina wybrać
1 x
Opel Manta B GT/E 1977
Opel Senator A2 3.0 24V 1986
Volvo 965 3,0 1991
Opel Senator A2 3.0 24V 1986
Volvo 965 3,0 1991
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
6 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Widziałem na insta, cudeńko. Jedna z fajniejszych Cegiełek w Polsce.
1 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Chósteczkowy samochoot ale fotograf zawodowy
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Ktoś mnie pytał co pod maską. Prosz......
9 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Stan na dziś:
SILNIK:
SWAP NA B230FT 98r
GŁOWICA 531 + OBRÓBKA
ZAWORY KL RACING 38/46
WAŁEK D
REGULOWANE KÓŁKO ROZRZĄDU UNIT RACING
TURBO HYBRYDA 16 @ 20T WAŁEK WYDECHOWY 9 ŁOPATEK
KOLEKTOR SSĄCY B21
WTRYSKI 440CM3
POMPA PALIWA WALBRO 255
ŚWIECE BPR7ES
KOMPUTER STAND ALONE EASY ECU 3+
WYELIMINOWANY PRZEPŁYWOMIERZ I APARAT ZAPŁONOWY
KONWERSJA NA WASTED SPARK I PÓŁSEKWENCJĘ
PODUSZKI SILNIKA POLIURETAN UNIT RACING
PODSTAWKA OLEJU Z WYJŚCIEM NA CHŁODNICĘ + CHŁODNICA OLEJU
CHŁODNICA WODY OEM DIESEL (NAJWIĘKSZA)
INTERCOOLER FMIC 600X300 + SILIKONY+RURKI ALU
DOŁOŻONY IAT MAP TPS CLT DO STANDALONE
UKŁAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE NIERDZEWKA 3 CALE + BANDAŻ
PLECIONKA BOSAL
PRZELOT Z NIERDZEWKI 2,5CALA
TŁUMIK ŚRODKOWY PRZELOTOWY TURBOWORKS
TŁUMIK KOŃCOWY TURBOWORKS + SILENCER NA ŚRUBKI
DWIE SONDY AFR + TERMOPARA
ZŁOŻONY NA V-BANDACH
UKŁAD NAPĘDOWY
SWAP SKRZYNI Z M46 NA M90
WAŁ NAPĘDOWY M90
TYLNY MOST 3,54
JEDNOMAS
TARCZA KEVLAR
PILOT WAŁKA UNIT RACING
PRZEWODY WYSPRZĘGLIKA OPLOT STALOWY
ZAWIESZENIE
AMORTYZATORY PRZÓD I TYŁ BILSTEIN B8
SPRĘZYNY MTS TECHNIX SKRÓCONE, ZAKLEPANE
ROZPÓRKA DOLNA OEM VOLVO
WAHACZE TYLNE ORAZ MOSTU NOWE TULEJE OEM
DRĄŻEK PANHARDA REGULOWANY + TULEJE PU
STABILIZATOR PRZEDNI NA POLIURETANACH
CAMBER + CASTER MOD PRZÓD – ZWIĘKSZONY NEGATYW ORAZ KĄT WYPRZEDZENIA SWORZNIA
WAHACZE PRZÓD NOWE TULEJE OEM
WÓZEK MOSTU WZMOCNIONY I ZASPAWANY (NA WZÓR YOSHIFAB)
DYSTANSE H&R 30mm
UKŁAD HAMULCOWY
PRZEDNIE HAMULCE 302mm Z VOLVO C70
PRZEWODY W OPLOCIE
TARCZE PRZÓD I KLOCKI OEM VOLVO
TARCZE TYŁ I KLOCKI OEM VOLVO
DOŁOŻONY ADAPTER I OSOBNY UKŁAD DO HYDRAULICZNEGO RĘCZNEGO W MIEJSCE ORYGINALNEGO (POMPA W PODŁOKIETNIKU)
NADWOZIE
WYMIENIONY PRAWY PRÓG + KONSERWACJA
ROLETA NA TYLNĄ SZYBĘ
USA FRONT NA NOWYCH WKŁADACH EU
KIERUNEK PODŁĄCZONY POD POZYCJĘ – MRUGAJĄ DWIE LAMPY NARAZ
TYLNE LAMPY 89+
LISTWY CHROMOWANE PRZYSZYBOWE
SNOWCAP
HALOGENY BOSCH
SPOJLER TYLNEJ KLAPY OEM VOLVO
FELGI
PEGASUS 8X18J, 215/45/18
WNĘTRZE
FOTELE KUBEŁKOWE
ZEGARY TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, EGT, BOOST NA SŁUPKU
DODATKOWY WSKAŹNIK CYFORWY AFR W ZEGARACH GŁÓWNYCH
ELEKTRYCZNE SZYBY PRZÓD
CZERWONE DYWANY + WELUROWANE DYWANIKI ZE STOPERAMI
SILNIK:
SWAP NA B230FT 98r
GŁOWICA 531 + OBRÓBKA
ZAWORY KL RACING 38/46
WAŁEK D
REGULOWANE KÓŁKO ROZRZĄDU UNIT RACING
TURBO HYBRYDA 16 @ 20T WAŁEK WYDECHOWY 9 ŁOPATEK
KOLEKTOR SSĄCY B21
WTRYSKI 440CM3
POMPA PALIWA WALBRO 255
ŚWIECE BPR7ES
KOMPUTER STAND ALONE EASY ECU 3+
WYELIMINOWANY PRZEPŁYWOMIERZ I APARAT ZAPŁONOWY
KONWERSJA NA WASTED SPARK I PÓŁSEKWENCJĘ
PODUSZKI SILNIKA POLIURETAN UNIT RACING
PODSTAWKA OLEJU Z WYJŚCIEM NA CHŁODNICĘ + CHŁODNICA OLEJU
CHŁODNICA WODY OEM DIESEL (NAJWIĘKSZA)
INTERCOOLER FMIC 600X300 + SILIKONY+RURKI ALU
DOŁOŻONY IAT MAP TPS CLT DO STANDALONE
UKŁAD WYDECHOWY:
DOWNPIPE NIERDZEWKA 3 CALE + BANDAŻ
PLECIONKA BOSAL
PRZELOT Z NIERDZEWKI 2,5CALA
TŁUMIK ŚRODKOWY PRZELOTOWY TURBOWORKS
TŁUMIK KOŃCOWY TURBOWORKS + SILENCER NA ŚRUBKI
DWIE SONDY AFR + TERMOPARA
ZŁOŻONY NA V-BANDACH
UKŁAD NAPĘDOWY
SWAP SKRZYNI Z M46 NA M90
WAŁ NAPĘDOWY M90
TYLNY MOST 3,54
JEDNOMAS
TARCZA KEVLAR
PILOT WAŁKA UNIT RACING
PRZEWODY WYSPRZĘGLIKA OPLOT STALOWY
ZAWIESZENIE
AMORTYZATORY PRZÓD I TYŁ BILSTEIN B8
SPRĘZYNY MTS TECHNIX SKRÓCONE, ZAKLEPANE
ROZPÓRKA DOLNA OEM VOLVO
WAHACZE TYLNE ORAZ MOSTU NOWE TULEJE OEM
DRĄŻEK PANHARDA REGULOWANY + TULEJE PU
STABILIZATOR PRZEDNI NA POLIURETANACH
CAMBER + CASTER MOD PRZÓD – ZWIĘKSZONY NEGATYW ORAZ KĄT WYPRZEDZENIA SWORZNIA
WAHACZE PRZÓD NOWE TULEJE OEM
WÓZEK MOSTU WZMOCNIONY I ZASPAWANY (NA WZÓR YOSHIFAB)
DYSTANSE H&R 30mm
UKŁAD HAMULCOWY
PRZEDNIE HAMULCE 302mm Z VOLVO C70
PRZEWODY W OPLOCIE
TARCZE PRZÓD I KLOCKI OEM VOLVO
TARCZE TYŁ I KLOCKI OEM VOLVO
DOŁOŻONY ADAPTER I OSOBNY UKŁAD DO HYDRAULICZNEGO RĘCZNEGO W MIEJSCE ORYGINALNEGO (POMPA W PODŁOKIETNIKU)
NADWOZIE
WYMIENIONY PRAWY PRÓG + KONSERWACJA
ROLETA NA TYLNĄ SZYBĘ
USA FRONT NA NOWYCH WKŁADACH EU
KIERUNEK PODŁĄCZONY POD POZYCJĘ – MRUGAJĄ DWIE LAMPY NARAZ
TYLNE LAMPY 89+
LISTWY CHROMOWANE PRZYSZYBOWE
SNOWCAP
HALOGENY BOSCH
SPOJLER TYLNEJ KLAPY OEM VOLVO
FELGI
PEGASUS 8X18J, 215/45/18
WNĘTRZE
FOTELE KUBEŁKOWE
ZEGARY TEMPERATURA OLEJU, CIŚNIENIE OLEJU, EGT, BOOST NA SŁUPKU
DODATKOWY WSKAŹNIK CYFORWY AFR W ZEGARACH GŁÓWNYCH
ELEKTRYCZNE SZYBY PRZÓD
CZERWONE DYWANY + WELUROWANE DYWANIKI ZE STOPERAMI
4 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar