Oto nasz najnowszy eksponat czyli drugie już Volvo ambulans, tym razem młodszy z 1986 roku.
Auto stało prawie 20 lat w szopie i aktualnie wiele jest przy nim do zrobienia mechanicznie. Reszta jest kompletna z całkiem przyzwoitą blacharką. Mam nadzieję, że i tym razem pomożecie.
Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
- Muzeum Ratownictwa
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 maja 2015, 10:52
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
A co z remontem poprzedniego? Coś się ruszło?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- Muzeum Ratownictwa
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 maja 2015, 10:52
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
Czeka na lepsze czasy, albo bedzie dawcą dla tego. Jeszcze nie zdecydowaliśmy. To młodsze jest w duzo lepszym stanie blacharskim no i oczywiście jako karetka.ma kompletna zabudowę, schowki, nosze etc. Karawan nie ma podlogi, schowka który uległ destrukcji podczas wypadku no i najważniejsze...zabudowy w srodku.
0 x
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
Mozna gdzie/kiedys zobaczyc Wasze zbiory??
0 x
Isuzu Trooper 3.1D 1997r
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
Toyota 4-Runner 3.0V6 1991r.
- Muzeum Ratownictwa
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 maja 2015, 10:52
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
Pracujemy nad nowym miejscem. Do konca roku musimy opuścić Hangar Czyżyny, a tam mieliśmy największą wystawę.
0 x
- Muzeum Ratownictwa
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 maja 2015, 10:52
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
Volvo 244 Ringborg Ambulans - potrzebna pomoc.
Poszukujemy pompy paliwa przejściowej, prawdopodobnie jest za niskie ciśnienie... (może ktoś wie jakie powinny być wartości?) Są dwie, ta przy silniku i druga - przejściowa obok zbiornika. Ktoś, coś?
Poszukujemy pompy paliwa przejściowej, prawdopodobnie jest za niskie ciśnienie... (może ktoś wie jakie powinny być wartości?) Są dwie, ta przy silniku i druga - przejściowa obok zbiornika. Ktoś, coś?
0 x
Re: Volvo 244 Ringborg Ambulans Muzeum Ratownictwa w Krakowie
System zasilania k-jetronic ?
Jeżeli tak, to przy zbiorniku jest zamontowany akumulator ciśnienia paliwa a pompka wstępna zamontowana na pływaku zanurzonym w paliwie wewnątrz zbiornika poddaje paliwo pod ciśnieniem ok 0,3 bara, które zwiększa pompa główna 6 barowa. Jest to pompa rotacyjna i takie musi mieć ciśnienie za filtrem paliwa by cokolwiek dalej działać.
Prawdopodobnie to bardzo ogólne, zważywszy, że spadek napięcia na pompie głównej o ok. 05-1V powoduje spadek jej wydajności a wtedy układ "świruje"
Jeżeli tak, to przy zbiorniku jest zamontowany akumulator ciśnienia paliwa a pompka wstępna zamontowana na pływaku zanurzonym w paliwie wewnątrz zbiornika poddaje paliwo pod ciśnieniem ok 0,3 bara, które zwiększa pompa główna 6 barowa. Jest to pompa rotacyjna i takie musi mieć ciśnienie za filtrem paliwa by cokolwiek dalej działać.
Prawdopodobnie to bardzo ogólne, zważywszy, że spadek napięcia na pompie głównej o ok. 05-1V powoduje spadek jej wydajności a wtedy układ "świruje"
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego