Obrazowo mówiąc od drugiej strony:)Jake pisze:Rozwiniesz prosze? Jak przerywacza kierunków zaprzęgnąc do syngalizacji niezapiętych pasów?fonderal pisze:Z tym może być kłopot, bo tę funkcję obsługuje przerywacz kierunkowskazów. Trzeba by zrobić osobną, równoległą instalację.
A konkretnie tak:
2/36 to przerywacz kierunkowskazów, 3/44 klamerka pasa, reszta z grubsza wiadomo.
Z powodu podwójnej funkcji przerywacza nie każdy się nadaje jako zamiennik w razie padnięcia. Generalnie większość przerywaczy z tamtych czasów ma takie same wyprowadzenia i może się trafić taki, w którym kierunkowskazy będą działały normalnie, a sygnalizacja pasów już nie. Albo w ogóle nie zadziała, albo przerywacz będzie brzęczeć (kontrolka się nie zapali) itd.
Niezamaco:)clarksontop pisze:U mnie wczoraj sobie zamontowałem i działa:) Dziękuje!