Siema!
auto mam ponad 12 lat, stało ostatnich 8 lat, miało być T5 i nawet siedziało w budzie, ale w międzyczasie pojawiło się M62B44.
Efekty poniżej. Auto aktualnie się składa( już końcówka), na koniec października powinno już mnie cieszyć jazdą:). Juz zrobiłem małą testową rundę wokół komina... i morda sie cieszy od ucha do ucha:)
Silnik + skrzynia BMW M62B44 + manual 6b
zawieszenie: przód gwint, handmade przez magików z swapgarage. tył utwardzone amortyzatory + twardsze i niższe sprężyny
wydech: X-pipe z przepustnicą. Głośny i głośniejszy- wydech z boku pod pasażerem:)
hamulce: zregenerowane... także no - plan na bigbrake
Swap robiony w Swap-Garage Tulce
a wygląda to tak:
- pierwsza jazda
- wydech
- dźwięk wydechu
Następne kroki: Większe koło, większe hamulce, szukam mostu ze szperą, założyć USA front( leży i czeka na półeczce) ogarnąć auto co by wyglądało
pozdrawiam!
VOLVO 740 V8 M62B44
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Cześć, dzięki za szybkie przyjęcia zaproszenia. Gratuluję projektu, szczególnie że trochę stał, bo wiele kończy w tym miejscu
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Szatański Kermit. Już nie mogę się doczekać jak go spotkam na ulicach Poznania.
A o co chodzi tym xpipe. Na amerykańskich programach najlepsze dźwięki uzyskiwali zawsze na dwóch niezależnych układach od kolektorów aż po końcówki.
A o co chodzi tym xpipe. Na amerykańskich programach najlepsze dźwięki uzyskiwali zawsze na dwóch niezależnych układach od kolektorów aż po końcówki.
0 x
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Gratuluję odważnego projektu!!! Jaki masz obecnie dyfer - jakie przełożenie? W który rodzaj szpery celujesz LSD czy ALD?
0 x
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Endriguto myslę, że w weekend będe robil jakieś pierwsze manwery po Poznaniu:) a co do dzwięku, na żywo jest naprawdę miodzio. Chciałem jeden wydech z X-pipe ( u kolegi to pięknie brzmiało w związku z tym chciałem taki u siebie) + przepustnica z wydechem na bok ( ala G-klasa). Dodatkowo wydech jest ukryty, żadnych wulgarnych tłumików Remusa czy Szncyla na tyle auta, hehehe
Xjtdi - dyfer to już nawet nie pamiętam, tak na prawde poki co jechalem tylko pierwsze 3 biegi, mam jeszcze 2 inne mosty z dawców, ale żadnej szpery:( LSD preferowany, aczkolwiek dostać jakąkolwiek szpere to już jest coś:)
Xjtdi - dyfer to już nawet nie pamiętam, tak na prawde poki co jechalem tylko pierwsze 3 biegi, mam jeszcze 2 inne mosty z dawców, ale żadnej szpery:( LSD preferowany, aczkolwiek dostać jakąkolwiek szpere to już jest coś:)
0 x
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Spoko, ustal jakie masz przełożenie w obecnym moście, to da obraz w jakim kierunku można pójść. Przełożenia mostów w 7xx/9xx były następujące:jura740 pisze:
Xjtdi - dyfer to już nawet nie pamiętam, tak na prawde poki co jechalem tylko pierwsze 3 biegi, mam jeszcze 2 inne mosty z dawców, ale żadnej szpery:( LSD preferowany, aczkolwiek dostać jakąkolwiek szpere to już jest coś:)
3,31
3,54
3,73
3,93
4,10
Przy czym im większa wartość tym większe przełożenie a co za tym idzie auto wolniej jedzie ale jest mocniejsze. Jak by co to mam na zbyciu ten ostatni most 4,10 w ładnym stanie z sprawna szpera ALD ale już raczej tego projektu do którego go kupiłem nie popełnię...
0 x
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Koniecznie ten pedalski napęd na jedno kółko trzeba zlikwidować )) Poza tym ...banan na gębie 24/7
0 x
Re: VOLVO 740 V8 M62B44
Nie ma takiego napędu. Popraw post.zachatąwujta pisze:Koniecznie ten pedalski napęd na jedno kółko trzeba zlikwidować )) Poza tym ...banan na gębie 24/7
2 x