Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Może i głupie pytanie, ale szukam zaślepki 48mm do łożyska przedniego koła.. zmierzyłem tą co zostala, 48mm, kupiłem jakieś firmy Al-Ko w tym rozmiarze i się to nie trzyma, troszke inne przetloczenia/skosy itp. więc może ktoś, coś wie gdzie dostać pasujące do naszych aut.... ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Masz może jeszcze namiary na tego sprzedającego?bnw pisze:Mosz.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Oj nie, nie zapisywałem sobie.Bałuch 79 pisze:Masz może jeszcze namiary na tego sprzedającego?bnw pisze:Mosz.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onder ... ousPage=lr
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
https://www.draken.com.pl/volvo/lozyska ... &results=1MateuszM pisze:Może i głupie pytanie, ale szukam zaślepki 48mm do łożyska przedniego koła.. zmierzyłem tą co zostala, 48mm, kupiłem jakieś firmy Al-Ko w tym rozmiarze i się to nie trzyma, troszke inne przetloczenia/skosy itp. więc może ktoś, coś wie gdzie dostać pasujące do naszych aut.... ?
Ale swoje kosztuje... Alternatywą szrot.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fonderal pisze: https://www.draken.com.pl/volvo/lozyska ... &results=1
Ale swoje kosztuje... Alternatywą szrot.
Dzięki fonderal, widzialem je u nich wiele miesiecy temu i nie wiedząc czemu, nie mogłem tego odszukać teraz... raz jeszcze dzięki.
0 x
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 maja 2018, 18:42
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Problem z maską w 960, 1993.
Zamek od strony pasażera nie łapie bolca maski. Tzn. łapie, ale po dociśnięciu strony kierowcy, maska wyskakuje po stronie pasażera.
Uchwyt zamka cofa się po pociągnięciu za dźwignię.
Jest na to jakieś remedium, czy muszę kupić nowy zamek?
Zamek od strony pasażera nie łapie bolca maski. Tzn. łapie, ale po dociśnięciu strony kierowcy, maska wyskakuje po stronie pasażera.
Uchwyt zamka cofa się po pociągnięciu za dźwignię.
Jest na to jakieś remedium, czy muszę kupić nowy zamek?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam,
1) ktoś może posiada tajne dojście do skraplacza klimatyzacji do 740 przedlift, wersja bez osuszczacza. Nr OEM 1362149 - niestety w internetach brak...
2) czy macie jakiś namiar na angielskie strony do reperaturek (różne od progów, nadkoli, podstawa akumulatora itp.)?
3) z jakiego halogenu (wielkościowo) dopasuję odbłyśniki do oryginalnych "boschowskich" lamp wchodzących w dokładkę zderzaka?
4) do regeneracji mam zaciski, czy na rynku jest coś godnego uwagi poza Autofren'em i Frenkitem? które podobno i tak nie uchodzą za najlepsze....
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
1) ktoś może posiada tajne dojście do skraplacza klimatyzacji do 740 przedlift, wersja bez osuszczacza. Nr OEM 1362149 - niestety w internetach brak...
2) czy macie jakiś namiar na angielskie strony do reperaturek (różne od progów, nadkoli, podstawa akumulatora itp.)?
3) z jakiego halogenu (wielkościowo) dopasuję odbłyśniki do oryginalnych "boschowskich" lamp wchodzących w dokładkę zderzaka?
4) do regeneracji mam zaciski, czy na rynku jest coś godnego uwagi poza Autofren'em i Frenkitem? które podobno i tak nie uchodzą za najlepsze....
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ad.4. Używałem zestawów Autofrena i Frenkita, oba ujdą, jakość zdatna do użytkowania i montażu, zarówno jedne jaki i drugie 5 lat po wymianie działają bez zarzutu. Problem jest gdzie indziej, może się okazać, że zaciski które masz już się nie nadają do regeneracji. Problemem są wżery w cylinderku i korozja/ubytki materiału w tylnych zaciskach w miejscu stuku klocka z zaciskiem. W każdym razie zaciski z mojego auta w mojej ocenie już się nie nadawały i trochę się najeździłem po okolicznych szrotach zanim dostałem zaciski których stan rokował na powodzenie regeneracji. Pierwszy etap to umycie zacisku bez rozbierania, następnie zawieźć do piaskowania (pamiętać zabezpieczyć gwinty). Po piaskowaniu rozebrać, wymyć w benzynie, poskładać używając do smarowania tłoczka i gum wazeliny technicznej. Do malowania zacisków polecam cynk w spreju, ja użyłem takiego czegoś z 4 czy 5 warstw i o dziwo po 5 latach zaciski nadal nie rdzewieją.populus pisze:Witam,
1) ktoś może posiada tajne dojście do skraplacza klimatyzacji do 740 przedlift, wersja bez osuszczacza. Nr OEM 1362149 - niestety w internetach brak...
2) czy macie jakiś namiar na angielskie strony do reperaturek (różne od progów, nadkoli, podstawa akumulatora itp.)?
3) z jakiego halogenu (wielkościowo) dopasuję odbłyśniki do oryginalnych "boschowskich" lamp wchodzących w dokładkę zderzaka?
4) do regeneracji mam zaciski, czy na rynku jest coś godnego uwagi poza Autofren'em i Frenkitem? które podobno i tak nie uchodzą za najlepsze....
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jakiej marki farbą malowałeś proszę powiedz, bo po śrucie i piasku podkład + farba "do żeliwa" zrobiła się piegowato-pryszczato-ruda jak rura kanalizacyjna z odpadkami.xjtdi pisze:Ad.4. Używałem zestawów Autofrena i Frenkita, oba ujdą, jakość zdatna do użytkowania i montażu, zarówno jedne jaki i drugie 5 lat po wymianie działają bez zarzutu. Problem jest gdzie indziej, może się okazać, że zaciski które masz już się nie nadają do regeneracji. Problemem są wżery w cylinderku i korozja/ubytki materiału w tylnych zaciskach w miejscu stuku klocka z zaciskiem. W każdym razie zaciski z mojego auta w mojej ocenie już się nie nadawały i trochę się najeździłem po okolicznych szrotach zanim dostałem zaciski których stan rokował na powodzenie regeneracji. Pierwszy etap to umycie zacisku bez rozbierania, następnie zawieźć do piaskowania (pamiętać zabezpieczyć gwinty). Po piaskowaniu rozebrać, wymyć w benzynie, poskładać używając do smarowania tłoczka i gum wazeliny technicznej. Do malowania zacisków polecam cynk w spreju, ja użyłem takiego czegoś z 4 czy 5 warstw i o dziwo po 5 latach zaciski nadal nie rdzewieją.populus pisze:Witam,
1) ktoś może posiada tajne dojście do skraplacza klimatyzacji do 740 przedlift, wersja bez osuszczacza. Nr OEM 1362149 - niestety w internetach brak...
2) czy macie jakiś namiar na angielskie strony do reperaturek (różne od progów, nadkoli, podstawa akumulatora itp.)?
3) z jakiego halogenu (wielkościowo) dopasuję odbłyśniki do oryginalnych "boschowskich" lamp wchodzących w dokładkę zderzaka?
4) do regeneracji mam zaciski, czy na rynku jest coś godnego uwagi poza Autofren'em i Frenkitem? które podobno i tak nie uchodzą za najlepsze....
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
5 lat nie zaglądać do hebli. Pozazdraszczam
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie no klocki z przodu juz musiałem w tym roku zmienić, reszta tak jak wtedy złożyłem pozostała bez zmian.Sinuspi pisze:Jakiej marki farbą malowałeś proszę powiedz, bo po śrucie i piasku podkład + farba "do żeliwa" zrobiła się piegowato-pryszczato-ruda jak rura kanalizacyjna z odpadkami.xjtdi pisze:Ad.4. Używałem zestawów Autofrena i Frenkita, oba ujdą, jakość zdatna do użytkowania i montażu, zarówno jedne jaki i drugie 5 lat po wymianie działają bez zarzutu. Problem jest gdzie indziej, może się okazać, że zaciski które masz już się nie nadają do regeneracji. Problemem są wżery w cylinderku i korozja/ubytki materiału w tylnych zaciskach w miejscu stuku klocka z zaciskiem. W każdym razie zaciski z mojego auta w mojej ocenie już się nie nadawały i trochę się najeździłem po okolicznych szrotach zanim dostałem zaciski których stan rokował na powodzenie regeneracji. Pierwszy etap to umycie zacisku bez rozbierania, następnie zawieźć do piaskowania (pamiętać zabezpieczyć gwinty). Po piaskowaniu rozebrać, wymyć w benzynie, poskładać używając do smarowania tłoczka i gum wazeliny technicznej. Do malowania zacisków polecam cynk w spreju, ja użyłem takiego czegoś z 4 czy 5 warstw i o dziwo po 5 latach zaciski nadal nie rdzewieją.populus pisze:Witam,
1) ktoś może posiada tajne dojście do skraplacza klimatyzacji do 740 przedlift, wersja bez osuszczacza. Nr OEM 1362149 - niestety w internetach brak...
2) czy macie jakiś namiar na angielskie strony do reperaturek (różne od progów, nadkoli, podstawa akumulatora itp.)?
3) z jakiego halogenu (wielkościowo) dopasuję odbłyśniki do oryginalnych "boschowskich" lamp wchodzących w dokładkę zderzaka?
4) do regeneracji mam zaciski, czy na rynku jest coś godnego uwagi poza Autofren'em i Frenkitem? które podobno i tak nie uchodzą za najlepsze....
Dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
5 lat nie zaglądać do hebli. Pozazdraszczam
Farba na 99% była z krainy deszczowców bo miała taki duży napis "caramba" lub "carramba". Producenta nie pamiętam ale z tych farb które mieli w sklepie z typu cynk w sprayu miała największa zawartość cynku. Po 1 czy 2 malowaniu wyglądało to średnio bo porowata powierzchnia po piaskowaniu + cienka warstwa farby nie robią roboty. Ale po 4-5 warstwach już było ładnie, do dziś zaciski nie rdzewieja.
1 x