jest takie samo.Milco pisze:Przy wyższych obrotach jest lepsze smarowanie
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Proszę.Sinuspi pisze:jest takie samo.Milco pisze:Przy wyższych obrotach jest lepsze smarowanie
https://www.ms-motorservice.com/pl/tech ... u-jalowym/
Artykuł jeden z wielu / pierwszy z brzegu.
Nagłówki mówią o docieraniu, lecz w tekście w kilku miejscach jest już mowa o codziennej eksploatacji i szczegółach smarowania podczas pracy przy różnych prędkościach obrotowych.
Pozdrawiam.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Bardzo ciekawy artykuł.
A ze mnie się zawsze śmiali jak mówiłem, że "emerycka" jazda zabija silnik i że czasem dobrze jest jak rura wydechowa robi się czerwona
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
A ze mnie się zawsze śmiali jak mówiłem, że "emerycka" jazda zabija silnik i że czasem dobrze jest jak rura wydechowa robi się czerwona
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nadal twierdzę tak samo.Milco pisze:Proszę.Sinuspi pisze:jest takie samo.Milco pisze:Przy wyższych obrotach jest lepsze smarowanie
https://www.ms-motorservice.com/pl/tech ... u-jalowym/
Artykuł jeden z wielu / pierwszy z brzegu.
Nagłówki mówią o docieraniu, lecz w tekście w kilku miejscach jest już mowa o codziennej eksploatacji i szczegółach smarowania podczas pracy przy różnych prędkościach obrotowych.
Pozdrawiam.
Nie będziemy ? się doktoryzować o własnościach fizycznych cieczy nieniutonowskich i parametrach w aspekcie temperatury ich pracy ?.
Nadal twierdzę i będę twierdził, że mniej wysilone obciążone mechanicznie i cieplnie motory są trwalsze (no przecież się ledwie ledwie kręcą i cały czas są zimne ).
Bardzo wysoka temperatura np. w okolicach pracujących tłoków wpływa na obniżenie lepkości oleju a tym samym na trwałość ustrojstwa.
To jak mamy kręcić ? przecież przybywa ciepła od tarcia, a trzeba to jeszcze odpowiednio posmarować.
Wobec tego trzeba powiedzieć, że sprawna pompa oleju i drożny układ magistrali smarowania wraz ze wzrostem obrotów silnika dostarcza proporcjonalnie więcej (ilości - wydatek) oleju do węzłów tarcia. Uzupełnić to trzeba, że ważnym elementem jest olej.
Wobec tego, że Dom?in ma mnie nieco dosyć - kończę.
Pozdrawiam.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A ma?Sinuspi pisze: Wobec tego, że Dom?in ma mnie nieco dosyć - kończę.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie mówi, nie pisze a ja się staram hamulować / ogarniać.dom?n pisze:A ma?Sinuspi pisze: Wobec tego, że Dom?in ma mnie nieco dosyć - kończę.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam,
Panowie czy na 740 przedlifcie wszystkie blachy mają 1 mm? Gdzie znajdę jakieś informacje na ten temat?
Orientujecie się czy dostępne reperaturki z Klokkerholma trzymają wymiar jeśli chodzi o grubość, względem oryginału? Pozdrawiam
Panowie czy na 740 przedlifcie wszystkie blachy mają 1 mm? Gdzie znajdę jakieś informacje na ten temat?
Orientujecie się czy dostępne reperaturki z Klokkerholma trzymają wymiar jeśli chodzi o grubość, względem oryginału? Pozdrawiam
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie wiem jak 740, ale blachy do 240 oryginalnie to 1mmpopulus pisze:Witam,
Panowie czy na 740 przedlifcie wszystkie blachy mają 1 mm? Gdzie znajdę jakieś informacje na ten temat?
Orientujecie się czy dostępne reperaturki z Klokkerholma trzymają wymiar jeśli chodzi o grubość, względem oryginału? Pozdrawiam
Reparaturki Klokkerholma 0,8 mm. Papier
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A więc tak ;grubość blachy na progach w serii 200 to 0,8 mm ,a na dachu 1mm :
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sambo, jakie inne? skoro te ponoć najlepsze/jedyne sensowne na krajowym rynku....sambo pisze: Reparaturki Klokkerholma 0,8 mm. Papier
0 x