Zobaczyłem ogłoszenie, popisałem trochę ze sprzedawcą przez OLX, trochę zdjęć, wsiadłem z żoną w S90 pojechaliśmy i kupiłem w ciemno... (Serio ciemno już było... Volvo 940 Classic z 98' B230FT (oryginalnie siedział tam B200FT)
Ponoć M90 + ALD ... PB+ LPG
Resztę opiszę później...
Volvo okazało się niezłym kundlem....
Volvo 940 Classic-Qundel 98'
Volvo 940 Classic-Qundel 98'
Ostatnio zmieniony 12 lipca 2021, 23:39 przez AOW, łącznie zmieniany 2 razy.
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Classic 98'
O, udało się
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Classic 98'
Zobaczymy co przyniesie poranek i czy ten sen nie pryśnie...
Parę rzeczy jest które pewnie będzie trzeba zrobić... Cieszę się tylko z tego że więcej rzeczy z wyposażenia działa niż tych co nie (ciekawy jestem ile odnajdę)
Zrobiłem nim około 180km.. nic nie odpadło, chyba będzie dobrze....
Parę rzeczy jest które pewnie będzie trzeba zrobić... Cieszę się tylko z tego że więcej rzeczy z wyposażenia działa niż tych co nie (ciekawy jestem ile odnajdę)
Zrobiłem nim około 180km.. nic nie odpadło, chyba będzie dobrze....
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Volvo 940 Classic 98'
Auto było opisywane na Volvoforum znalazłem opis i historię. Zapowiada się ciekawie... Mnie mocno interesuje co się działo wiedzy czasie z tym samochodem.... szczególnie podczas wymiany silnika z B200FT na B230FT - wygląda na to że zmieniono wyłącznie blok i głowice, czyli wszystko inne zostało z "oryginału" ach te pseudo oszczędności ..
Szkoda że to jest jednak Polar a nie Classic - widocznie była wymieniania klapa?...
Najważniejsze jest to że wszystko z wyposażenia w nim działa.
Boleją obroty i nim rzuca.
Będę na 95% usuwać gaz bo on chyba też jest przyczyną tych bolączek...
Dziś pojechałem na SKP tragedii nie ma... Ale wynik pomiaru spalin to jakaś abstrakcja... Jest gorzej niż źle...
Do 13 maja muszę to ogarnąć. Wygląda na to że katalizatora tam brak... Jest jakaś puszka ale... Jak on przechodził badania techniczne... Ciekawe.
Szkoda że to jest jednak Polar a nie Classic - widocznie była wymieniania klapa?...
Najważniejsze jest to że wszystko z wyposażenia w nim działa.
Boleją obroty i nim rzuca.
Będę na 95% usuwać gaz bo on chyba też jest przyczyną tych bolączek...
Dziś pojechałem na SKP tragedii nie ma... Ale wynik pomiaru spalin to jakaś abstrakcja... Jest gorzej niż źle...
Do 13 maja muszę to ogarnąć. Wygląda na to że katalizatora tam brak... Jest jakaś puszka ale... Jak on przechodził badania techniczne... Ciekawe.
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Volvo 940 Classic 98'
Zdjęcia
- Załączniki
-
- Resizer_16185420001263.jpg (615.68 KiB) Przejrzano 5706 razy
-
- Resizer_16185420001261.jpg (589.31 KiB) Przejrzano 5706 razy
-
- Resizer_16185420001262.jpg (641.93 KiB) Przejrzano 5706 razy
-
- Resizer_16185420001260.jpg (656.46 KiB) Przejrzano 5706 razy
4 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Volvo 940 Classic 98'
Jeżeli chodzi o silnik, to 2.0 od 2.3 różni się tylko dołem, reszta, czyli głowica kolektory, sprzęgło, wydech, przepływomierz itd jest taka sama. Oczywiście inny jest też komputer sterujący, pytanie czy u Ciebie został założony od 2.3, czy został od 2.0
2 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: Volvo 940 Classic 98'
Właśnie miałem pisać. Z tego co wiem to komputer jest od B200FT, czyli rozpoczynam poszukiwania komputera.
Rozmawiałem z poprzednim właścicielem. Dół jest od B230FT reszta cała została z oryginału czyli B200FT, włącznie z wtryskiwaczami.
Rozmawiałem z poprzednim właścicielem. Dół jest od B230FT reszta cała została z oryginału czyli B200FT, włącznie z wtryskiwaczami.
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Volvo 940 Classic 98'
Jakie on ma numery? Szukam takiego jak coś.Volvo 745 turbo pisze:Oczywiście inny jest też komputer sterujący, pytanie czy u Ciebie został założony od 2.3, czy został od 2.0
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,