Volvo 940 Turbo 1991
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Miesiąc temu założyłem nivomaty na tył. Wiedza fonderala i Sinuspi była nie do przecenienia (uprzejmie dziękuję!), nie musiałem nawet zmieniać sprężyn, bo miałem pasujące w aucie. No i faktycznie, jest to bajer wspaniały, nie szuram już hakiem po wrzuceniu 5 osób i bagażu, jest tak, jak powinno być zawsze.
Nie wiem czy to przez nivo, czy tylko udziela mi się radosna atmosfera, ale pierwszy raz zszedłem poniżej 10L/100km w trasie. W każdym razie kolejny profit
Popsułem też szyberdach, na szczęście połamałem tę prowadnicę która nadal jest dostępna w ASO.
Fot. Średzkie Youngtimery.
8 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Ale gdzie, na to Seicento?endriugto pisze:Daj z tyłu dystansik chociaż 20 mm
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Obojętnie. Dystansik musi byćdom?n pisze:Ale gdzie, na to Seicento?endriugto pisze:Daj z tyłu dystansik chociaż 20 mm
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Volvo 940 Turbo 1991
. A to nie jest P&P na czym polega skomplikowanie ich wymiany? Dawałeś nowe czy używane? Też chcę u siebie dać Nivomaty. Stąd pytaniedom?n pisze:Miesiąc temu założyłem nivomaty na tył. Wiedza fonderala i Sinuspi była nie do przecenienia ...
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Musisz mieć też sprężyny dedykowane do nivomatów, z reguły ciensze niż te do zwykłych amorów. U mnie, szczęście w nieszczęściu, ktoś wstawił tylko zwykłe amory, a sprężyny zostały od nivomatów, dlatego wóz po zapakowaniu siadał na dupie niemożebnie.AOW pisze:. A to nie jest P&P na czym polega skomplikowanie ich wymiany? Dawałeś nowe czy używane? Też chcę u siebie dać Nivomaty. Stąd pytaniedom?n pisze:Miesiąc temu założyłem nivomaty na tył. Wiedza fonderala i Sinuspi była nie do przecenienia ...
Co do numerów seryjnych, to tu się trochę więcej dowiesz. Jeśli niestraszna Ci cyrylica, to tu też znalazłem trochę wiedzy.
Znalazłem parę za 450zł/sztuka, prawie nieużywane, wydębiłem jeszcze wysyłkę w cenie. Mam nadzieję, że wystarczą na jakieś 200kkm.
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 940 Turbo 1991
To że sprężyny są inne to wiem, myślałem że cis więcej .
Robiłem to w S70 ale tam dochodzą jeszcze inne poduszka amortyzatora. Ja z kolei w S70 zostawiłem standardowe sprężyny, stoi trochę wyżej, ale pełna funkcjonalność Nivomatów jest zachowana.
Będę szukać dzięki
Robiłem to w S70 ale tam dochodzą jeszcze inne poduszka amortyzatora. Ja z kolei w S70 zostawiłem standardowe sprężyny, stoi trochę wyżej, ale pełna funkcjonalność Nivomatów jest zachowana.
Będę szukać dzięki
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Volvo 940 Turbo 1991
też taki usłyszałem. Szła młoda para, dziunia do męża : " oooo taki chcę! Taki mi kup!"dom?n pisze:Zapiszę sobie w kalendarzu: dziś dostałem pierwszą ofertę "nie chce pan sprzedać tego wozu?" od gościa w prawie nowym A6.
Aż moja mama, która to też słyszała: " było im sprzedać..."
1 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Volvo 940 Turbo 1991
Ale czy sprężyny do nivo były też różne rodzaje?dom?n pisze: Musisz mieć też sprężyny dedykowane do nivomatów, z reguły ciensze niż te do zwykłych amorów.
Jak coś, leżą mi sprężyny do nivo z klekota, bo tam wymieniałem nivo na zwykłe amory. W obecnym jest novo i pewno te sprężyny zachowam na wypadek "w", ale gdyby ktoś bardzo chciał to mogę ewentualnie odsprzedać.
Z innej beczki - jak pytałem niedawno o sprężyny twarde Kayaba "heavy duty" jakie z 10 lat temu założyłem do klekota, to się okazuje że dziś już niedostępne. Swoją drogą, nie wiem czy to kwestia masy przodu i z tego co wiem innych sprężyn z przodu, ale klekota prowadziło mi się lepiej, pewniej, podczas gdy benzyniakiem bardziej buja. Tył na nivo bardziej komfortowy, aczkolwiek jak się już przyzwyczaiłem do tych "heavy duty" z tyłu to było całkiem ok. Wiadomo, nie tak ja na nivo, ale auto nie siadało bardzo.
P.S. Cyrylicę poczytałem. Akurat z cyrylicą mam do czynienia codziennie. Fajne volvo na kazachstańskich numerach
0 x