12.01.2022r. - przebieg 391235km
Nowy rok, stary grat no i jakiś dziwny ład
3 miesiące ciszy, mało nowości i zmian. Najważniejszy temat czyli zawieszenie dalej czeka na swoją kolej (i narzędzia), jakieś drobiazgi pojawiają się na tapecie (a jeszcze inne znikają jako zysk
).
- DSC_6983.JPG (391.73 KiB) Przejrzano 2478 razy
Koniec października obfitował w tematy nagłośnieniowe, szumiące od pewnego czasu CR-603 niestety uległo zwęgleniu (doszło do zwarcia pod wpływem drżącej ręki...
). Szybkie przeszukanie portali aukcyjnych i wypatrzenie CR-306X (AVI) za całe 50zł z przesyłką
Radio służyło jako nagłośnienie garażu, brakowało w nim całego frontu. Na moje szczęście lata temu wylicytowałem CR-3030 (także zwęglone pod wpływem nieudolnych napraw). Małe porównanie, trochę pracy i z dwóch powstała hybryda z ukrytą opcją za obudową
Dodatkowo z pomocą przyszedł Dominik podpowiadając który przewód w przypadku Volvo jest zasilaniem (kompletnie nieintuicyjna sprawa) co rozwiązało problem z podświetleniem! Radio śmiga aż miło, odbiera kanały a magnetofon połyka kasety jedną po drugiej
Przy okazji rozwiązał się problem z drutowaną ramką z Blaupunkta do 603-ki
- DSC_6945.JPG (394.61 KiB) Przejrzano 2478 razy
- DSC_6963.JPG (442.32 KiB) Przejrzano 2478 razy
Całkowitym przypadkiem znalazłem na ebay wzmacniacz dedykowany do radia CR-3030, konkretnie HA-6115
Chwilę trwało nim dotarł z USA, jednak na fajnie dodatki warto poczekać! Teraz tylko znaleźć głośniki fabryczne na tył i zestaw można montować w fabrycznych miejscach!
- DSC_7019.JPG (371.22 KiB) Przejrzano 2478 razy
Mój powrót do Krakowa niejako zbiegł się z pierwszymi mocnymi mrozami, na moje szczęście padło na klasyczny temat w każdym samochodzie przy ujemnych temperaturach. Kilkuletni akumulator Fireball się poddał (był w samochodzie podczas zakupu, co przeżył w trakcie drutowania, remontu blacharskiego i jazdy bez pełnego ładowania (patrz post wyżej) - wie tylko on sam). Korzystając z opinii podjechałem do firmy "Auto Gigant" w Krakowie. Zostałem tam obsłużony w 5 minut (!), sprawdzony został stary akumulator (jakieś 20% sprawności), dobrany nowy i większy (także Fireball) a następnie zamontowany. Cała przyjemność to koszt 230zł, do teraz nie było z nim żadnego problemu!
- DSC_7106.JPG (392.73 KiB) Przejrzano 2478 razy
Przerywnik zimowy!
- DSC_7129.JPG (436.4 KiB) Przejrzano 2478 razy
Korzystając z kontaktów w UK, zakupiłem kilka drobiazgów - wśród nich znalazła się lampka Hella pod maskę (odnowiona wedle wskazówek Adama
- czeka jak wiele innych rzeczy na montaż), zegarek ciśnienia oleju 0-5bar oraz sam czujnik.
- DSC_7136.JPG (378.11 KiB) Przejrzano 2478 razy
Tropiąc od pół roku lekkie falowanie zakupiłem ostatni brakujący element układanki pod tytułem "układ zapłonowy", cewkę Bosch 0221122334 - niestety nie rozwiązało to tematu. Aktualnie składam się ku ostatniemu miejscu bez mojej interwencji, 30 letnie uszczelki kolektora wydechowego (?). Tak czy siak poczynając od akumulatora, cewki, przewodów WN, kopułki, palca oraz świec cały układ zapłonowy jest nowy!
- DSC_7143.JPG (351.23 KiB) Przejrzano 2478 razy
Plany na przyszłość dalej niezmienne: zakupić sprzęt i zmienić całe zawieszenie!
- DSC_7163.JPG (431.85 KiB) Przejrzano 2478 razy