To stary dobry lakier rozcieńczalnikowy, weźmie na klatę 10x tyle co nowe eko lakiery wodne, na bank wyjdzie lusterko przy dobrej polercegruszka2 pisze:Oj obawiam się że nie będzie
940 GLT 16V
Re: 940 GLT 16V
0 x
Re: 940 GLT 16V
Bylo by fajnie, ale obawiam się że będzie ciężko.
Stojąc pod wiatą coś kapało na auto i przez zaniedbanie wgryzło sie w lakier.
Są dwa takie drastyczne miejsca i to w mordeczkę akurat nad przednią szybą.
Ale na pewno będzie lepiej niż w chwili obecnej.
Ale grunt że na zdjęciach wygląda ekstra
Stojąc pod wiatą coś kapało na auto i przez zaniedbanie wgryzło sie w lakier.
Są dwa takie drastyczne miejsca i to w mordeczkę akurat nad przednią szybą.
Ale na pewno będzie lepiej niż w chwili obecnej.
Ale grunt że na zdjęciach wygląda ekstra
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: 940 GLT 16V
Zobaczysz, dobra chemia i nie będzie śladu, sam usunąłem ręcznie z golfa wżery po bocianich bobkach taką pastą:gruszka2 pisze:Bylo by fajnie, ale obawiam się że będzie ciężko.
Stojąc pod wiatą coś kapało na auto i przez zaniedbanie wgryzło sie w lakier.
Są dwa takie drastyczne miejsca i to w mordeczkę akurat nad przednią szybą.
Ale na pewno będzie lepiej niż w chwili obecnej.
Ale grunt że na zdjęciach wygląda ekstra
https://galonoleje.pl/pasty-i-mleczka-d ... 8GEALw_wcB
Pasta Tempo nie dawała rady a to zrobiło robotę, a co dopiero jakby mechancznie tym podziałać.
0 x
Re: 940 GLT 16V
Dzięki! A powiedz jak z dojściem do niego? Duzo roboty z wymianą?Mitek91 pisze:Intercars, bosch nr części 0 261 231 046erni35 pisze:Możesz się pochwalić gdzie i jaki czujnik spalania stukowego kupiłeś? Muszę to samo wymienić w moim B234F
0 x
Re: 940 GLT 16V
Dojście jest takie sobie, ja dałem radę od góry tylko zrzuciłem rurę dolotową z opaską przy przepustnicy, rurę z odmy i płaskim z grzechotką uwolniłem stary czujnik. Najgorzej tylko podejść póżniej dynamometrycznym do dokręcenia, jeśli chce się zrobić książkowo, ale jest to wykonalne, jak nie przeszkadza Ci poobcieranie sobie łap. Mi to zajeło 40 minut w sumie.erni35 pisze:Dzięki! A powiedz jak z dojściem do niego? Duzo roboty z wymianą?Mitek91 pisze:Intercars, bosch nr części 0 261 231 046erni35 pisze:Możesz się pochwalić gdzie i jaki czujnik spalania stukowego kupiłeś? Muszę to samo wymienić w moim B234F
A po czym wnosisz że u Ciebie do wymiany jest czujnik spalania stukowego?
0 x
Re: 940 GLT 16V
Nierówna praca silnika. Obstawiam właśnie EPS bo już prawie wszystkie inne rzeczy wymieniłemMitek91 pisze:Dojście jest takie sobie, ja dałem radę od góry tylko zrzuciłem rurę dolotową z opaską przy przepustnicy, rurę z odmy i płaskim z grzechotką uwolniłem stary czujnik. Najgorzej tylko podejść póżniej dynamometrycznym do dokręcenia, jeśli chce się zrobić książkowo, ale jest to wykonalne, jak nie przeszkadza Ci poobcieranie sobie łap. Mi to zajeło 40 minut w sumie.erni35 pisze:Dzięki! A powiedz jak z dojściem do niego? Duzo roboty z wymianą?Mitek91 pisze: Intercars, bosch nr części 0 261 231 046
A po czym wnosisz że u Ciebie do wymiany jest czujnik spalania stukowego?
0 x
Re: 940 GLT 16V
Mitek91 Dzięki spróbujemy tego cuda.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: 940 GLT 16V
A wyrzuca Ci jakiś błąd na desce? U mnie wywalało lampke Lambdy i wyrzucało błąd migowy tego czujnika.erni35 pisze:Nierówna praca silnika. Obstawiam właśnie EPS bo już prawie wszystkie inne rzeczy wymieniłem
Możesz spróbować jeszcze podpiąć maszynę dymną do dolotu albo probować z e-papierosem, u mnie tak wyszło kilka nieszczelności.
Mogę Ci pożyczyć warsztatowy generator dymu jeśli chcesz zrobić taki test.
0 x
Re: 940 GLT 16V
Fabryczne głośniki miały już spękane membrany i pierdziały dlatego dzisiaj wrzuciłem komplet nowych głośników na przód i tył- Alpine SXE-1325S:
A po założeniu maskownic wyglądaja tak, nie rzucają się zupełnie w oczy: Nie jestem audiofilem, mega różnicy nie ma, ale grają czyściej i bez pierdów więc jest git.
Z dystansami wszystko pasuje bez problemów, 10 min roboty z wkrętarką na cały samochód, został mi jeden komplet dystansów, bo jednak na tył nie były potrzebne, więc jak ktoś planuje też podmiankę mogę się pozbyć
Nie zastanawiałem się za bardzo nad wyborem, po prostu podeszło mi Alpine, bo prawdopodobnie od Alpine jest ori radio.A po założeniu maskownic wyglądaja tak, nie rzucają się zupełnie w oczy: Nie jestem audiofilem, mega różnicy nie ma, ale grają czyściej i bez pierdów więc jest git.
Z dystansami wszystko pasuje bez problemów, 10 min roboty z wkrętarką na cały samochód, został mi jeden komplet dystansów, bo jednak na tył nie były potrzebne, więc jak ktoś planuje też podmiankę mogę się pozbyć
0 x
Re: 940 GLT 16V
Po leżakowaniu w garażowym czyśccu do łask wrócił podłokietnik z uchwytami na kubek. Obszył mi go skórą fachowiec od kierownic, kolor dobrany całkiem spoko. "Zacieśniłem" trochę mechanizm szufaldek, za mocowanie do konsoli użyłem przyciętego, szrotowego podłokietnika, dzieki temu leży na konsoli tak jak trzeba. Łokieć leży teraz troszkę wyżej, ale symetrycznie z podparciem w drzwiach, więc kwestia przyzwyczajenia do większej buły między fotelami.
- Załączniki
-
- 20221015_145921.jpg (972.19 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20221015_145945.jpg (976.33 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20221015_145950.jpg (972.78 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20221015_150007.jpg (976.22 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20221015_151643.jpg (976.4 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20221015_145909.jpg (972.73 KiB) Przejrzano 348 razy
3 x