To zależy jaka wersję LH-jetronica masz w aucie. Jak LH2.4 to można użyć oryginalnych kompów, są do nich chipy z programem, można się bawic. Jeśli masz LH2.2 to jest to dziś ślepa uliczka, raczej bym zbierał kasę na kompa typu easyecu lub podobnego.BASSRIDE pisze:Zdecydowałem się jednak na zakup B230ft
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.
Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
xjtdi pisze:To zależy jaka wersję LH-jetronica masz w aucie. Jak LH2.4 to można użyć oryginalnych kompów, są do nich chipy z programem, można się bawic. Jeśli masz LH2.2 to jest to dziś ślepa uliczka, raczej bym zbierał kasę na kompa typu easyecu lub podobnego.BASSRIDE pisze:Zdecydowałem się jednak na zakup B230ft
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.
Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
Mam 2.4, goldbox już zakupiony i nawet zawirusowany czeka w pudełku aż uporam się z remontem silnika
1 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
W moim B230ft nie ma natrysku na denka tłoków.
Wg moich obliczeń operacja dołożenia dysz powinna kosztować jakieś 300 zł. Rozważam taką opcję. Teraz jest dobry moment bo blok ogołocony ze wszystkiego odpoczywa na stojaku czekając na tloki
Pytanie: Jest sens się w to bawić? Czy w daily które nie będzie jakoś mega śrubowane z mocami gra warta zachodu?
Wg moich obliczeń operacja dołożenia dysz powinna kosztować jakieś 300 zł. Rozważam taką opcję. Teraz jest dobry moment bo blok ogołocony ze wszystkiego odpoczywa na stojaku czekając na tloki
Pytanie: Jest sens się w to bawić? Czy w daily które nie będzie jakoś mega śrubowane z mocami gra warta zachodu?
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
jest sens, bo apetyt rośnie w miarę modzenia a lepszej okazji niz teraz kiedy masz goły blok na stojaku nie bedzie...BASSRIDE pisze:W moim B230ft nie ma natrysku na denka tłoków.
Wg moich obliczeń operacja dołożenia dysz powinna kosztować jakieś 300 zł. Rozważam taką opcję. Teraz jest dobry moment bo blok ogołocony ze wszystkiego odpoczywa na stojaku czekając na tloki
Pytanie: Jest sens się w to bawić? Czy w daily które nie będzie jakoś mega śrubowane z mocami gra warta zachodu?
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Jak mawia pewien profesor: tłoki będą zadowolone
Ale czy przy doładowaniu nie przekraczającym bara ma to sens?
Ale czy przy doładowaniu nie przekraczającym bara ma to sens?
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Zapytaj niejakiego Kiviego, gość ma zmodzone 740 turbo, kto jak kto ale on bedzie wiedział czy ma to sens.BASSRIDE pisze:Jak mawia pewien profesor: tłoki będą zadowolone
Ale czy przy doładowaniu nie przekraczającym bara ma to sens?
Bo tak na logike, jesli masz dysze z demontażu lub wiesz gdzie kupić nowe to cała ta modyfikacja to nawiercenie 4 otworów w magistrali olejowej i nagwintowanie tych otworów gwintownikiem...
Gdyby z jakiejś przyczyny chcieć lub musieć to zrobić w silniku który już jest w aucie, no to rozbierania jest sporo, ale jeśli masz goły blok na stole, przemyśl sam...
2 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Zawsze ma sens, koszt niewielki,jak nie dojdzie do swapu (90% przypadków) będzie ktoś miał gotowca:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F