Volvo 940 Turbo 1991

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Eeee na dziennym powinno byc 404 ;-) (ale nie for biden) ale i tak licznik wskazuje na 240 :-) czyli sprzedaj mi 940 :mrgreen: :lol:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Sinuspi pisze:Eeee na dziennym powinno byc 404 ;-) (ale nie for biden) ale i tak licznik wskazuje na 240 :-) czyli sprzedaj mi 940 :mrgreen: :lol:
Nie bo mi.
1 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3046
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

:arrow: Czy dwa regały Ikea Billy o wysokości 202cm wchodzą do 940? Tak
:arrow: Czy kierowca ledwo się zmieści i prawie ociera zębami o kierownicę? Również tak.
:arrow: Czy to bezpieczny pomysł? Nie.
:arrow: Czy to to w ogóle ważne, skoro trzeba przewieźć dwa regały? Również nie.

Obrazek
Czy trzeba było te regały po prostu rozebrać przed przewozem? Może tak, ale komu by się chciało.
7 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1239
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

dom?n pisze::arrow: Czy dwa regały Ikea Billy o wysokości 202cm wchodzą do 940? Tak
:arrow: Czy kierowca ledwo się zmieści i prawie ociera zębami o kierownicę? Również tak.
:arrow: Czy to bezpieczny pomysł? Nie.
:arrow: Czy to to w ogóle ważne, skoro trzeba przewieźć dwa regały? Również nie.

Obrazek
Czy trzeba było te regały po prostu rozebrać przed przewozem? Może tak, ale komu by się chciało.
No i tutaj zabrakło bagażnika dachowego na drugi :D
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1283
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Maciek4530 pisze: No i tutaj zabrakło bagażnika dachowego na drugi :D
No bagażnik to na trzeci. I czwarty.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

bnw pisze:
Maciek4530 pisze: No i tutaj zabrakło bagażnika dachowego na drugi :D
No bagażnik to na trzeci. I czwarty.
dokładnie, ja jak kupowałem wełnę na ocieplenie poddasza do miałem taki patent, że do środka nawciskałem ile się dało a na dachu na bagażniku miałem dwie dechy trochę dłuższe od dachu i na nich spokojnie mocowałem 12 rolek wełny w dwóch warstwach po 6sztuk. Wygladało to całkiem sympatycznie, jechało się całkiem spoko tyle, że prędkości wiekszej niz 50-60km/h nie rozwjałem z względów bezpieczeństwa.
1 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

dom?n pisze::arrow: Czy dwa regały Ikea Billy o wysokości 202cm wchodzą do 940? Tak
:arrow: Czy kierowca ledwo się zmieści i prawie ociera zębami o kierownicę? Również tak.
:arrow: Czy to bezpieczny pomysł? Nie.
:arrow: Czy to to w ogóle ważne, skoro trzeba przewieźć dwa regały? Również nie.

Obrazek
Czy trzeba było te regały po prostu rozebrać przed przewozem? Może tak, ale komu by się chciało.
co jak co, ale są to pakowne auta :D


Tak trochę w temacie transportu gratów / bagażników dachowych, kiedyś miałem taką misję transportową:

Obrazek

5metrów, 80kg.

Często po grupach przewijają się foty volvorwd z ciekawymi pakunkami, może spoko byłby taki temat na naszym forum? ;)

(sorry za śmiecenie w wątku)
2 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Niveaumaten daja radę, siłowniki trzymają i jakiś Trol za kółkiem tesz ;) ;) :)
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3046
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Nivo to najsensowniejszy bajer w tym aucie. Aż myślę, żeby kupić jeden komplet na zapas jak się trafi.
re5pect pisze:Często po grupach przewijają się foty volvorwd z ciekawymi pakunkami, może spoko byłby taki temat na naszym forum? ;)
Zakładaj, coś mam do dorzucenia :)
2 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 940 Turbo 1991

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

A tempakomat ? plugIN :mrgreen:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ