144 1973 Francesca
Re: 144 1973 Francesca
Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
2 x
Re: 144 1973 Francesca
A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 144 1973 Francesca
2.3 turbojinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
Nie zastanawiałbym się
0 x
Re: 144 1973 Francesca
Nie nie, jeśli się bawić, to tylko w modyfikacje oryginalnego pieca w elementy z epoki - Stage I albo Stage II Volvo Competition Service
2 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: 144 1973 Francesca
I to jest dobre podejście! A nie swapy na jedno i to samojinx pisze:Nie nie, jeśli się bawić, to tylko w modyfikacje oryginalnego pieca w elementy z epoki - Stage I albo Stage II Volvo Competition Service
0 x
Re: 144 1973 Francesca
Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo
1 x
Re: 144 1973 Francesca
A ja bym chętnie poczytał o tuningu takiego b20, właśnie jedzie do mnie ze Szwecji taki piec i bardzo jestem ciekawy co mógłbym w nim dlubnąć żeby Pan Swensson był żwawszy
sambo pisze:Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze:A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?sambo pisze:Wygląda na to, że następnym krokiem mogłoby być dopasowanie układu napędowego do zegarów;)
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo
1 x
Re: 144 1973 Francesca
Żeliwny dziadek na sterydach. Najszybciej i najnowocześniej wstaw silnik elektryczny a piec jako generator prąduBASSRIDE pisze:A ja bym chętnie poczytał o tuningu takiego b20, właśnie jedzie do mnie ze Szwecji taki piec i bardzo jestem ciekawy co mógłbym w nim dlubnąć żeby Pan Swensson był żwawszy
sambo pisze:Proponuję na początek wałek D lub K i jakiś układ zapłonu elektroniczny.jinx pisze: A co proponujesz? Poza podwójnym gaźnikiem?
Podwójny gaźnik i wydech pewnie też, ale B20 tuning w internetach to temat rzeka więc nie będę przynudzał.
Wesołych Świąt
Sambo
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 144 1973 Francesca
Możliwe że mógłbym zdobyć kompletny zestaw gaźnikow SU do volvo sport. Dwa osobne kolektory, aluminiowy i zeliwny , duża oslona na nie , kompletne gaźniki SU i ciegna do nich. Cały zestaw.
Daj znać czy Cię to interesuje
Daj znać czy Cię to interesuje
- Załączniki
-
- Resized_20240120_120040.jpeg (54.29 KiB) Przejrzano 469 razy
-
- Resized_20240120_120049.jpeg (234.25 KiB) Przejrzano 469 razy
1 x