Volvo 240 GLT 1990
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Nareszcie kurde. Chyba już ponad rok temu kupiłem ramkę do EQ od Świtala i co nie kupiłem equalizera, to nie pasował. Już zacząłem wątpić czy to na pewno do tego. Teraz mam ten docelowy, najpóźniejszy i z największymi możliwościami regulacji, i łiiiiiiiiiiiii, pasuje idealnie!
Co gorsza - kupiłem jeszcze jeden
Ten akurat ma miejsce na dwie kasety magnetofonowe i, jeśli dobrze rozumiem, pogłos ukryty pod nazwą sound effector.
I NADAL nie mam żadnego radia które by chciało z tym zadziałać!
Gdyby ktoś wyrażał chęć nabycia któregoś EQ niech da znać. Poza EQ-611 każdy jest do wzięcia. Muszę sfinansować sobie zakup radia i ramki do niego.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Operacja klima rozpoczęta:
Pewnie nie uda się jej uruchomić od razu, ale wszystkie flaki będą już w GLT i poczekają jeszcze parę tygodni na napływ finansów. Ponieważ moje umiejętności kończą się na prostych tematach zrzuciłem obie deski rozdzielcze i reszta jest w rękach moich panów mechaników - oni nie będą szukać tajemniczych śrubek, a ja zdążę do piątku kiedy wyjeżdżamy na rajd pojazdów zabytkowych do Mogilna Gdyby ktoś potrzebował kiedyś pomocy w zrzucaniu dechy bardzo polecam ten poradnik na cleanflametrap.com. Jedyna niespodzianka to fakt, że w roczniku '93 nie ma tajemniczej śrubki pod listwą ozdobną na wysokości (szerokości?) zapalniczki. Pierwsza decha zajęła ~1,5 godziny, druga 51 minut mimo faktu, że trzeba było się jeszcze bawić z radiem i dodatkowymi wskaźnikami. W drugą stronę może nie być tak różowo
Przy okazji znalazłem samotną wtyczkę do której nic nie mam podpięte - co to i od czego? Wychodzi z wiązki na mniej więcej na wysokości zegarów i leżała luzem gdzieś za nawiewem na lewą rękę kierowcy. Mam to w GLT ('90), nie ma tego w Rupieciu ('93).
Pewnie nie uda się jej uruchomić od razu, ale wszystkie flaki będą już w GLT i poczekają jeszcze parę tygodni na napływ finansów. Ponieważ moje umiejętności kończą się na prostych tematach zrzuciłem obie deski rozdzielcze i reszta jest w rękach moich panów mechaników - oni nie będą szukać tajemniczych śrubek, a ja zdążę do piątku kiedy wyjeżdżamy na rajd pojazdów zabytkowych do Mogilna Gdyby ktoś potrzebował kiedyś pomocy w zrzucaniu dechy bardzo polecam ten poradnik na cleanflametrap.com. Jedyna niespodzianka to fakt, że w roczniku '93 nie ma tajemniczej śrubki pod listwą ozdobną na wysokości (szerokości?) zapalniczki. Pierwsza decha zajęła ~1,5 godziny, druga 51 minut mimo faktu, że trzeba było się jeszcze bawić z radiem i dodatkowymi wskaźnikami. W drugą stronę może nie być tak różowo
Przy okazji znalazłem samotną wtyczkę do której nic nie mam podpięte - co to i od czego? Wychodzi z wiązki na mniej więcej na wysokości zegarów i leżała luzem gdzieś za nawiewem na lewą rękę kierowcy. Mam to w GLT ('90), nie ma tego w Rupieciu ('93).
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Ten Twój wygląda jakby zasługiwał na demobilizację. Udało się go wyratować?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GLT 1990
Należy Ci się tytułu fanatyka nagłośnienia w cegle Chętnie posłucham kiedyś tego zestawu na żywo
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Na razie będzie to wyglądało tak:
- jako jednostkę centralną obrałem radio CR-702
- z przodu dwudrożne głośniki HT-204 (pięciocalowe)
- z tyłu dwudrożne HT-168 (czterocalowe)
- napędzi to wzmacniacz HA-4111 (4x20W)
- a na koniec wspomniany wyżej equalizer EQ-611
- brakuje w tym zestawie tweeterów HT-164 na które ostrzę sobie zęby, ale są rzadkie i drogie
Jak uda się to złożyć do kupy i zadziała, to fajnie. Ale to raczej nie ma prawa zadziałać doskonale, najwyżej dobrze, podejrzewam że pojeżdżę trochę czasu i zacznę szukać sensowniejszych głośników bo spodziewam się że to one zrobią największą różnicę.
O małego słonia kupiłem sobie jeszcze taki dynks:
Trójdrożne głośniki w tylną półkę 744/764. Ale o ile w sedanie jest na to sensowne miejsce, to w kombi nie wiem gdzie bym to zamontował, a koniec końców okazało się, że gość nie chce mi ich wysłać z USA do PL. Stwierdziłem też że wolę wyremontować hamulce niż kupować kolejne flaki przed usłyszeniem obecnego zestawu
Jeśli komuś wala się oryginalna ramka radia na górę to chętnie ją odkupię!
- jako jednostkę centralną obrałem radio CR-702
- z przodu dwudrożne głośniki HT-204 (pięciocalowe)
- z tyłu dwudrożne HT-168 (czterocalowe)
- napędzi to wzmacniacz HA-4111 (4x20W)
- a na koniec wspomniany wyżej equalizer EQ-611
- brakuje w tym zestawie tweeterów HT-164 na które ostrzę sobie zęby, ale są rzadkie i drogie
Jak uda się to złożyć do kupy i zadziała, to fajnie. Ale to raczej nie ma prawa zadziałać doskonale, najwyżej dobrze, podejrzewam że pojeżdżę trochę czasu i zacznę szukać sensowniejszych głośników bo spodziewam się że to one zrobią największą różnicę.
O małego słonia kupiłem sobie jeszcze taki dynks:
Trójdrożne głośniki w tylną półkę 744/764. Ale o ile w sedanie jest na to sensowne miejsce, to w kombi nie wiem gdzie bym to zamontował, a koniec końców okazało się, że gość nie chce mi ich wysłać z USA do PL. Stwierdziłem też że wolę wyremontować hamulce niż kupować kolejne flaki przed usłyszeniem obecnego zestawu
Jeśli komuś wala się oryginalna ramka radia na górę to chętnie ją odkupię!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Tak się wygina żelazo!
Wróciliśmy właśnie z XI Rajdu Weteranów Szos w Mogilnie. Ja cię chrzanię jak tam było zajebiście. Strasznie niecegłowa impreza, może byśmy to zmienili, co? Na kilku próbach sprawnościowych wyprzedziliśmy konkurencję o parę długości, między innymi dzięki promieniowi skrętu 240. Oczywiście zgodnie z tradycją spaliśmy w bagażniku na dmuchanym materacu, było wygodnie jak cholera chociaż gdybyśmy mieli 245 Express to byłoby jeszcze lepiej
Mogileńska ekipa daje radę bardzo bardzo, a okolice są przepiękne. Pomysł wrześniowego zlotu właśnie tam to zajebista opcja!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GLT 1990
Pięknie! jak ja lubię takie wrzuty!
My to wiemydom?n pisze:Mogileńska ekipa daje radę bardzo bardzo, a okolice są przepiękne. Pomysł wrześniowego zlotu właśnie tam to zajebista opcja!
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Ostatnio szwankuje mi licznik kilometrów, więc szpulka nawija się trochę wolniej, ale na pewno niedawno stuknęło pierwsze 10 tysięcy za mojej kadencji.
To jest doskonały wóz i dobrze że go kupiłem.
To jest doskonały wóz i dobrze że go kupiłem.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GLT 1990
A chętnych kilku na niego na pewno było
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem