Volvo 240 Turbo Evolution

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 621
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Fotele z Imprezy Wrx po 2004r.
0 x
grzesiekosmos
Posty: 760
Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grzesiekosmos »

Panie ja nie wiedziałem że tam taka podsufitka siedzi brzydka :mrgreen: mogłem zamówić więcej materiału i dla ciebie trzeba to zmienić szybko na czarną aby do deski siadło :!: :mrgreen:
0 x
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 621
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Brzydka jest to fakt, ale sprawa nie jest taka prosta jak w 940 gdzie jest obita dykta i można ją ponownie obkleić, bo dwusety mają materiał rozpięty na drutach.

Były w ogóle oryginalne czarne podsufitki w dwusetach?
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3054
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

W Turbo.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Turbo 245 też?
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3054
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sam nie wiem. Niektóre zdjęcia fabryczne mówią że nie (np. to). Ale 244 i 242 na pewno:

Obrazek
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 621
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Jest od dłuższego czasu pomysł żeby zrobić wydmuszkę ale wtedy to i audio musi polecieć i pewnie będzie można się bawić w echo w środku także może to być uciążliwe.
0 x
jajacek
Posty: 307
Rejestracja: 02 października 2014, 23:34
Lokalizacja: warszawa/grochów

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jajacek »

kemizo.
a nie myślałeś nad sprzęgłem hydraulicznym z 940? tam nie ma co się urywać.
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 621
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Jeżdżę teraz Paździochem ze sprzęgłem hydraulicznym i zdecydowanie jest to jedna z rzeczy do zrobienia w dwusecie, choć linka ma tą zaletę ze można regulować kiedy zbiera.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3054
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 Turbo Evolution

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Skrajne temperatury mogą być też wtedy bardziej upierdliwe :mrgreen:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ