Volvo 740 Turbo Stal
Re: Volvo 740 Turbo Stal
No nie zniechęcisz Wiary Każdy pretekst dobry. A żeby nie było kolorowo to niestety jest to piątek 15 czerwca. Data jak data, dla nas szczególna ale piątek dla Was to pewnie dzień pracy i dojazd może być kłopotliwy.
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Piątek przed rozpoczęciem sesji, myślę że dzień przerwy od nauki się przyda
1 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Sorry, przegapiłem twój wpis. Felgi są używane. Nowe widziałem na allegro ale raczej chińczyki i w czarnym kolorze:sqbn pisze:Joem kupowałeś nowe? W jakiej cenie komplet takich replik?
http://allegro.pl/felgi-17-5x108-r-desi ... ml#thumb/4
Tu masz IPD.
https://www.ipdusa.com/products/4909/11 ... per-silver
Podobno są (przynajmniej były) z ET20 a wtedy unikniemy bolesnego wydatku na dystanse:
https://www.oudevolvo.nl/blog/2013/11/0 ... volvo-940/
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Nawet mam wolne wtedy
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Bardzo mądra DziewczynaJoeM pisze:Ślub będzie w naszych rodzinnych stronach czyli 150 km od obecnego miejsca zamieszkania Na ślubie nie miało być Volvo. Jednak Aga uparła się że chce jechać 245
Czekam/y na foto
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
W marcu zainstalowałem tarcz turbo i radyjko
Ostatnio zabrałem się za tylne hamulce. Miałem kupić polecane ale znaleźć takie tarcze, klocki i szczeki w jednym sklepie za rozsądne pieniądze jest bardzo trudne. Dlatego kupiłem tańsze zaufane ATE
Po zmianie tarcz zaczęło coś dzwonić na dziurach. Okazało się że tarcz jest luźna. Dystanse na tyle miały otwory zbyt ciasne i nie chowały się w nich kołnierze szpilek. Szybkie rozwiercenie kamieniem otworu do uzyskania delikatnego stożka wewnętrznego i problem rozwiązany. Śmieszne jest to że wcześniej na starej tarczy nie było takiego luzu a tylko po paru dniach intensywne szorowanie co wskazywało na koniec klocków które rzeczywiście już umierały jednak tarcze jeszcze były bardzo przyzwoite. Możliwe że stare tarcze przez rdze i bardzo mocne dokręcenie (były doje..ne) nie latały.
Ostatnio zabrałem się za tylne hamulce. Miałem kupić polecane ale znaleźć takie tarcze, klocki i szczeki w jednym sklepie za rozsądne pieniądze jest bardzo trudne. Dlatego kupiłem tańsze zaufane ATE
Po zmianie tarcz zaczęło coś dzwonić na dziurach. Okazało się że tarcz jest luźna. Dystanse na tyle miały otwory zbyt ciasne i nie chowały się w nich kołnierze szpilek. Szybkie rozwiercenie kamieniem otworu do uzyskania delikatnego stożka wewnętrznego i problem rozwiązany. Śmieszne jest to że wcześniej na starej tarczy nie było takiego luzu a tylko po paru dniach intensywne szorowanie co wskazywało na koniec klocków które rzeczywiście już umierały jednak tarcze jeszcze były bardzo przyzwoite. Możliwe że stare tarcze przez rdze i bardzo mocne dokręcenie (były doje..ne) nie latały.
Ostatnio zmieniony 15 kwietnia 2018, 12:30 przez JoeM, łącznie zmieniany 3 razy.
2 x