Zginą zdjecia - serwer je usunie a Twoja informacja zostanie niepełna.Milco pisze:Co masz na myśli?Sinuspi pisze:Tyle, ze zdjęcia za kilka tygodni / miesięcy znikną
Volvo 960 2.0 16v turbo
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Aha. A który serwer?Sinuspi pisze:Zginą zdjecia - serwer je usunie a Twoja informacja zostanie niepełna.Milco pisze:Co masz na myśli?Sinuspi pisze:Tyle, ze zdjęcia za kilka tygodni / miesięcy znikną
Podeślesz linka do tej informacji?
Nie ma mnie tu co dziennie i możliwe, że mi umknęło.
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Niebawem wleci nowy olej.
Coś tam luźno myślałem o zmianie i trochę poczytałem z tej okazji.
Jednak zostaję przy tym, co jest
Coś tam luźno myślałem o zmianie i trochę poczytałem z tej okazji.
Jednak zostaję przy tym, co jest
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Dzięki Waszej nowoczesnej technologii produkujecie olej dzięki któremu moje drzwi od stodoły otwierają się na prawdę dobrze !Milco pisze:Niebawem wleci nowy olej.
Coś tam luźno myślałem o zmianie i trochę poczytałem z tej okazji.
Jednak zostaję przy tym, co jest
AE8852F7-E21D-44E3-9280-F45AB8AB889D.jpeg
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Dawno nic nie wrzucałem z zewnątrz.
No to malutki up, że autko istnieje i ma się dobrze
No to malutki up, że autko istnieje i ma się dobrze
7 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Nagrałem sobie videło.
Ogólnie to chciałem zobaczyć, czy dymi po rozgrzaniu i jak brzmi przy dodaniu gazu, tam z tyłu.
Przed naprawą zawsze puszczał lekkiego dymka przy dodaniu gazu, a nawet na jałowym coś tam leciało. Myślałem, że to norma.
Rano, gdy jest zimny i temperatura niska na zewnątrz, wiadomo, że w wydechu wilgoć i oczywiście coś tam wylatuje.
Natomiast na filmiku sytuacja z silnikiem rozgrzanym po przejażdżce.
Ogólnie to chciałem zobaczyć, czy dymi po rozgrzaniu i jak brzmi przy dodaniu gazu, tam z tyłu.
Przed naprawą zawsze puszczał lekkiego dymka przy dodaniu gazu, a nawet na jałowym coś tam leciało. Myślałem, że to norma.
Rano, gdy jest zimny i temperatura niska na zewnątrz, wiadomo, że w wydechu wilgoć i oczywiście coś tam wylatuje.
Natomiast na filmiku sytuacja z silnikiem rozgrzanym po przejażdżce.
1 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Ale mu te Gemini siedzą. Kurde. Trochę zazdroszczę.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Warszawa Krasińskiego / 2019 rok
(na powiększeniu w przeglądarce widać naniesioną datę w kilku miejscach).
Znalezione dziś przypadkiem
(na powiększeniu w przeglądarce widać naniesioną datę w kilku miejscach).
Znalezione dziś przypadkiem
7 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Kilka news’ów:
Jakiś czas temu, niedługo po wymianie turbiny strzeliła mi rurka zasilania turbo olejem. W silniku miałem wtedy świeży olej, który miał przejechane może z kilkaset kilometrów i sobie niestety w większości wyleciał..
Stało się to podczas wieczornej przejażdżki, która…niestety skończyła się na lawecie. Na szczęście kulałem się wtedy 40/h i po prostu usłyszałem przez otwarty dach, że jest mało oleju. Od razu zjechałem na bok, wyłączyłem silnik i zobaczyłem pod autem wyciek.
Następnie samochód sporo stał, a ja szukałem rurki.
Okazało się, że nowa rurka zamiennik to koszt około 8 stówek..
Zdecydowałem się na zlecenie dorobienia / zakucia nowej w metalowym oplocie, co wyszło o wiele taniej.
Udało się to zrobić, co wcale nie było takie pewne że względu na małą ilość miejsca i specyficzne ukształtowanie. Tutaj za pomoc w ogarnięciu tematu dzięki dla Mateusza / saabauto.
No i co dalej? Od wymiany turbiny i rurki zrobiłem w ramach testowania z 1500 km nierzadko z gazem w podłodze. Spostrzeżenia - nie wziął nic oleju. Pod wozem sucho. Silnik suchy. I w zasadzie tyle.
Jestem bardzo zadowolony.
Na jesień prawdopodobnie jeszcze będę wymieniał sprzęgło, bo jeszcze tego nie ruszałem, a chyba się zbliża pora, oraz rozrusznik dam do regeneracji.
A tak poza tym…to chodzi mi po głowie nowsze daily (nie wiem czy Volvo), ale to jeszcze zobaczymy…
Czy 'złoty' ze mną zostanie? Jeszcze nie zdecydowałem…
2 x