242DL z Chicago
: 15 listopada 2016, 05:57
Witam,
Nazywam sie Artur i chcialbym wam zaprezentowac moje "cacko"
1984 Volvo 242DL, przebieg okolo 204000 mil,
Samochod zostal zakupiony w 2014 od innego forumowicza (turbobricks),
Jest to sztuka z Arizony, wiec rdzy na nim prawie nie uswiadczy, w dwoch miejscach sa male niedoskonalosci, ale wszystko zostanie naprawione przez zime.
W 2015 samochod zgasl mi na skrzyzowaniu i juz nie chcial odpalic po mimo macania, dotykania, klepania itd. wiec postanowilem ze bedzie to dobry czas na "male" modyfikacje i zaturbienie gadziny.
Owe modyfikacje to:
Silnik:
Fabryczne B23F z walkiem RSI Stage 2 Turbo,
Zielone wtryski z S60R,
K24 Turbo z S60R,
Intercooler 3" z 2.5" dolotami,
Komputer zaplonu i paliwa z chipami TLAO,
Zawieszenie:
Sprezyny 336 funtow z przodu z amortyzatorami Koni Race 8610-1437
Sprezyny 225 funtow z tylu z amortyzatorami Koni Race 30-5436
Pozostale:
Dyferencjal TrueTrac Eaton,
4 tloczkowe hamulce od Cadillaca,
Felgi od BMW E36 M3 "Contour"
Fotele kubelkowe Corbeau,
Napewno cos pominalem, ale ze zdjec napewno da sie wiekszosc wywnioskowac.
Zaraz po kupnie wygladal tak:
A teraz wyglada mniej wiecej tak z drobnymi zmianami:
I wydruk z hamowni na poczatek:
A teraz pora na zdjecia:
Initially I wanted to do a 5 cylinder swap, but convinced by some local members I decided to +T the good ol' B23F.
Nazywam sie Artur i chcialbym wam zaprezentowac moje "cacko"
1984 Volvo 242DL, przebieg okolo 204000 mil,
Samochod zostal zakupiony w 2014 od innego forumowicza (turbobricks),
Jest to sztuka z Arizony, wiec rdzy na nim prawie nie uswiadczy, w dwoch miejscach sa male niedoskonalosci, ale wszystko zostanie naprawione przez zime.
W 2015 samochod zgasl mi na skrzyzowaniu i juz nie chcial odpalic po mimo macania, dotykania, klepania itd. wiec postanowilem ze bedzie to dobry czas na "male" modyfikacje i zaturbienie gadziny.
Owe modyfikacje to:
Silnik:
Fabryczne B23F z walkiem RSI Stage 2 Turbo,
Zielone wtryski z S60R,
K24 Turbo z S60R,
Intercooler 3" z 2.5" dolotami,
Komputer zaplonu i paliwa z chipami TLAO,
Zawieszenie:
Sprezyny 336 funtow z przodu z amortyzatorami Koni Race 8610-1437
Sprezyny 225 funtow z tylu z amortyzatorami Koni Race 30-5436
Pozostale:
Dyferencjal TrueTrac Eaton,
4 tloczkowe hamulce od Cadillaca,
Felgi od BMW E36 M3 "Contour"
Fotele kubelkowe Corbeau,
Napewno cos pominalem, ale ze zdjec napewno da sie wiekszosc wywnioskowac.
Zaraz po kupnie wygladal tak:
A teraz wyglada mniej wiecej tak z drobnymi zmianami:
I wydruk z hamowni na poczatek:
A teraz pora na zdjecia:
Initially I wanted to do a 5 cylinder swap, but convinced by some local members I decided to +T the good ol' B23F.