Strona 1 z 3

242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 05:57
autor: elpress
Witam,

Nazywam sie Artur i chcialbym wam zaprezentowac moje "cacko"

1984 Volvo 242DL, przebieg okolo 204000 mil,

Samochod zostal zakupiony w 2014 od innego forumowicza (turbobricks),
Jest to sztuka z Arizony, wiec rdzy na nim prawie nie uswiadczy, w dwoch miejscach sa male niedoskonalosci, ale wszystko zostanie naprawione przez zime.

W 2015 samochod zgasl mi na skrzyzowaniu i juz nie chcial odpalic po mimo macania, dotykania, klepania itd. wiec postanowilem ze bedzie to dobry czas na "male" modyfikacje i zaturbienie gadziny.

Owe modyfikacje to:

Silnik:
Fabryczne B23F z walkiem RSI Stage 2 Turbo,
Zielone wtryski z S60R,
K24 Turbo z S60R,
Intercooler 3" z 2.5" dolotami,
Komputer zaplonu i paliwa z chipami TLAO,

Zawieszenie:
Sprezyny 336 funtow z przodu z amortyzatorami Koni Race 8610-1437
Sprezyny 225 funtow z tylu z amortyzatorami Koni Race 30-5436

Pozostale:

Dyferencjal TrueTrac Eaton,
4 tloczkowe hamulce od Cadillaca,
Felgi od BMW E36 M3 "Contour"
Fotele kubelkowe Corbeau,




Napewno cos pominalem, ale ze zdjec napewno da sie wiekszosc wywnioskowac.


Zaraz po kupnie wygladal tak:

Obrazek


A teraz wyglada mniej wiecej tak z drobnymi zmianami:

Obrazek




I wydruk z hamowni na poczatek:

Obrazek


A teraz pora na zdjecia:



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Initially I wanted to do a 5 cylinder swap, but convinced by some local members I decided to +T the good ol' B23F.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 07:17
autor: Mareek
Piękny wóz, za wyjątkiem kół z bmw.

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 08:35
autor: sambo
super kant! jakie masz przelozenie mostu?
A co do felg to Hydry lepiej pasowaly.
pozdrowienia
sambo

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 08:50
autor: JoeM
Wow :!: Bardzo fajny łoś. Felgi bmw nie koniecznie ;)

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 09:07
autor: wujek
Pięknie się patrzy na temat jak nie ma pitolenia a widać robotę. Pochwalam! Wspaniała sztuczka i na pewno coś tam sobie jedzie :)

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 09:07
autor: endriugto
A mi te felgi pasują, mają całkiem ciekawe ostre krawędzie. Generalnie nie lubię modyfikacji ale w tak dużym zakresie mi imponują.

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 09:10
autor: dom?n
Bardzo mi się podoba na tych kółkach. Ogólnie fajny wóz :)

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 10:05
autor: nckpol
a mnie ciekawi jak tam wpasowałeś te felgi z BMW? rzeźba w piaście? raczej z dystansem z zmiennym rozstawem by się te koło nie schowało w nadkole... no chyba że seria 200 ma aż tak mocno schowane koła w fabrycznej konfiguracji

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 10:49
autor: endriugto
Tak seria 200 ma fabrycznie mocno schowane koła a felgi bmw mają spore et więc dystans jak widać na zdjęciach się zmieścił :)

Re: 242DL z Chicago

: 15 listopada 2016, 14:17
autor: elpress
sambo pisze:super kant! jakie masz przelozenie mostu?
A co do felg to Hydry lepiej pasowaly.
pozdrowienia
sambo
3.31:1

Problem w tym ze Hydry nie mieszcza sie z tym hamulcem. A felgi BMW byly tania alternatywa w 17"