A może trochę ryżu pod maską?
https://www.google.pl/search?q=engine+t ... 52&dpr=3.5
Wysłane z telefonu.
Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
W Volvo 440 był taki oryginalnie.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Z damperem ciekawa koncepcja, warta rozważenia.
Tymczasem kolejne niezbędne elementy układanki zdobyte.
Pompa sprzęgła hydrauliczna:
Pedał do niej jednak kupię zamiast przerabiać obecny linkowy. Będzie prościej i bez zbędnej roboty.
Serwo z 16V, bardziej płaskie od obecnego. Przy nim jest jakaś szansa, że zmieści się kolektor ssący z T5. Zobaczymy.
Wtryski 630cc. Czeka je sprawdzenie na maszynie, bo mimo iż są nowe, to zanim je założymy chcę mieć pewność, że wszystkie pracują jednakowo.
W najbliższym czasie na warsztat idzie buda.
C.D.N.
Tymczasem kolejne niezbędne elementy układanki zdobyte.
Pompa sprzęgła hydrauliczna:
Pedał do niej jednak kupię zamiast przerabiać obecny linkowy. Będzie prościej i bez zbędnej roboty.
Serwo z 16V, bardziej płaskie od obecnego. Przy nim jest jakaś szansa, że zmieści się kolektor ssący z T5. Zobaczymy.
Wtryski 630cc. Czeka je sprawdzenie na maszynie, bo mimo iż są nowe, to zanim je założymy chcę mieć pewność, że wszystkie pracują jednakowo.
W najbliższym czasie na warsztat idzie buda.
C.D.N.
0 x
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Jak chcesz to lezy u mnie pedał pod hydrauliczne sprzegło
0 x
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Czytając takie tematy jaram się podobnie, jak kiedy za dzieciaka oglądałęm Twój Weekend
2 x
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Zgodnie z obietnicą oto i owe konkrety. Buda trafiła na warsztat.
Zdjęcie wykładziny w kabinie odsłoniło pewien mały niedostatek w poszyciu podłogi.
Niezażeni powyższym widokiem, z lekko szyderczymi uśmiechami zabraliśmy się za przygotowanie jamy brzusznej siedemsety pod przymiarki silnika. Została ona na wstępie pozbawiona wszelkich zbędnych wnętrzności oraz porządnie umyta, niemalże zdezynfekowana:
Następnie podmieniliśmy serwo na to z 16V. Zysk miejsca jest dokładnie taki o jaki chodziło.
Oryginalne:
Szesnastkowe:
Następnie przymiarka pieca z kolektorem ssącym - zostanie sporo miejsca na powiększenie plenum:
Silnik będzie maksymalnie cofnięty do grodzi, tak bardzo jak tylko pozwoli skrzynia. Wpłynie to nadzwyczaj pozytywnie na rozkład masy. Dzięki pionowemu usytuowaniu pieca w komorze zyskamy mnóstwo miejsca dla turbo. Tak to mniej-więcej będzie wyglądało:
Całość oczywiście pójdzie lekko do góry o grubość miski olejowej, której nie użyliśmy do przymiarki, bo pojechała na mały zabieg.
Ale powyższe zdjęcie obrazuje plan dość dobrze.
Wpadł jeszcze jeden racjonalizatorski pomysł: wzmocnienie dla flanszy turbo. Z jednej strony przyspawane do flanszy, z drugiej przykręcone do kolektora:
Zdjęcie wykładziny w kabinie odsłoniło pewien mały niedostatek w poszyciu podłogi.
Niezażeni powyższym widokiem, z lekko szyderczymi uśmiechami zabraliśmy się za przygotowanie jamy brzusznej siedemsety pod przymiarki silnika. Została ona na wstępie pozbawiona wszelkich zbędnych wnętrzności oraz porządnie umyta, niemalże zdezynfekowana:
Następnie podmieniliśmy serwo na to z 16V. Zysk miejsca jest dokładnie taki o jaki chodziło.
Oryginalne:
Szesnastkowe:
Następnie przymiarka pieca z kolektorem ssącym - zostanie sporo miejsca na powiększenie plenum:
Silnik będzie maksymalnie cofnięty do grodzi, tak bardzo jak tylko pozwoli skrzynia. Wpłynie to nadzwyczaj pozytywnie na rozkład masy. Dzięki pionowemu usytuowaniu pieca w komorze zyskamy mnóstwo miejsca dla turbo. Tak to mniej-więcej będzie wyglądało:
Całość oczywiście pójdzie lekko do góry o grubość miski olejowej, której nie użyliśmy do przymiarki, bo pojechała na mały zabieg.
Ale powyższe zdjęcie obrazuje plan dość dobrze.
Wpadł jeszcze jeden racjonalizatorski pomysł: wzmocnienie dla flanszy turbo. Z jednej strony przyspawane do flanszy, z drugiej przykręcone do kolektora:
0 x
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
To ma latać czy trawę kosić
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 755 - nowoczesność w domu i zagrodzie
Dobry pomysł z tym wzmocnieniem a i z cofnięciem silnika mieliście zmysł niczym Horacio Pagani!
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
0 x
.